Bij mijquote:Op donderdag 20 september 2012 13:11 schreef Z het volgende:
Op mijn "zou ik toch echt graag nog eens live willen zien" lijst staan eigenlijk alleen nog Clinic en Tocotronic.
quote:Op donderdag 20 september 2012 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreselijk idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat nummer is 3 jaar oud en in de originele setting tig keer beter dan die pauper-remixquote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Asaf Avidan heeft nu al een grote hit gescoord met One Day (Reckoning Song) door de Wankelmut remix. Dus beetje een late tip
quote:
Naja, niet geheel onbekendquote:
Ik ben dit jaar al naar Beach House geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:16 schreef DO2 het volgende:
Ik ga niet zo vaak naar live optredens, maar ga dit jaar wel naar Radiohead en Beach House.
Ik zou nog The Beatles willen zien, maar dat is net zo onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al naar Beach House geweest.![]()
Wat ik echt nog op must-see lijst staat:
• Mountain Goats
[*]Een goed concert van zijn hoogheid Bob Dylan
• Iets met Bradford Cox (Deerhunter, Atlas Sound) (vooral vanwege zijn live reputatie)
Atlas Sound kan je qua muziek wel overslaan, dat is live niet zo leuk. Deerhunter is een fantastische live band.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar al naar Beach House geweest.![]()
Wat ik echt nog op must-see lijst staat:
• Mountain Goats
• Een goed concert van zijn hoogheid Bob Dylan
• Iets met Bradford Cox (Deerhunter, Atlas Sound) (vooral vanwege zijn live reputatie)
Je bent de eerste die ik er iets positiefs over heb horen zeggen tot nu toe.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Norrage het volgende:
Zo wat vinden jullie van de nieuwe Band of Horses? Hij luistert weer lekker weg
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Norrage het volgende:
Lekker wegluisteren is ook niet echt positief, erg simpel album. Maar best lekker en wmb toegankelijker dan die vorigequote:Op donderdag 20 september 2012 17:39 schreef On het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik er iets positiefs over heb horen zeggen tot nu toe.
Ik wilde gister wel gaan in Tivoliquote:Op donderdag 20 september 2012 18:09 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga vanavond naar Absynthe Minded in Melkweg, mijn eerste concert in een lange tijd. Meer mensen die gaan of het leuk vinden?
Gezapig. Gewoon saai eigenlijk. Ze kunnen zoveel beter.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:32 schreef Norrage het volgende:
ik vond elke band of horses in het begin een stuk minder dan na tig luisterbeurten, dus ik wacht nog even met mijn oordeel. Ook tot ik de nummers in A'pen live heb gezienquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezapig. Gewoon saai eigenlijk. Ze kunnen zoveel beter.
Wat niet helemaal waar is, want Bob schijnt dus nog wel heel heel af en toe tussen al die verschrikkelijke concerten van hem opeens toch nog een goed concert te geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik zou nog The Beatles willen zien, maar dat is net zo onwaarschijnlijk
Ik heb hem in America gezien, en dat was wel redelijkquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat niet helemaal waar is, want Bob schijnt dus nog wel heel heel af en toe tussen al die verschrikkelijke concerten van hem opeens toch nog een goed concert te geven.
Als die gewoon verstaanbaar zingt, zoals hij ook wel kan op zijn laatste cds, en de nummers gewoon als zodanig herkenbaar zijn, dan mag hij van mij kak hebben aan het publiek.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb hem in America gezien, en dat was wel redelijkMaar dat was een thuisconcert voor hem denk ik zo....maar zijn probleem is gewoon, hoe goed het ook is, dat hij toch geen flikker zegt tegen het publiek en dat er geen interactie is...jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |