Probeer anders statcounter te installeren, dit geeft een beeld of er clicks zijn op jouw website en natuurlijk handig voor statistieken en verkeer van en naar je website.quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef Blester het volgende:
Ik heb het even nagekomen met de keywords tool, daar staat op de meeste keywords rond de 0,50 CPC. Ik krijg hier nog minder dan de helft van.
Beweegt... Omdat het bewegende advertenties zijn van AdSense zelf...?quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat bedoel je met beweegt?
[..]
http://support.google.com(...)hl=en&answer=1354742
[..]
Dan niet.
[..]
Je had toch 0 clicks?
Wat is goed?quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef CasB het volgende:
Wow, vandaag is tot nu toe een goede dag!Dat ga ik zo maar vieren door aan m'n websites te werken.
Klik je zelf wel eens op zo'n irritante bewegende banner? De meeste mensen kennen die nu ondertussen wel en negeer je automatisch.quote:Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Beweegt... Omdat het bewegende advertenties zijn van AdSense zelf...?
Ik ga geen link plaatsen nee, natuurlijk niet.
Ik had gister ook al wat kliks, vandaag ook wel wat maar gewoon minimaal.
Snap jij het wel? Je hebt bij AdSense de mogelijkheid: Tekst, tekst/afbeelding, afbeelding. Het blijkt vooral bij dit soort websites dat afbeeldingen gewoon veel meer aanzet tot klikken. Ik heb ook niet alleen bewegende ads, ook tekstads.quote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Klik je zelf wel eens op zo'n irritante bewegende banner? De meeste mensen kennen die nu ondertussen wel en negeer je automatisch.
Net zei je nog dat je 0 klikken had. Een paar klikken op 200 views is niet zo vreemd he, dat is nog steeds 2-4% CTR ofzo? Niet zo raar bij een gadgetsite.
En als je geen link wil plaatsen en verder geen informatie geeft kan je moeilijk gericht advies krijgen.
Volgens mij snap jij het niet. Mensen die een gadgetsite bezoeken zijn bekender met internet en klikken dus niet zo snel op image ads, juist omdat het zoveel opvalt. Daar kijk je overheen. Geldt ook voor text ads...quote:Op maandag 10 september 2012 20:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Snap jij het wel? Je hebt bij AdSense de mogelijkheid: Tekst, tekst/afbeelding, afbeelding. Het blijkt vooral bij dit soort websites dat afbeeldingen gewoon veel meer aanzet tot klikken. Ik heb ook niet alleen bewegende ads, ook tekstads.
Net zei ik inderdaad dat er 0 klikken waren, toevallig waren er daarna nog wat klikken bijgekomen. CTR veel lager. Ruim 400 pageviews nu zie ik net. Opmerkelijk dat er 's avonds veel meer bezoeken komen.
Link plaats ik inderdaad niet, meteen bovenaan staat een reclamebanner en ook in de tekst verwerkt (tekst advertentie)
Ik verdiep me er niet echt op, maar deze inkomsten komen voornamelijk van een Youtube kanaal. Eigenlijk alle inkomsten van deze maand komen daar vandaan.quote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Blester het volgende:
Wil mezelf ook een beetje gaan verdiepen in de Amerikaanse markt. Content kan ik ook hier helemaal zelf verzorgen en ik hoor dat er toch wat leuks te verdienen valt op die markt.
Sorry hoor, deze website is nu twee weken oud en trekt ruim 200-250 unieke bezoekers per dag. Ik investeer namelijk ook heel veel tijd in deze website. Als ik jou moet geloven hebben de advertenties dus helemaal geen zin, aangezien mensen er gewoon overheen kijken?quote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet. Mensen die een gadgetsite bezoeken zijn bekender met internet en klikken dus niet zo snel op image ads, juist omdat het zoveel opvalt. Daar kijk je overheen. Geldt ook voor text ads...
Dat er 's avonds meer bezoekers zijn is ook logisch, dan hebben mensen meer vrije tijd. Op een paar 100 views kan je geen conclusies trekken, zorg eerst maar voor meer bezoekers, dan komen de clicks vanzelf.
Bij Youtube krijg je toch maar héél weinig?quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik verdiep me er niet echt op, maar deze inkomsten komen voornamelijk van een Youtube kanaal. Eigenlijk alle inkomsten van deze maand komen daar vandaan.
Lees je wel!?quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Sorry hoor, deze website is nu twee weken oud en trekt ruim 200-250 unieke bezoekers per dag. Ik investeer namelijk ook heel veel tijd in deze website. Als ik jou moet geloven hebben de advertenties dus helemaal geen zin, aangezien mensen er gewoon overheen kijken?
Je zegt dat de mensen over afbeelding en tekst ads heen kijken, volgens mij bedoel je hier dus heel AdSense mee?quote:
Je krijgt niet echt veel per klik nee, maarja, voor youtube ga ik dan ook voor kwantiteit, en niet kwaliteit.quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Bij Youtube krijg je toch maar héél weinig?
Familie van Razor?quote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij mij loopt het ook weer wat beterHeb ook wat nieuwe sites gemaakt dus even afwachten wanneer daar bezoekers heen komen, duurt toch altijd allemaal weer even.
¤ 167,36
Deze maand tot dusver
Daar kom je als noob moeilijk tussen. Flink verzadigdquote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Blester het volgende:
Wil mezelf ook een beetje gaan verdiepen in de Amerikaanse markt. Content kan ik ook hier helemaal zelf verzorgen en ik hoor dat er toch wat leuks te verdienen valt op die markt.
Dit is waar. Je moet het juiste publiek kiezen. Oudere mensen bijvoorbeeld. Die klikken wat sneller op adsquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef De-Hamster het volgende:
@Blezer bedenk je wel dat veel technerds of mensen die geinteresseerd zijn in gadgets etc. ook gemiddeld vaker een adblocker zullen hebben waardoor ze je ad uberhaupt niet zien. Neem daarbij dst ik schat dat je doelgroep ook voor een groot deel jongeren zijn denk ik dat je eenslecht publiek hebt uitgekozen om je site op te richten voor adsense.
quote:
Huisvrouwen ook, als mijn moeder en tantes maatstaven voor de samenleving zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dit is waar. Je moet het juiste publiek kiezen. Oudere mensen bijvoorbeeld. Die klikken wat sneller op ads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |