Volgens mij licht het ook aan het publiek dat je aantrekt. Ik heb maandelijks ruim 500.000 pageviews maar met een publiek dat regelmatig terugkomt is dat niet direct een garantie voor clicks. Ik ga dus werk maken van een adverteermogelijkheid met betaling in CPM dus per 1000 vertoningen een X-bedrag.quote:Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ¤ 1,36 per 1000 pageviews. JDx hoe haal je in godsnaam ¤10 dat wil ik ook want dan ben ik rijk want ik heb in heel 2012 nu 2.164.948 pageviews gehad.
Met weinig bezoekers kan dat heel goed, heb zelfs een site met een RPM van 71 euro, maar dat hou je niet vol als je meer bezoekers krijgt.quote:
Welke branche? Als je dit kwijt wilt in ieder geval (algemeen genoemd mag, verzekeringen e.d.?)quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zit rond de 10 euro per 1000 weergavenGoede CPC
Ik heb ruim 200 unieke bezoekers per dag op die website, je gaat me niet vertellen dat er niet één klik op komt. Refreshen doe ik niet, bezoek mijn eigen website bijna nooit.quote:Op maandag 10 september 2012 18:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Is dat zo vreemd... 230 views is niks, vooral niet als je zelf constant loopt te refreshen
Je bent toch niet de zoon van Webbeestje hé?
quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh geen grappige opmerkingen meer omdat jij zo'n zuurpruim bentbeslis ik zelf wel ja. Jouw nutteloze posts over IK HEB WEER GEEN KLIKS mogen van mij ook achterwegen gelaten worden
Dit is mijn tweede vraagquote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Afwazig het volgende:
Och Jezus. Blester kijk, jij komt hier en je stelt vraag op vraag. Heb je zelf al gegoogled op je vragen? Plus dat wij die vragen toch ook niet kunnen beantwoorden zonder meer informatie? Ik bedoel als jij zoals je zegt 200 unieke bezoekers per dag hebt maar je advertentieplacement is gigantisch slecht of je hebt een bepaald publiek dan kan het best kloppen dat je 0 clicks hebt.
En ruim op de hoogte van Google ads. Doe eens een link plaatsen, kijken hoe duidelijk aanwezig ze dan staan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Blester het volgende:
[..]
Dit is mijn tweede vraag
Betreft telefonie / gadget website, publiek is dus ruim op zoek naar informatie omtrent dit onderwerp neem ik zelf aan.
Plaats even links van al jouw websites dan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom geen link plaatsen? Dan klikken wij er allemaal een keer op en kloppen je statistieken weer
Wat bedoel je met beweegt?quote:Op maandag 10 september 2012 18:32 schreef Blester het volgende:
Ik ga verder geen links plaatsen nee. Het valt wel op doordat het beweegt.
http://support.google.com(...)hl=en&answer=1354742quote:Some examples of unacceptable modifications include:
Placing Google ads in a "floating box" in which ads scroll, hover, or expand over the webpage.
Dan niet.quote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Plaats even links van al jouw websites dan?Vraag beantwoord lijkt me.
Je had toch 0 clicks?quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef Blester het volgende:
Ik heb het even nagekomen met de keywords tool, daar staat op de meeste keywords rond de 0,50 CPC. Ik krijg hier nog minder dan de helft van.
Haha grapjas, alsof ik ruim een half miljoen keer per maand refreshquote:Op maandag 10 september 2012 18:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Is dat zo vreemd... 230 views is niks, vooral niet als je zelf constant loopt te refreshen
Je bent toch niet de zoon van Webbeestje hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |