Jepquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik eventueel wil slapen dan is het toch fijn om een plekje te hebben.
Als je gewoon luchtbed, kussen en dekens meeneemt is er wel plek hoor. Heel mijn huis zit dan wel vol overal, maar schijtquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik eventueel wil slapen dan is het toch fijn om een plekje te hebben.
Dan meot je je ook niet meteen zo aangevallen voelen als ik iets zegquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
Sarcasme is niet mijn sterkste punt maar jouw sarcasme is makkelijk te spotten fyi
ik weet dat je het wil, je doet hard to getquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wil jou helemaal niet voelen.
Ik heb al een matras.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je gewoon luchtbed, kussen en dekens meeneemt is er wel plek hoor. Heel mijn huis zit dan wel vol overal, maar schijt
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die studs bedoel je? omdat je ze aan de achterkant moet omdraaien met een tangetje oid
Nee joh, ik kijk allemaal wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
En typisch als je wil kan ik een aparte (kleine) kamer voor je reserveren.
is echt kutwerkquote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohik ga binnenkort ook dingen versieren met studs. Heb er nou al zin in
Dat heb ik de komende 4 maanden ook nauwelijks meerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Dimens het volgende:
Een probleem. Als ik ga werken, dan heb ik nooit meer mijn weekend.
kom maar gewoon op mijn kamer slapen. no homo.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
FL ik kan toch wel ergens boven slapen ofzo?
je mag bij jou toch niet alles, heb je niks aanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet dat je het wil, je doet hard to get
deze hosselmanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik krijg altijd zo'n warm gevoel als ik Snow zie posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |