Ik verkoop mijn scriptie waarin staat hoe je het exact moet maken en gebruiken, ik maak het niet zelf. Mijn plan is waterdicht bro.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht gemaild naar Alberto, binnenkort komt Freddie de kraker bij je langs en dan kom je in reportage brah, je gaat hangen vieze dealert.
Ja dat heb jequote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja zolang ik nog wel die prive kamer heb moet dat kunnen
Meestal rijden die wagens wel rond dezelfde tijden in jouw buurt dus hoe laat is hij er normaal er? Niet dat dit een garantie geeft maar toch..quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
papa komt binnen nu en 20/30min thuis dus ik hoop het ookhooguit voor 16:15
awquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer. Ik moet een pasfoto bij mijn CV doen, maar ik heb er geen meer. De laatste is naar jou toe gegaan.
Foto maken? (beetje scherp en goed zichtbaar?)quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awmaar nee ik kan geen dingen inscannen hier, sorry beeb
WELK PAKKETquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver teringpakketje ik word er helemaal zenuwachtig van
Maak er dan een foto vanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awmaar nee ik kan geen dingen inscannen hier, sorry beeb
De vorige pakketjes werden afgeleverd tussen 13;30 en 14:00quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal rijden die wagens wel rond dezelfde tijden in jouw buurt dus hoe laat is hij er normaal er? Niet dat dit een garantie geeft maar toch..
ja kan welquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Foto maken? (beetje scherp en goed zichtbaar?)
Heb je dan wel zoveel geld?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Misschien huur ik je dan vaker in.
hoef 10sept pas heenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
DV waarom ga jij niet naar school?
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
MIJN BLOUSJE VAN ZALANDO WAARVAN PAPA NIET MAG WETEN DAT IK HET HEB BESTELD
..quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze heeft zonder dat haar pa het weet flink wat paketten besteld, het tuig
ik wil een breezerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Dan krijg je een dikke knuffel op de volgende meet.
Vraagt je vader nooit hoe je aan al die nieuwe kleding komt?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
MIJN BLOUSJE VAN ZALANDO WAARVAN PAPA NIET MAG WETEN DAT IK HET HEB BESTELD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |