Ik heb een paar cd's van hem gekocht vroegerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beach
Niet puur de iPhone hoor, dat is slechts een voorbeeld. Verder heb je ook de kleding, het gedrag enz.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als jij een 'ekte' hipster ziet lopen (dat weet jij niet) met een iphone label je die vast als een trendhopper
Ja met Mono samenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
ik heb nog steeds dat beeld in m'n hoofd van de vorige meet dat je ineens gangnam style deed voor iedereen
ik was vrij vandaag en mij moeder ging er van uit dat ik geen afspraken had, dus ben nu aan het oppassenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
happy moet jij niet sociaal gaan doen in amsterdam
eentje maar?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er staat hier een koelkast gevuld vol met bier, zal ik er eentje uitpakken?
awquote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was vrij vandaag en mij moeder ging er van uit dat ik geen afspraken had, dus ben nu aan het oppassen
Lengte en gewicht?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga alleen nog maar bier drinken in het weekend. Ff weer afkicken en op mijn gewicht letten.
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga alleen nog maar bier drinken in het weekend. Ff weer afkicken en op mijn gewicht letten.
Dat het een cadeautje is voor een vriendin voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn pakketje komt vandaag tussen 13;30 en 17;30 alleen papa mag dat niet weten.
hij komt tegen 16;20 thuis en wat als dat pakketje daarna komt, wat moet ik zeggen
dat is wel een goeiequote:Op donderdag 6 september 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat het een cadeautje is voor een vriendin voor je.
wat is het dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn pakketje komt vandaag tussen 13;30 en 17;30 alleen papa mag dat niet weten.
hij komt tegen 16;20 thuis en wat als dat pakketje daarna komt, wat moet ik zeggen
waarom nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een blousje van zalando maar ik mag geen kleding via internet bestellen
is mijn eigen geld domboquote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Typisch het volgende:
''pa ik heb van jouw geldjes kleertjes gekocht''
Beetje rare vader heb jij vind ikquote:Op donderdag 6 september 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een blousje van zalando maar ik mag geen kleding via internet bestellen
Zeg dat dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is mijn eigen geld dombo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |