Jonguh, wacht ik zoek de quotes op.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan het feit dat de plekken bezet zijn en dat je zelf spullen moet meenemen?
Ik ga hem niet van de bank afgooien joh. Was een grapje.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jonguh, wacht ik zoek de quotes op.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dv gaat samen met leel op een matras en ik neem dat andere matras, fl ben je het daar mee eens?
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom niet, extra romantisch als je samen op 1 matrasje moet liggen in een vreemdhuis. Dan kunnen er allen maar leuke dingen gebeuren.
Oh en dan kan ik gewoon normaal slapen, ook niet onbelangrijk.
quote:
Ik heb dit bericht gemaild naar Alberto, binnenkort komt Freddie de kraker bij je langs en dan kom je in reportage brah, je gaat hangen vieze dealert.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
Wil er iemand nog GHB hebben? Om vervolgens het slachtoffer uit te zoeken en terwijl je het nummer ''ik heb stiekem met je gedanst'' uit de speakers pompt je slag te slaan?
Voor 5 euro mag je mijn scriptie hebben waarin staat hoe je het snel en zuiver kunt maken en gebruiken. Cheques worden niet aangenomen.
Wat moet er zoal gedaan worden?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga je dan huishoudelijke klusjes voor mij doen?
Ik hoop voor jou dat hij binnen 5minuten aankomtquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver teringpakketje ik word er helemaal zenuwachtig van
papa komt binnen nu en 20/30min thuis dus ik hoop het ookquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat hij binnen 5minuten aankomt
hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
DV ik heb een vraag voor je.
Je weet wel die pasfoto van mij heh? Kun je die inscannen?
Fixedquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht gemaild naar Alberto, binnenkort komt Freddie de kraker bij je langs en dan kom je in reportage Undercover in Nederland brah, je gaat hangen vieze dealert.
Dat kan ik wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voedsel halen voor mij, mij complimentjes geven, drinken pakken etc etc
Mja zolang ik nog wel die prive kamer heb moet dat kunnenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als DV het niet erg vindt dat ok.
Jammer. Ik moet een pasfoto bij mijn CV doen, maar ik heb er geen meer. De laatste is naar jou toe gegaan.quote:
Ik verkoop mijn scriptie waarin staat hoe je het exact moet maken en gebruiken, ik maak het niet zelf. Mijn plan is waterdicht bro.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dit bericht gemaild naar Alberto, binnenkort komt Freddie de kraker bij je langs en dan kom je in reportage brah, je gaat hangen vieze dealert.
Ja dat heb jequote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja zolang ik nog wel die prive kamer heb moet dat kunnen
Meestal rijden die wagens wel rond dezelfde tijden in jouw buurt dus hoe laat is hij er normaal er? Niet dat dit een garantie geeft maar toch..quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
papa komt binnen nu en 20/30min thuis dus ik hoop het ookhooguit voor 16:15
awquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer. Ik moet een pasfoto bij mijn CV doen, maar ik heb er geen meer. De laatste is naar jou toe gegaan.
Foto maken? (beetje scherp en goed zichtbaar?)quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awmaar nee ik kan geen dingen inscannen hier, sorry beeb
WELK PAKKETquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
godver teringpakketje ik word er helemaal zenuwachtig van
Maak er dan een foto vanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
awmaar nee ik kan geen dingen inscannen hier, sorry beeb
De vorige pakketjes werden afgeleverd tussen 13;30 en 14:00quote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal rijden die wagens wel rond dezelfde tijden in jouw buurt dus hoe laat is hij er normaal er? Niet dat dit een garantie geeft maar toch..
ja kan welquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Foto maken? (beetje scherp en goed zichtbaar?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |