quote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
2h4u kan het nog goedmaken, hij mag het proberen.
KIES MIJquote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zat te denken om de bank weer als vrij beschikbaar te stellen.
Ach de kans dat ik naar de meet kom is zojuist nog kleiner geworden nu DV mij haat, zij leek mij wel tof om mee te babbelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik herinner mij wel weer dat wp idd dibs erna had.
Soms moet je mij niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach de kans dat ik naar de meet kom is zojuist nog kleiner geworden nu DV mij haat, zij leek mij wel tof om mee te babbelen.
dat weet ik, maar hij durft toch niet te komenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:29 schreef FL_Freak het volgende:
En anders Geo zorg ik wel dat DV aardig tegen je doet. DV Geo is wel ok.
Je moet idd zorgen dat je vader die buttplug idd niet gaat zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zou bijna op de fiets stappen en dat postnl busje zoeken hier in de stad
dv gaat samen met leel op een matras en ik neem dat andere matras, fl ben je het daar mee eens?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
DV kan gewoon in de vijver slapen dat is dus 1 matras erbij
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je moet idd zorgen dat je vader die buttplug idd niet gaat zien.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
DV kan gewoon in de vijver slapen dat is dus 1 matras erbij
NEEquote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dv gaat samen met leel op een matras en ik neem dat andere matras, fl ben je het daar mee eens?
Meteen weer die negativiteitquote:Op donderdag 6 september 2012 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat weet ik, maar hij durft toch niet te komen
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms moet je mij niet zo serieus nemen
waarom niet, extra romantisch als je samen op 1 matrasje moet liggen in een vreemdhuis. Dan kunnen er allen maar leuke dingen gebeuren.quote:
zemmelquote:Op donderdag 6 september 2012 15:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zat te denken om de bank weer als vrij beschikbaar te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |