het was inhoudsloze post de lapo, dan boeit het nietquote:
En dan? Die regel van lapo = TS is afgeschaft, het is wel zo netjes maar het is niet alsof ze iets kunnen/mogen. Al hebben de modjes er hier schijt aan en maken ze een nieuw topic. Maarja...quote:
Ik ben je aan het trainen om het nog sneller te doen. Onze El Stinho heeft altijd alles al klaar staan en er is binnen een halve seconde een nieuw topic.quote:
Iedereen huntquote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook niet echt eerlijk met het gehunt van WP hezo kan bijna niemand een keer de lapo pakken.
Post diarree is niet gewenst op de WC ga je maar kakken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
Lapo hunten is voor de zwakken, topics kapen is voor de strakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een nieuw topic maken omdat iemand de lapo steelt of het nieuwe topic maakt. Daggggt het ekt niet. Lief spelen, geen gezeik, geen aids.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan? Die regel van lapo = TS is afgeschaft, het is wel zo netjes maar het is niet alsof ze iets kunnen/mogen. Al hebben de modjes er hier schijt aan en maken ze een nieuw topic. Maarja...
Wie ben jij nou weer, heb jij uberhaubt wel modpowers?quote:quote:
Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een nieuw topic maken omdat iemand de lapo steelt of het nieuwe topic maakt. Daggggt het ekt niet. Lief spelen, geen gezeik, geen aids.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post diarree is niet gewenst op de WC ga je maar kakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Modpowersquote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer, heb jij uberhaubt wel modpowers?
Daar kom ik zeldenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
Fiets kan met je frontpagerechten spelen hoor kijk maar uit
BLUE POWER MOTHERFUCKERS.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Bad boys bad boys, what you gonna do..
Ohhhh, dat is leuk voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik val op behaarde oude mannetjes.
Fiets speelt met alles.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
Fiets kan met je frontpagerechten spelen hoor kijk maar uit
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is leuk voor je.
ja, er zijn geen pallets meer om te stapelen op de sosjale werkplaats.quote:
TR gemaakt, power abuserquote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is leuk voor je.
Het was een redelijk serieuze vraag.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, er zijn geen pallets meer om te stapelen op de sosjale werkplaats.
Ik zie geen TRquote:
valse tr, ban.quote:
in dat geval: nee, genoeg te doen. Ik vermaak me even 5 minuten met kansloos geblaat in de SC.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was een redelijk serieuze vraag.
ik begon hem al te knijpenquote:
ja, hoezo?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval: nee, genoeg te doen. Ik vermaak me even 5 minuten met kansloos geblaat in de SC.
laat de pub mods het maar niet horen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Deze serieuze SC verpesten.. wat een naar mannetje ben jij.
Jij bent PUBquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat de pub mods het maar niet horen.
Wie heb je geknepen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik begon hem al te knijpen
Echt? o kut.quote:
je moeder?quote:
zus?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je twijfelt? Misschien heb je wel aan mijn vader zijn kont gezeten..
oneensquote:Op donderdag 6 september 2012 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh hoi nederige dienaren van mij
Oh sorry ik zag je niet. En tuigquote:
Ik heb geen strafblad dus ook daar ben ik het mee oneens.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorry ik zag je niet. En tuig
Maar je vecht wel in het buitenland en maakt ramen stuk enzo. Dus ik vind het wel passen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen strafblad dus ook daar ben ik het mee oneens.
Uit zelf/maat bescherming.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je vecht wel in het buitenland en maakt ramen stuk enzo. Dus ik vind het wel passen.
watquote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
Wel een nummertje voor DV eigenlijk. Gezien de lyrics
9/10 zou raken met vleesstokquote:
quote:
Ik neem aan dat het die gouden aids dingen zijn die ze op haar tas heeft geplakt, feestboek leert je nog eens wat.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat jij weer wat studs zijn (ja knappe mannen ook) maar ik moest googlen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat jij weer wat studs zijn (ja knappe mannen ook) maar ik moest googlen.
Ik heb der niet op facebook.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het die gouden aids dingen zijn die ze op haar tas heeft geplakt, feestboek leert je nog eens wat.
Brandenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
je plakt ze er niet oper zitten tandjes aan de onderkant die je door het stof moet drukken en aan de andere kant moet omvouwen. en dat gaat niet zo makkelijk en ze zijn scherp en asdfghjk
plak ze bij je wenkbrauwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
je plakt ze er niet oper zitten tandjes aan de onderkant die je door het stof moet drukken en aan de andere kant moet omvouwen. en dat gaat niet zo makkelijk en ze zijn scherp en asdfghjk
Doe het dan gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
naalden gebruikenquote:
kusj op duimquote:
Kusje er opquote:
waarom moet je overal een label op plakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die is zeg maar een beetje voor de coole of hipster kids? Waar alto's van die spikes doen, beetje het zelfde idee
Heul nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Allemaal kusjes :S
Vieze players
Daar heb ik helaas wel een beetje 'een handje van'quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom moet je overal een label op plakken
Jij bent wel een klein saabje ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
heloef heeft mijn naam in zijn ondertitel, wat een baas
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent wel een klein saabje ja.
ik play niet, ik kus alleen amarquote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
Allemaal kusjes :S
Vieze players
Net zoals dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Die is zeg maar een beetje voor de coole of hipster kids? Waar alto's van die spikes doen, beetje het zelfde idee
Als het herfst is, kan je de hele tijd bladeren eraf gaan plukken.quote:
kan je wel lekker mee schoppenquote:
hoe kan jij eten op de wcquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme veel kanslozer dan dit kan bijna niet. Ik zit lekker op de pot een dikke bolus te draaien met een bord nasi op schoot en op mijn mobiel te fokken
Waar is het four gegaan..
je geboortequote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme veel kanslozer dan dit kan bijna niet. Ik zit lekker op de pot een dikke bolus te draaien met een bord nasi op schoot en op mijn mobiel te fokken
Waar is het four gegaan..
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het herfst is, kan je de hele tijd bladeren eraf gaan plukken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan je wel lekker mee schoppen
mannen kunnen multi taskenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kan jij eten op de wcals ik al kauwgom kauw op de wc moet ik al bijna overgeven
ze hebben een naam? asdfghjklquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik googlde op hedehog shoes en kwam ze tegen.
[ afbeelding ]
koop ze nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze hebben een naam? asdfghjkl
ja is echt kutwerkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wou ooit studs op een shortje zetten, maar na 2 van die dingen dacht ik laat maar
wie mooi wil zijn moet pijn lijden tochquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wou ooit studs op een shortje zetten, maar na 2 van die dingen dacht ik laat maar
lekker tegen de maatschappij ingaan, rebels hoorquote:
studs.nl en bestelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
DV ik wil ook studs, op een roze shirtje.
Gewoon spiegel breken en die stukjes oplijmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
sascha heeft ze ook met platte studs maar is 60 euro
beweer jij nu dat typisch de maatschappij isquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker tegen de maatschappij ingaan, rebels hoor
wil ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij die schoenen niet koopt, mag dat
Baas juistquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is het fout gegaan..
Emoquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch
Ik zou niet weten waarom je misselijk wordt, van de stank? Want het beweegt niet dus een motion sickness kan niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kan jij eten op de wcals ik al kauwgom kauw op de wc moet ik al bijna overgeven
hier draagt iedereen zequote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beweer jij nu dat typisch de maatschappij is
quote:
Die site wordt het niet denk ik.quote:Aanbevolen Links
Gratiswebcam sex
Sex films
Sex webcams
Sexcams
Gratis internet
Neuken
Sex
Gay sex
Vrouwen
Sexchat
ik doe al met zo'n harde nagelvijlquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan je ze anders niet ombuigen met de achterkant van een lepel ofzo?
het kopstok van de maatschappij, het beste wat de evolutie heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beweer jij nu dat typisch de maatschappij is
zegt degene die zichzelf snijdtquote:
http://www.studskopen.nl/quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Die site wordt het niet denk ik.
Lekker een broodje eten in de pis/strontlucht.quote:
hoezo is dat zo vreemd?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Maar geo serieus, eten op de wc doe normaal dude.
Oh ja dat kan ookquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe al met zo'n harde nagelvijl
Ik hoop dat hij trollt, want andersquote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker een broodje eten in de pis/strontlucht.
nee gewoon het feit dat je eet terwijl je er eten uit gooitquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je misselijk wordt, van de stank? Want het beweegt niet dus een motion sickness kan niet.
Gewoon telefoon ff neerleggen bord bord in 1 hand lepel in de andere..
Daar verlies je ook calorieën mee. Plus je zorgt dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft op een gegeven moment geen effect meer.
Snijden is Hipster tegenwoordigquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt degene die zichzelf snijdt
en ik heb mijzelf nooit mooi genoemd
Dat vernietigt de prestatiedrang. Niet doen dus.quote:
hipsters wat een kutvolkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snijden is Hipster tegenwoordig
Zilverfolie erom en goan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ja anders wordt mijn nasi toch koud!beetje zonde he..
warm het dan op nadat je naar de wc bent geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ja anders wordt mijn nasi toch koud!beetje zonde he..
Emo eerder.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snijden is Hipster tegenwoordig
alleen telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Sowieso mensen die zich helemaal installeren met eten, laptop, boek, telefoon etc op de wc
Fappenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
En nu ben ik alleen op stage
ik was mijn handen toch gewoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik raak jouw telefoon nooit aan
Hipsters hebben niet door dat er zoveel van zichzelf zijn dat zij tegenwoordig zo mainstream als de tering is.quote:
Dit plus dat er een moment is dat je je telefoon weglegt en je ding doet en je handen was. Daarna wordt de telefoon weer gebruikt en nooit vies gewordenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was mijn handen toch gewoon
Je zit toch ondertussen aan je telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was mijn handen toch gewoon
daarom het is niet alsof ik er mijn reet mee afveegquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit plus dat er een moment is dat je je telefoon weglegt en je ding doet en je handen was. Daarna wordt de telefoon weer gebruikt en nooit vies geworden
Maar die groep wordt ook groter en dat wordt ook mainstreamquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hipsters hebben niet door dat er zoveel van zichzelf zijn dat zij tegenwoordig zo mainstream als de tering is.
Apple? Mainstream Snapbacks Mainstream Artyfarty foto's? Mainstream en ga zo maar door.
De eckte hipsters van tegenwoordig zijn de mensen die dat volk intens haten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn telefoon is al 2x in de wc gevallen omdat ik de wc wou doorspoelen met mijn telefoon in m'n hand
Terechte klacht want eierenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
Fuck me, ik ben eieren vergeten met de boodschappen.
[ afbeelding ]
meestal leg ik 'm op het wasbakje, al wandelend terug mobielenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je zit toch ondertussen aan je telefoon
welterusten / fapsequote:
Ik ging eten en 1min later dacht hey ik moet gebruik maken van het water closette. Wist ik veel ik denk dat kan ook nog wel een half uur duren..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
warm het dan op nadat je naar de wc bent geweest
2 handen tochquote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fappen terwijl je fokt
Ziet er lekker uit. Wat wordt je alternatief vanavond?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde dit vanavond, zit er dus niet in.
[ afbeelding ]
Ik ga vragen of het vrouwmensch eieren heeft en dan maak ik het daar wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Wat wordt je alternatief vanavond?
Met je andere hand leren muizen (als je met rechts fapt).quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fappen terwijl je fokt
Ook prima. Is zij eigenlijk ook zo'n Feyenoord fan zoals jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga vragen of het vrouwmensch eieren heeft en dan maak ik het daar wel.![]()
Nee, ze haat het.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook prima. Is zij eigenlijk ook zo'n Feyenoord fan zoals jij?
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar die groep wordt ook groter en dat wordt ook mainstream
Ik was jumper toen het nog underground was. Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.
Jumpers waren in 2007 op een gegeven moment ook mainstream.
Hipsters zijn vooral mensen die graag anders willen zijn maar ondertussen niet doorhebben dat ze vervallen in dom kuddegedrag. Dat is in ieder geval het geval bij de mensen bij mij op school.
Daarom, hipster zijn ben je tijdelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.
Jumpers waren in 2007 op een gegeven moment ook mainstream.
Hipsters zijn vooral mensen die graag anders willen zijn maar ondertussen niet doorhebben dat ze vervallen in dom kuddegedrag. Dat is in ieder geval het geval bij de mensen bij mij op school.
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat vinden je voetbal vrienden daarvan?
Dat is wel slim, die dingen moet je eigenlijk gescheiden houden voordat je in het stadion moet uitleggen wie nou scoorde of wat buitenspel wasquote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.
Is wel tof als ze ook jouw hobby's/passies deelt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.
Waar ging het fout?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was jumper toen het nog underground was. Serieus
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toenquote:
Van het weekend heb ik der in de rust maar gevraagd of ze naar huis wilde gaan toen we op de bank zaten te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel slim, die dingen moet je eigenlijk gescheiden houden voordat je in het stadion moet uitleggen wie nou scoorde of wat buitenspel was
Allebei je eigen dingen is imo beter, beetje apart dingen doen is goed. Althans voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel tof als ze ook jouw hobby's/passies deelt.
samequote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toen
Fetisj hequote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe blijf je geil terwijl je leest over mensen die eten op de wc
1.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik der in de rust maar gevraagd of ze naar huis wilde gaan toen we op de bank zaten te kijken.
[..]
Allebei je eigen dingen is imo beter, beetje apart dingen doen is goed. Althans voor mij.
Juist, de echte hipster is gewoon de man/vrouw die niet mee gaat met welke trend dan ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom, hipster zijn ben je tijdelijk.
Maar als jij een 'ekte' hipster ziet lopen (dat weet jij niet) met een iphone label je die vast als een trendhopperquote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, de echte hipster is gewoon de man/vrouw die niet mee gaat met welke trend dan ook.
Dat zijn hipsters, niet als je in de rij gaat staan bij een Macstore omdat er een overpriced product uit komt wat je absoluuuuuuuuuut moet hebben anders val je uit de toon bij de rest van de kudde als je de Starbucks in loopt met een iPhone 4 in plaats van 5.
vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gaan wij op de meet samen jumpen?
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen niet
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
fl als jij snow op de meet hebt gehosseld gaan wij jumpen
Vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?
Al die basisschool kindertjes inderdaad, dat was zo tragisch.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toen
je knie kan al dat gewicht zeker niet meer aanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
ik kan niet meer jumpen door mijn knie
Die kerel mag nog steeds sterven.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Al die basisschool kindertjes inderdaad, dat was zo tragisch.
Ik heb er nooit zoveel aan gevonden, al vond ik Boten Anna wel leuk.
Wij gaan Gangnam Style een keer doen, of je nou wil of niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen niet
dan moet je 13 oktober naar de meet komenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gaan Gangnam Style een keer doen, of je nou wil of niet.
nee ik haat jequote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je me nog wel aardig of niet? Krijg alleen maar negatieve reacties van je.
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beachquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die kerel mag nog steeds sterven.
Ah shit hij had toen een flinke electrische schok moeten van zijn equipment.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beach
op naar de 50.000quote:
Ik doe mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet je 13 oktober naar de meet komen
quote:
JE WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT, ohja welquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je knie kan al dat gewicht zeker niet meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een paar cd's van hem gekocht vroegerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beach
Niet puur de iPhone hoor, dat is slechts een voorbeeld. Verder heb je ook de kleding, het gedrag enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als jij een 'ekte' hipster ziet lopen (dat weet jij niet) met een iphone label je die vast als een trendhopper
Ja met Mono samenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
ik heb nog steeds dat beeld in m'n hoofd van de vorige meet dat je ineens gangnam style deed voor iedereen
ik was vrij vandaag en mij moeder ging er van uit dat ik geen afspraken had, dus ben nu aan het oppassenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
happy moet jij niet sociaal gaan doen in amsterdam
eentje maar?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er staat hier een koelkast gevuld vol met bier, zal ik er eentje uitpakken?
awquote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was vrij vandaag en mij moeder ging er van uit dat ik geen afspraken had, dus ben nu aan het oppassen
Lengte en gewicht?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga alleen nog maar bier drinken in het weekend. Ff weer afkicken en op mijn gewicht letten.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga alleen nog maar bier drinken in het weekend. Ff weer afkicken en op mijn gewicht letten.
Dat het een cadeautje is voor een vriendin voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn pakketje komt vandaag tussen 13;30 en 17;30 alleen papa mag dat niet weten.
hij komt tegen 16;20 thuis en wat als dat pakketje daarna komt, wat moet ik zeggen
dat is wel een goeiequote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat het een cadeautje is voor een vriendin voor je.
wat is het dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn pakketje komt vandaag tussen 13;30 en 17;30 alleen papa mag dat niet weten.
hij komt tegen 16;20 thuis en wat als dat pakketje daarna komt, wat moet ik zeggen
waarom nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een blousje van zalando maar ik mag geen kleding via internet bestellen
is mijn eigen geld domboquote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Typisch het volgende:
''pa ik heb van jouw geldjes kleertjes gekocht''
Beetje rare vader heb jij vind ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een blousje van zalando maar ik mag geen kleding via internet bestellen
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is mijn eigen geld dombo
Misschien moet van dat geld ook wel de studie en andere shit betaald worden en is hij bang dat zijn dochter het uitgeeft aan treinen en kleren?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje rare vader heb jij vind ikniet de eerste keer dat ik dingen lees die normaal lijken maar jij niet kan/mag.
Het niet, of jou niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik hethij vertrouwd het niet
jouw geld jouw verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 6 september 2012 15:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik hethij vertrouwd het niet
Het is niet perse mijn gewicht het is meer ook conditie en bierbuik enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, valt wel mee toch?
Ik 1.72 en 78.1 (met kleding aan, geen schoenen)
eigenlijk is het zijn geld, gestort op mijn rekeningquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jouw geld jouw verantwoordelijkheid
Straks wil haar vader de vervolg opleiding gaan betalen, gaat hij naar de bank staat er nog maar 10euro op .. heeft ze alles opgemaakt aan kledingquote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moet van dat geld ook wel de studie en andere shit betaald worden en is hij bang dat zijn dochter het uitgeeft aan treinen en kleren?
Naja bij sommige winkels is het inderdaad wat gammeler maar bij de grote zoals Wehkamp, Zalandoo,H&M etc is dat gewoon veiligquote:
Ah okequote:Op donderdag 6 september 2012 15:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is niet perse mijn gewicht het is meer ook conditie en bierbuik enz.
pics van de wasa crackers kruimelsquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bh uit doen en ineens kruimels van wasa crackers van gister vinden die aan je lichaam plakken
ja dat weet ik zelf ookquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja bij sommige winkels is het inderdaad wat gammeler maar bij de grote zoals Wehkamp, Zalandoo,H&M etc is dat gewoon veilig
Oke dat is echt ranzig.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
je bh uit doen en ineens kruimels van wasa crackers van gister vinden die aan je lichaam plakken
Nu je vader nogquote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat weet ik zelf ook
net als aan het begin vand e vakantiequote:Op donderdag 6 september 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja volgende week even centrum in
ga werkenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eigenlijk is het zijn geld, gestort op mijn rekening
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
net als aan het begin vand e vakantie
pics van crackers of van jou die bh uit doetquote:Op donderdag 6 september 2012 15:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |