Toch leuk om te zeggen thoughquote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Tenzij ze straal bezopen bent of je haar vriend bent.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Cryothic het volgende:
Doe mij die 2de foto maar... zo kan ik me ook wel een tijdje vermaken
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Cryothic het volgende:
Doe mij die 2de foto maar... zo kan ik me ook wel een tijdje vermaken
Niemand houdt je tegen te zeggen dat je een vrouw mooi vindt, tochquote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch leuk om te zeggen though
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen te zeggen dat je een vrouw mooi vindt, toch? Veel vrouwen waarderen dat gewoon.
Zeker..quote:
Ingehouden? Volgens mij zie je het juist steeds minder.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker..
Maar dat wordt er ook wel een beetje ingehouden door dat veel te kritische van sommige vrouwen.
Openingszinnen... Nah.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allthough... In de uitgaanscene zogezegd vinden ze die mannen wanhopig omdat ze geen goede openingszin hebben...
Borden snijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeraskat, waar ben jeIk kan je niet vinden
misschien van die kartonnen borden op maat snijden?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Borden snijden, wuttefuck?
Zeker iets vlaams?
Geen idee, zal zo vast antwoord krijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
misschien van die kartonnen borden op maat snijden?
Ja echt zinnen.. Uiteraard.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ingehouden? Volgens mij zie je het juist steeds minder.
Succes met je toets btw
Dat valt denk ik nog best mee hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja echt zinnen.. Uiteraard.
Ik bedoel gewoon met de woorden waarmee je een gesprekje begint... Dat daar genoeg vrouwen enorm kritisch op zijn... Wellicht omdat ze 10 man per avond op zich af krijgen....
Maakt het voor mij een stuk minder leuk in ieder geval![]()
Vind ik ook wel, maar ik ben niet van mening dat je het altijd aan het lot moet overlaten.. Niet schieten is altijd mis dit dat...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De beste openingszin is nog altijd een zin die vanzelf komt..
van te voren bedachte dingen die grappig behoren te zijn zijn dat vaak niet..
en een gewone zin die out of the blue in iemand opkomt is vaak beter
Er lopen tutjes tussen die zich duidelijk te goed voelen voor enige vorm van contact.... Denk altijd een beetje ''wtf'' als mij dat overkomt, maargoed.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt denk ik nog best mee hoor
Dan zijn ze gewoon niet geinteresseerd in je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er lopen tutjes tussen die zich duidelijk te goed voelen voor enige vorm van contact.... Denk altijd een beetje ''wtf'' als mij dat overkomt, maargoed.
Nee, maar mijn ervaring is dat dat wel zo isquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
we gaan toch niet weer de discussie aan dat vrouwen mannen nooit aanspreken he?
vrouwen versieren haast nooit vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jawel, het ligt gewoon allemaal aan julliequote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nee de kleurquote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een pussy en kan niks snijden?
wat ga jij stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen versieren haast nooit vrouwendit vind ik een schande
ik wil versierd worden verdorie
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, het ligt gewoon allemaal aan jullie
Ik durf eerder een vrouw te versieren dan een manquote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen versieren haast nooit vrouwendit vind ik een schande
ik wil versierd worden verdorie
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleemquote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf eerder een vrouw te versieren dan een man. Eigenlijk is dat best raar, omdat de slagingskans bij mannen toch hoger ligt, lijkt mij
.
Neuh, ik hou me in.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
pcies hier same.. al stap ik zelden bewust op iemand af..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleem
''gewoon'' is anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon niet geinteresseerd in je.
Ik kan makkelijk zonder een manquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen we niet zonder jullie hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk zonder een man![]()
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
Raar is dat. Terwijl ik juist heel veel mannelijke vrienden heb, maar als het op aanspreken aankomt, dan klap ik echt dichtquote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleem
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
Mja het lijkt voor mij alsof veel mensen dat wel normaal vinden.. Daar erger ik mij altijd een beetje aan...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was misschien niet gepast in die zin nee. excuus
Natuurlijk niet, wie moet anders je afwas doen en de overhemden strijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen we niet zonder jullie hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wie moet anders je afwas doen en de overhemden strijken.
Ik ga ook op de vanzelf tour... Vind het wel weer prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies hier same.. al stap ik zelden bewust op iemand af..
dat gaat vanzelf ofzo..
Uhm, dat kan ik zelf hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja het lijkt voor mij alsof veel mensen dat wel normaal vinden.. Daar erger ik mij altijd een beetje aan...
Beetje respect voor je medemens dan geef je antwoord als iemand beleefd iets vraagt of een complimentje geeft.... Dan zeg je gewoon dankjewel en klaar...
Totdat je een spin zietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
dat doet jjh bij onsquote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks vanquote:
Oh kut, argument wegquote:
Hij moet wel.. hij draagt bij voorkeur overhemden en toen hij alleen woonde had hij nog geen kabouters in huisquote:Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Oh kut, argument weg.
Nou ja, veel mannen kunnen niet strijken.
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trektquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij moet wel.. hij draagt bij voorkeur overhemden en toen hij alleen woonde had hij nog geen kabouters in huis
Onweer is toffffffffffquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of het onweert, of het koud is...
[..]
heuj die kende ik nog nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trekt.
Wel slim, hebben ze vast van mama geleerd.
Oh, nee zojuist van jou geleerd eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trekt.
Wel slim, hebben ze vast van mama geleerd.
Toch is het zoquote:Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Oh kut, argument weg.
Nou ja, veel mannen kunnen niet strijken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha ik moest heul hard lachen![]()
!!!!!!!
sorry
Nobody is perfectquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik echt niet de ideale man. Snel koud (alleen in bed niet), walg van spinnen etc
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
heuj die kende ik nog nietDank voor de tip
Of er een traphekje opgehangen moet worden, of een douchegordijn etc etcquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of het onweert, of het koud is...
[..]
Het is makkelijker met een man in de buurt maar dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of er een traphekje opgehangen moet worden, of een douchegordijn etc etc
Oh, dat kan ik zelf prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die bandenlichtersquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik zelf prima.
Alleen de band plakken heb ik soms wat moeite mee. Die dingen vliegen de eerste paar keer altijd de garage door.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is makkelijker met een man in de buurt maar dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen
die van mij heeft 2 linkerhandenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je even aan cryothic vragenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje schoonheid, mag ik tegen je aan komen kruipen?
De eerste twee á drie keer kan ik er niet mee omgaanquote:
Dat roep ik ook altijd, maar stiekem kan ik eigenlijk best nog wel wat kom ik nu achterquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij heeft 2 linkerhanden
Ik kruip wel tegen cryothic aan dan...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je even aan cryothic vragen
Het is volgens mij het enige wat ik niet kan... banden plakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste twee á drie keer kan ik er niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kruip wel tegen cryothic aan dan...
Veel plezier met hemquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is ook best een kunst an sich. Respect voor fietsmakers.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is volgens mij het enige wat ik niet kan... banden plakken
die band eraf halen is geen probleem maar ik heb te weinig kracht om em weer op zijn plek te krijgen...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook best een kunst an sich. Respect voor fietsmakers.
De band eraf slopen kan ik ook wel, iddquote:Op donderdag 6 september 2012 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die band eraf halen is geen probleem maar ik heb te weinig kracht om em weer op zijn plek te krijgen...
Heb zo'n ubertoffe moederfietsquote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
Toch een voordeel van geen fiets hebben
Doen als jjh pleite is, kan ie er ook niet over beslissen dat ie het neit mooi vindquote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vorig weekend allemaal plankjes aan de muur laten maken en dit weekend weer.. maar daar vraag ik dan gewoon mijn stiefpaps voor
Ik dacht ook dat ik dat soort dingen niet kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vorig weekend allemaal plankjes aan de muur laten maken en dit weekend weer.. maar daar vraag ik dan gewoon mijn stiefpaps voor
Plankjes ophangen is bij mij geen probleem.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ook gezelligquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like the clothesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
Die man in de OP, daar kan ik wel wat mee.![]()
Welke man? Ik zie alleen een jongetjequote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
Niet alleen de kleren. God Damn wat een man.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I like the clothes![]()
Mijn gezicht is wat slanker
Niet goed?quote:
Het lukt me zelfs om het recht te hangen, ik stond gister echt met een voldaan gevoel naar mijn werk te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Plankjes ophangen is bij mij geen probleem.
Alleen ondanks een waterpas hangt het simpelweg niet altijd recht.
[..]
Ook gezellig
Het huis is scheefquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
W00t, ik zie een man.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welke man? Ik zie alleen een jongetje
Dat heet een gemanipuleerde waterpasquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ook gezellig
Ja, het hangt wel recht... maar net niet waterpas zeg maar.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lukt me zelfs om het recht te hangen, ik stond gister echt met een voldaan gevoel naar mijn werk te kijken.
Ik zou je inhuren.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lukt me zelfs om het recht te hangen, ik stond gister echt met een voldaan gevoel naar mijn werk te kijken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Tamashii het volgende:
Yes i seequote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet alleen de kleren. God Damn wat een man.
*deeltquote:
hij is wel een lekkerdingquote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die 2de foto van onder? Die is de 18 net gepasseerd
Ik ben wel erg op dat gebied.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, het hangt wel recht... maar net niet waterpas zeg maar.
Het valt niet zomaar wat van de plank bijvoorbeeld. Zo erg heb ik het niet.
Nee hoor.quote:
Omg, idd.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is wel een lekkerding
Het is een knappe jongen om te zien ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is wel een lekkerding
Dat heb ik ook, maar LL roept dan vaak dat het gewoon recht hangt, en dat ik niet zo perfectionistisch moet zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel erg op dat gebied.
Hangt het niet helemaal waterpas dan haal ik het er weer af en blijf ik net zo lang kloten tot het goed hangt.
Dat is wel klotewerk, heb ik gister ook gedaan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben allang blij dat iemand het ophangt.. wie het dan doet dat kan me echt geen reet schelen.
straks moeten er ook overal kinderbeveiliging shit op.. mag mn stiefpaps ook doen.. voelt hij zich ook nuttig :p
dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes i see.
Hij ziet er goed uit jaEn nee ik ben geen homo
Alle fotos zijn met zorg gekozen.. dus natuurlijk is het een lekkerdingquote:Op donderdag 6 september 2012 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is een knappe jongen om te zien ja.
Ik denk dat de betaling in natura geschiedtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je me moet betalen dan werk ik niet snel genoeg.
Ik doe het in mijn eigen tempo en dan lukt het allemaal wel
Wie heeft het over betalen en snel genoeg?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je me moet betalen dan werk ik niet snel genoeg.
Ik doe het in mijn eigen tempo en dan lukt het allemaal wel
Je had het over huren toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie heeft het over betalen en snel genoeg?
Niet zo jaloers. Gok midden 20.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die 2de foto van onder? Die is de 18 net gepasseerd
eerder begin 20quote:Op donderdag 6 september 2012 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo jaloers. Gok midden 20.
Liefde is ...quote:
Lenen klinkt zo gek!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had het over huren toch?
Als ik iets huur dan moet ik er voor betalen
Maakt me niet uit. Alles tussen de 20 en 45 dat er zo uit ziet is prima.quote:
Zuid-Holland/Utrecht/Gelderland? :pquote:Op donderdag 6 september 2012 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont mag je me best een keer lenen hoor
Mja.. nou nee ik pas...quote:Op donderdag 6 september 2012 14:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Alles tussen de 20 en 45 dat er zo uit ziet is prima.
Gelderland hierquote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zuid-Holland/Utrecht/Gelderland? :p
Gelderlandquote:Op donderdag 6 september 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zuid-Holland/Utrecht/Gelderland? :p
En niet zo beetje ook. Bijna 50km!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Jongens! Het quantum-teleportatierecord is gebroken!!!
Mooi dan heb ik meer voor mezelf.quote:
Alsof je em zou delenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik meer voor mezelf.hihahooo.
Oooeeh, kan ik bij jou logeren als ik eens vroeg naar school moetquote:
dat ken ik heel niet. Omgeving Wageningen?quote:
Wordt lastig als in een 1 persoons bedquote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeh, kan ik bij jou logeren als ik eens vroeg naar school moet. Mijn school staat in Wageningen
.
Campus?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeh, kan ik bij jou logeren als ik eens vroeg naar school moet. Mijn school staat in Wageningen
.
Oh snotquote:Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt lastig als in een 1 persoons bed![]()
Ik werk in Arnhem, dus Apeldoorn is alweer wat verder
Met sommige mensen heb je geen andere keus.quote:
Ik heb een tweepersoonbed over.quote:
Okay. Ik ken alleen die campus en dan de stad heur.quote:
Kopen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoonbed over.
In Wageningenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoonbed over.
De waal over.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dat ken ik heel niet. Omgeving Wageningen?
Daar had ik het niet overquote:Op donderdag 6 september 2012 14:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met sommige mensen heb je geen andere keus.
Ah oké, ik zit in Wageningen, Science parkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay. Ik ken alleen die campus en dan de stad heur.
Ede.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Wageningen? Mag in betalen in natura
?
Ohh dat ken ik wel! Leuk!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké, ik zit in Wageningen, Science park.
Ede is praktisch om de hoekquote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ede.Ligt eraan hoe en wat. Afspraken per DM gaarne, anderhalve dag van te voren.:9
Is dat met kost en inwoning? En dat ik dan zeg maar als tegenprestatie de weekenden in je kroeg werk en voor de katten zorgquote:
Wel. Je zegt alsof ik ooit zou delen. Nou ik zeg dus dat je soms geen keus hebt. Antwoord is dus ja.quote:
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ede.Ligt eraan hoe en wat. Afspraken per DM gaarne, anderhalve dag van te voren.:9
Meet bij mij in de tuin.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ede is praktisch om de hoek.
[..]
Is dat met kost en inwoning? En dat ik dan zeg maar als tegenprestatie de weekenden in je kroeg werk en voor de katten zorg?
Wees gerustquote:Op donderdag 6 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet over mij heen, dat is zo ranzig.
Oh je wil hier meteen komen wonenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ede is praktisch om de hoek.
[..]
Is dat met kost en inwoning? En dat ik dan zeg maar als tegenprestatie de weekenden in je kroeg werk en voor de katten zorg?
Oah ik vind het prima als er een minimeet bij mij komt hoor.quote:
Dat is indd echt niet fijn. Plakt echt vies.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet over mij heen, dat is zo ranzig.
Datum en tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oah ik vind het prima als er een minimeet bij mij komt hoor.
hoezo heb je soms geen keus?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel. Je zegt alsof ik ooit zou delen. Nou ik zeg dus dat je soms geen keus hebt. Antwoord is dus ja.
Samen douchen daarnaquote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is indd echt niet fijn. Plakt echt vies.
Volgens mij is dat ver.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De waal over.
Ik woon tussen de Waal en de Maas in.
Was dat niet de bedoeling danquote:Op donderdag 6 september 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je wil hier meteen komen wonen
Ff kiekenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Samz, mijn bak staat in het aquariumtopic
Doe ik altijd. En dan scrubben. Maar soms zit het daarna er nog steeds. Want sperma en water. Nee....quote:
Ik dacht dat je af en toe kwam logerenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was dat niet de bedoeling dan?
[..]
Ff kieken.
Maakt me niet uit, alleen een auto voor de mensen die komen is handig want anders is het onvindbaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Datum en tijdMoet alleen tijd zien vrij te maken dan
Oh, dat mag ook. Maar daar verwacht je toch wel een tegenprestatie voor?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je af en toe kwam logeren
Met een motor lukt het vast ook welquote:Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, alleen een auto voor de mensen die komen is handig want anders is het onvindbaar.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag ook. Maar daar verwacht je toch wel een tegenprestatie voor?
Jawel. Alleen met trein ofzo ist 30 min lopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een motor lukt het vast ook wel
Dat soort dingen begrijp ik echt niet.quote:
Omdat je een man bent? Omdat het niet eens zo heel gek is? Weet ik veelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een tegenprestatie vragen voor zoiets?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat soort dingen begrijp ik echt niet.
Dat is wat er mis is in deze wereld, overal iets voor terug verwachten.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je een man bent? Omdat het niet eens zo heel gek is? Weet ik veel.
Niet zo handig neequote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel. Alleen met trein ofzo ist 30 min lopen.
Jakquote:
Zou t echt zijn?quote:
Er zit een glasplaatje inquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou t echt zijn?
Wel lastig.
nooit meer fluiten, elke keer je bek vol water tijdens het zwemmen, lastig drinken, altijd een droge bek als je in de wind loopt, zand en ander rondwaaiend gruis tussen je kiezen...
volgens mij bestaat het wel echt. Je hebt uiteraard overal gekke mensen.quote:
Dat laatste is in ieder geval een ding wat zeker isquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
volgens mij bestaat het wel echt. Je hebt uiteraard overal gekke mensen.
Charmant.quote:
Daar twijfelde ik dus ook aan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg fotosoep
Tanden zitten wel heel laag namelijk
Ah, dat maakt het wel wat praktischer ja.quote:
Heb je inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik dus ook aan.
Al kan ik me voorstellen dat ze haar lippen optrekt om het te tonen.
Als ik dat doe, merk ik dat ik m'n onderlip ook wel boven m'n boventanden uit krijg
Heb je daar pics of filmpje van?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Cryothic het volgende:
Ah, dat maakt het wel wat praktischer ja.
Zanger van Ramstein heeft ook zoiets briljants.
Die heeft gewoon een gat in z'n wang laten zetten, om op die manier voor een videoclip (en daarna ook live) gewoon te kunnen zingen met een brandende lamp in z'n mond(snoertje loopt dan dus door z'n wang
)
Ich tu dir wehhh, tut mir nicht leeeeeeit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot uit de clip
[ afbeelding ]
resultaat bij een liveshow.
en de bijbehorende clip
Dit vind ik dan wel weer geniaal bedachtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot uit de clip
[ afbeelding ]
resultaat bij een liveshow.
en de bijbehorende clip
Tja, alles over hebben voor je passie.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer geniaal bedacht
En sowieso, RammsteinMaar geen geluid hier
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Cryothic het volgende:
Rammstein is vet.
1x live gezien op Dynamo volgens mij.
Die gasten weten wel een show neer te zetten hoor.
[..]
Tja, alles over hebben voor je passie.
1x Pinkpop en 1x Ahoy.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef Cryothic het volgende:
Rammstein is vet.
1x live gezien op Dynamo volgens mij.
Die gasten weten wel een show neer te zetten hoor.
Dan stond je goed vooraanquote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1x Pinkpop en 1x Ahoy.
Laatste keer werd ik ondergespoten door Till.
Yes! Ik stond in t midden, daar was n extra podiumpje waar ze wat nummers speelden.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan stond je goed vooraan
Buk Dich?
Voor een concert van ze vind ik het te duur.
Ga ik liever naar 10 kleinere bandjes
Was gewoon een soort wit water, wel beetje plakkerig. Zag je verder weinig van.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Cryothic het volgende:
En dan met de mayo in je haar gewoon weer in de trein naar huis?
Ah, dat scheeltquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon een soort wit water, wel beetje plakkerig. Zag je verder weinig van.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Zeker weten dat het wit water was??hihihi
Rammstein heeft zeker goede nummers. Angel, Buck Dich, Du hast, Ich will.
Goed voor tijdens de seks. En tijdens het koken.quote:
*switcht tussen SEX SC, Motorclub topic & Facebook*quote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is de dag al bijna voorbij.. jeumig.. geen zin meer en moe
Dat riep ik om 9:50 vanmorgen al...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is de dag al bijna voorbij.. jeumig.. geen zin meer en moe
Ik moet toch eens seks hebben op muziek. Do you want to?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed voor tijdens de seks. En tijdens het koken.
Hihaho, zo'n ervaring is het niet. Vind zonder beter behalve als de muziek wat betekent.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet toch eens seks hebben op muziek. Do you want to?
Mooi, niks gemist dusquote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihaho, zo'n ervaring is het niet. Vind zonder beter behalve als de muziek wat betekent.
heul charmantquote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
Gewoon neuken op de geluiden van het acht uur journaal.
Met muziek aan kan het wel leuker/geiler makenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik geneukt heb met radio/tv aan.
fixed...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Met de juiste muziek aan kan het wel leuker/geiler maken
Ligt eraan. Ritme van de muziekquote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi, niks gemist dus
Ik denk dat ik me er alleen maar aan ga ergeren
Dat zou bestquote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ritme van de muziek
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Vannacht zijn er 18 mensen omgekomen bij een actie van terroristen. OEEEHH AHHH GA DOOOR. Helaas zijn er ook 34 gewonden die naar verschillende ziekenhuizen zijn gebracht. AAAAAAH OMG. HARDER HARDER.
It's the circle of liffffeeeeeee, and it moooves us aaaaahaaaaaal!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe ik het liever op sesamstraat ofzo
Bert en Ernie.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Met die irriterende elmoquote:Op donderdag 6 september 2012 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik pasquote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's the circle of liffffeeeeeee, and it moooves us aaaaahaaaaaal!
Ik gister geloof ik. Waar kon je dat ook alweer zien?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik echt abnormaal veel gepost vandaag
Zal morgenochtend eens kijken want vanavond ben ik pleite
Dagcijfers #225 Geen SCquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik gister geloof ik. Waar kon je dat ook alweer zien?
Vond 'm wel goedquote:
en dat terwijl er oraal gedaan wordtquote:
Ja, dat was de hele grap...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat terwijl er oraal gedaan wordt
quote:
Ja duhquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat terwijl er oraal gedaan wordt
Dit dusquote:
Ik zou het juist doen terwijl ik wat anders deedquote:
Doggystyle en bij elke stoot omnomnomnom?quote:
Luxaflex dichtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan gebeuren.
Mooi weer nuuuuuuuuuu
Ook geen slecht planquote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doggystyle en bij elke stoot omnomnomnom?
quote:
Ah okequote:Op donderdag 6 september 2012 16:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doggystyle en bij elke stoot omnomnomnom?
Ik pasquote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
Nu heb ik zin in doggystyleWie wil tussen 17.00-18.00 uur?
Als papa kan jij niet even voor de kids zorgen?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Anders moeten de kinders zo vroeg op bed
Hahahaha, in de auto op weg naar Wageningen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook te ver weg. Tamashiii?Waar ben je nu?
En jij komt thuisquote:Op donderdag 6 september 2012 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Anders moeten de kinders zo vroeg op bed
Wat eruit moet moet eruit... collega's blij en jij opgeluchtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn collega's plagen me omdat ik elk moment in huilen uit kan barsten
Dat is niet tofquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn collega's plagen me omdat ik elk moment in huilen uit kan barsten
Balenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, in de auto op weg naar Wageningen.
Ik ga niet huilen op mijn werkquote:Op donderdag 6 september 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij komt thuis![]()
[..]
Wat eruit moet moet eruit... collega's blij en jij opgelucht
Waarmee plagen ze je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen op mijn werk
hormonen en stom gedoequote:Op donderdag 6 september 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Wat is er aan de hand dan knetters?
met dat ik elk moment kan jankenquote:
Fixed.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
Zeker weten dat het wit water was??hihihi
Rammstein heeft zeker goede nummers. Angel Engel, Buck Dich, Du hast, Ich will.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |