daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
We kunnen ook gewoon naar het vorige topic klikken toch?
Ik kan gewoon terugklikken hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
Wat een leuk geluk! Net als dat sommige cassieres niet kunnen tellen en je veel te veel wisselgeld gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Tofquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb net dankzij een onoplettende assistent een extra groeiecho gehad![]()
had een liggingsecho moeten zijn maar die doen ze pas bij 36 weken, maar aangezien ik er toch was....
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef becky27 het volgende:
[..]
daarom! Alleen staat de link naar het vorige topic er niet in
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kan gewoon op het pijltje naast de TT klikken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
ahaas.... N00b he. Hoewel ik al heul lang op fok meepost...
Tof Ophelia, alles goed qua groei?
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan danquote:Op donderdag 6 september 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat ben ik vergeten te vragen![]()
![]()
Ik bel ze later wel even...
Er staat dan sowieso een afspraak bij de gyn, echo krijg ik dus sowieso, alleen gebruiken ze voor die aparte echo's betere apparatuur.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou er over 2 weken denk ik mooi weer staan dan
Fijn dat t zo goed gaat allemaal joh! Met jouzelf ook alles goed nog?
Wat een werkquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef As1981 het volgende:
Agressie valt hier gelukkig nog mee.
Geboortekaartjes. Ik ben druk aan het borduren. Maar vraag me af of ik er op tijd 70 af ga krijgen.
Cute!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Skoap het volgende:
ik heb net de geboortekaartjes maar eens besteld... Dan is dat ook maar weer geregeld.
Wij doen deze: http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje.php?id=17470
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |