Er is onderhoud aan de gangquote:Op zondag 9 september 2012 15:14 schreef Blester het volgende:
Opmerkelijk is dat nu de Paginaweergaves in AdSense niet veranderen, terwijl er toch bezoekers op de website zijn constant. Hoe is dit mogelijk? Is al vanaf vanochtend gelijk.
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef JortK het volgende:
Aangezien dit topic ook draait om het geven van tips aan elkaar heb ik er nog wel eentje.
Voor het verzamelen van goede backlinks kan het handig zijn om op je keyword wat je target te zoeken, en de URL's van de top 10 zoekresultaten door http://www.opensiteexplorer.org te laten analyseren. Deze toont precies welke sites er linken naar de site met daarbij de 'Authority'.
Je kunt dan vervolgens zelf ook kijken of je links kunt plaatsen op de betreffende site
Kan dit veroorzaken dat mijn paginaweergaves en dus kliks op hetzelfde blijft staan sinds vanmiddag? Update de paginaweergaves en kliks bij jullie wel?quote:
Ligt eraan welke branche je zit natuurlijk :-)quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ik niet heel toevallig op een goudmijn ben gestuit. Ik heb namelijk een ¤50,- coupon voor Adwords ingeleverd een paar dagen terug. Campagne ingesteld voor een aantal zoekwoorden die passen bij mijn site.
Nu kijk ik in Adwords en het tegoed is er doorheen, en ik zie in Adsense dat ik door Adwords ¤134,- heb verdient! Geld maakt geld?
Het hangt wel heel erg af van hoe je je site hebt ingericht qua advertenties.. Want er zijn gevallen dat dit soort zaken je een ban opleveren.. Dus als je een echte MFA site hebt, zou ik nog maar eens achter je oren krabben...quote:Op zondag 9 september 2012 16:36 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of ik niet heel toevallig op een goudmijn ben gestuit. Ik heb namelijk een ¤50,- coupon voor Adwords ingeleverd een paar dagen terug. Campagne ingesteld voor een aantal zoekwoorden die passen bij mijn site.
Nu kijk ik in Adwords en het tegoed is er doorheen, en ik zie in Adsense dat ik door Adwords ¤134,- heb verdient! Geld maakt geld?
? Je mag toch gewoon verdienen aan bezoekers die je -betaald of onbetaald- op je site ontvangt?quote:Op zondag 9 september 2012 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het hangt wel heel erg af van hoe je je site hebt ingericht qua advertenties.. Want er zijn gevallen dat dit soort zaken je een ban opleveren.. Dus als je een echte MFA site hebt, zou ik nog maar eens achter je oren krabben...
dat klopt, tenzij je een echte MFA site hebt, dan mag t niet.. En dat is natuurlijk wat anders dan je plaatsing optimaliseren..quote:Op zondag 9 september 2012 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
? Je mag toch gewoon verdienen aan bezoekers die je -betaald of onbetaald- op je site ontvangt?
Daar hoef ik dus niet bang voor te zijnquote:Op zondag 9 september 2012 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het hangt wel heel erg af van hoe je je site hebt ingericht qua advertenties.. Want er zijn gevallen dat dit soort zaken je een ban opleveren.. Dus als je een echte MFA site hebt, zou ik nog maar eens achter je oren krabben...
quote:Op maandag 10 september 2012 08:44 schreef CasB het volgende:
Kijk je wel naar vandaag, en niet per ongeluk naar gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |