SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
En bij jongetjes uit een Christelijk gezin. Azra is geloof ik weer de Balkan-vorm voor meisjes. Vind ik ook mooi trouwens!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Ezra is een naam die je hier vooral bij turkse meiden hoort.
True. Maar mijn vriend heeft niets met welk geloof dan ook, dus dat was voor hem toch een struikelblok. Bij een eventuele tweede probeer ik het gewoon nog eensquote:Op donderdag 6 september 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Ezra idd eerder gewoon bijbels / christelijk dan meteen Joods.
My two cents: dan zou ik voor Liene gaan denk ik! Line wordt vast vaak verkeerd uitgesproken en Lina is wat... suffer ofzo. Beetje als Mina, Tina en Dina. Liene ziet er ook wel lief uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik twijfel nu een beetje tussen Li(e)ne of Lina
Ik vind juist Lina stoer en af. Liene vind ik zo'n naam als Fiene. Onaf ofzo beetje weeig, zijig. Grappig dat je met dezelfde namen zo verschil kan hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
My two cents: dan zou ik voor Liene gaan denk ik! Line wordt vast vaak verkeerd uitgesproken en Lina is wat... suffer ofzo. Beetje als Mina, Tina en Dina. Liene ziet er ook wel lief uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |