vanavond achter cs?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
2h4u kan het nog goedmaken, hij mag het proberen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Soms moet je mij niet zo serieus nemen
ugh, okequote:Op donderdag 6 september 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom niet, extra romantisch als je samen op 1 matrasje moet liggen in een vreemdhuis. Dan kunnen er allen maar leuke dingen gebeuren.
Oh en dan kan ik gewoon normaal slapen, ook niet onbelangrijk.
ik ben vrouwelijk genoegquote:
Moet ik dit weer niet zo serieus nemen..? Maar je lijkt niet echt enthousiast, toch een goed idee van Typischquote:
that's what she saidquote:Op donderdag 6 september 2012 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar nu moet je wel komen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het half 5.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Stiekem durft hij ook niet alleen.Dan zijn we samen alleen broeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zijn we samen alleen broeder.
Beach was aan het kutten. Je hebt gewoon matras.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
FL mocht ik nou op dat matras van jou slapen? In de OP van het meettopic staat van wel maar ik kan me ook nog iets herinneren van dat Beach dat was...
Pas je het aan in op je boekje, ik mag een matras claimen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beach was aan het kutten. Je hebt gewoon matras.
Nice, dan is dat duidelijk voor mijquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beach was aan het kutten. Je hebt gewoon matras.
Teringquote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Dimens het volgende:
Ik ga misschien Apple Genius worden.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet ik dit weer niet zo serieus nemen..? Maar je lijkt niet echt enthousiast, toch een goed idee van Typisch
NOU SORRY HOOR.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]jij snapt mijn sarcasme niet, alleen typisch en ik voelen elkaar
Ben ik uitquote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan?
PS: Je winter slaap is wel snel voorbij..
Als ik eventueel wil slapen dan is het toch fijn om een plekje te hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dat iedereen wel een nachtje zou door trekken op zo'n meet.. misschien dat ik bij de vriendin van me broer kan pitten, woon in DenBo.
die studs bedoel je? omdat je ze aan de achterkant moet omdraaien met een tangetje oidquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde nog vragen dv, waarom je het niet met een hamer hebt gedaan.
ik wil jou helemaal niet voelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]jij snapt mijn sarcasme niet, alleen typisch en ik voelen elkaar
Jepquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik eventueel wil slapen dan is het toch fijn om een plekje te hebben.
Als je gewoon luchtbed, kussen en dekens meeneemt is er wel plek hoor. Heel mijn huis zit dan wel vol overal, maar schijtquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik eventueel wil slapen dan is het toch fijn om een plekje te hebben.
Dan meot je je ook niet meteen zo aangevallen voelen als ik iets zegquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
Sarcasme is niet mijn sterkste punt maar jouw sarcasme is makkelijk te spotten fyi
ik weet dat je het wil, je doet hard to getquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wil jou helemaal niet voelen.
Ik heb al een matras.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je gewoon luchtbed, kussen en dekens meeneemt is er wel plek hoor. Heel mijn huis zit dan wel vol overal, maar schijt
Ohquote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die studs bedoel je? omdat je ze aan de achterkant moet omdraaien met een tangetje oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |