Toch leuk om te zeggen thoughquote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Tenzij ze straal bezopen bent of je haar vriend bent.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Cryothic het volgende:
Doe mij die 2de foto maar... zo kan ik me ook wel een tijdje vermaken
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:09 schreef Cryothic het volgende:
Doe mij die 2de foto maar... zo kan ik me ook wel een tijdje vermaken
Niemand houdt je tegen te zeggen dat je een vrouw mooi vindt, tochquote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch leuk om te zeggen though
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen te zeggen dat je een vrouw mooi vindt, toch? Veel vrouwen waarderen dat gewoon.
Zeker..quote:
Ingehouden? Volgens mij zie je het juist steeds minder.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker..
Maar dat wordt er ook wel een beetje ingehouden door dat veel te kritische van sommige vrouwen.
Openingszinnen... Nah.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allthough... In de uitgaanscene zogezegd vinden ze die mannen wanhopig omdat ze geen goede openingszin hebben...
Borden snijdenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeraskat, waar ben jeIk kan je niet vinden
misschien van die kartonnen borden op maat snijden?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Borden snijden, wuttefuck?
Zeker iets vlaams?
Geen idee, zal zo vast antwoord krijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
misschien van die kartonnen borden op maat snijden?
Ja echt zinnen.. Uiteraard.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ingehouden? Volgens mij zie je het juist steeds minder.
Succes met je toets btw
Dat valt denk ik nog best mee hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja echt zinnen.. Uiteraard.
Ik bedoel gewoon met de woorden waarmee je een gesprekje begint... Dat daar genoeg vrouwen enorm kritisch op zijn... Wellicht omdat ze 10 man per avond op zich af krijgen....
Maakt het voor mij een stuk minder leuk in ieder geval![]()
Vind ik ook wel, maar ik ben niet van mening dat je het altijd aan het lot moet overlaten.. Niet schieten is altijd mis dit dat...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De beste openingszin is nog altijd een zin die vanzelf komt..
van te voren bedachte dingen die grappig behoren te zijn zijn dat vaak niet..
en een gewone zin die out of the blue in iemand opkomt is vaak beter
Er lopen tutjes tussen die zich duidelijk te goed voelen voor enige vorm van contact.... Denk altijd een beetje ''wtf'' als mij dat overkomt, maargoed.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt denk ik nog best mee hoor
Dan zijn ze gewoon niet geinteresseerd in je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er lopen tutjes tussen die zich duidelijk te goed voelen voor enige vorm van contact.... Denk altijd een beetje ''wtf'' als mij dat overkomt, maargoed.
Nee, maar mijn ervaring is dat dat wel zo isquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
we gaan toch niet weer de discussie aan dat vrouwen mannen nooit aanspreken he?
vrouwen versieren haast nooit vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jawel, het ligt gewoon allemaal aan julliequote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nee de kleurquote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een pussy en kan niks snijden?
wat ga jij stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mee eensquote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen versieren haast nooit vrouwendit vind ik een schande
ik wil versierd worden verdorie
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, het ligt gewoon allemaal aan jullie
Ik durf eerder een vrouw te versieren dan een manquote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen versieren haast nooit vrouwendit vind ik een schande
ik wil versierd worden verdorie
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleemquote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf eerder een vrouw te versieren dan een man. Eigenlijk is dat best raar, omdat de slagingskans bij mannen toch hoger ligt, lijkt mij
.
Neuh, ik hou me in.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
pcies hier same.. al stap ik zelden bewust op iemand af..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleem
''gewoon'' is anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon niet geinteresseerd in je.
Ik kan makkelijk zonder een manquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen we niet zonder jullie hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk zonder een man![]()
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
Raar is dat. Terwijl ik juist heel veel mannelijke vrienden heb, maar als het op aanspreken aankomt, dan klap ik echt dichtquote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te schijterig om op een vrouw af te stappen.. een man = geen probleem
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
Mja het lijkt voor mij alsof veel mensen dat wel normaal vinden.. Daar erger ik mij altijd een beetje aan...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was misschien niet gepast in die zin nee. excuus
Natuurlijk niet, wie moet anders je afwas doen en de overhemden strijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen we niet zonder jullie hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wie moet anders je afwas doen en de overhemden strijken.
Ik ga ook op de vanzelf tour... Vind het wel weer prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies hier same.. al stap ik zelden bewust op iemand af..
dat gaat vanzelf ofzo..
Uhm, dat kan ik zelf hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja het lijkt voor mij alsof veel mensen dat wel normaal vinden.. Daar erger ik mij altijd een beetje aan...
Beetje respect voor je medemens dan geef je antwoord als iemand beleefd iets vraagt of een complimentje geeft.... Dan zeg je gewoon dankjewel en klaar...
Totdat je een spin zietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(denk ik)
versiering voor knetter
[ afbeelding ]
dat doet jjh bij onsquote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks vanquote:
Oh kut, argument wegquote:
Hij moet wel.. hij draagt bij voorkeur overhemden en toen hij alleen woonde had hij nog geen kabouters in huisquote:Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Oh kut, argument weg.
Nou ja, veel mannen kunnen niet strijken.
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trektquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij moet wel.. hij draagt bij voorkeur overhemden en toen hij alleen woonde had hij nog geen kabouters in huis
Onweer is toffffffffffquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of het onweert, of het koud is...
[..]
heuj die kende ik nog nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trekt.
Wel slim, hebben ze vast van mama geleerd.
Oh, nee zojuist van jou geleerd eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken hangen hun overhemden in de douche zodat de stoom van het douchen alles glad trekt.
Wel slim, hebben ze vast van mama geleerd.
Toch is het zoquote:Op donderdag 6 september 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
[..]
Oh kut, argument weg.
Nou ja, veel mannen kunnen niet strijken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha ik moest heul hard lachen![]()
!!!!!!!
sorry
Nobody is perfectquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik echt niet de ideale man. Snel koud (alleen in bed niet), walg van spinnen etc
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
heuj die kende ik nog nietDank voor de tip
Of er een traphekje opgehangen moet worden, of een douchegordijn etc etcquote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of het onweert, of het koud is...
[..]
Het is makkelijker met een man in de buurt maar dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of er een traphekje opgehangen moet worden, of een douchegordijn etc etc
Oh, dat kan ik zelf prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die bandenlichtersquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik zelf prima.
Alleen de band plakken heb ik soms wat moeite mee. Die dingen vliegen de eerste paar keer altijd de garage door.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is makkelijker met een man in de buurt maar dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen
die van mij heeft 2 linkerhandenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je even aan cryothic vragenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje schoonheid, mag ik tegen je aan komen kruipen?
De eerste twee á drie keer kan ik er niet mee omgaanquote:
Dat roep ik ook altijd, maar stiekem kan ik eigenlijk best nog wel wat kom ik nu achterquote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij heeft 2 linkerhanden
Ik kruip wel tegen cryothic aan dan...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je even aan cryothic vragen
Het is volgens mij het enige wat ik niet kan... banden plakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste twee á drie keer kan ik er niet mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |