9/10 zou raken met vleesstokquote:
quote:
Ik neem aan dat het die gouden aids dingen zijn die ze op haar tas heeft geplakt, feestboek leert je nog eens wat.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat jij weer wat studs zijn (ja knappe mannen ook) maar ik moest googlen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat jij weer wat studs zijn (ja knappe mannen ook) maar ik moest googlen.
Ik heb der niet op facebook.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het die gouden aids dingen zijn die ze op haar tas heeft geplakt, feestboek leert je nog eens wat.
Brandenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
je plakt ze er niet oper zitten tandjes aan de onderkant die je door het stof moet drukken en aan de andere kant moet omvouwen. en dat gaat niet zo makkelijk en ze zijn scherp en asdfghjk
plak ze bij je wenkbrauwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
je plakt ze er niet oper zitten tandjes aan de onderkant die je door het stof moet drukken en aan de andere kant moet omvouwen. en dat gaat niet zo makkelijk en ze zijn scherp en asdfghjk
Doe het dan gewoon niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |