Net geluisterd op de Luisterpaal. Tja. Op zich best leuk maar haalt het niet bij Best Coast en Seapony.quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij eentje voor ranjaDum Dum Girls hebben een nieuwe EP.
Ja, die viel mij ook niets tegen. Ik had een soort Trijntje Oosterhuis verwacht (don't know why), maar dat was het niet! Tof dat Antony meedoet, maar dat zal wel een dealtje zijn geweest. Carice in zijn clip - Antony op haar plaat.quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Norrage het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, maar ik vind die Carice van Houten toch nog best wel een aardig plaatje geworden
Die is niet heel sterk neequote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef DO2 het volgende:
Ik heb net naar Emily geluisterd,
en ik zou zweren dat ik dat nummer al minstens 100x voorbij heb horen komen in m'n leven.
Dat zei ze ook in een interview ja, maar het schijnen ook gewoon vrienden te zijnquote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, die viel mij ook niets tegen. Ik had een soort Trijntje Oosterhuis verwacht (don't know why), maar dat was het niet! Tof dat Antony meedoet, maar dat zal wel een dealtje zijn geweest. Carice in zijn clip - Antony op haar plaat.
Ikzelf heb een Sennheiser HD 202, waar ik bijzonder tevreden van ben. Sowieso is Sennheiser goed, maar dit is echt de eerste koptelefoon die niet bij mij op korte termijn stuk gaat, en zit echt erg comfortabel. Ook een lange kabel, wat ik wel een voordeel vind. En minder dan 50 euroquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens verstand van koptelefoons? ik zoek een goede en redelijk betaalbare (zeg <100) maar wil nog wel goeie kwaliteit, vanzelfsprekend. Iemand tips over merken, types, websites, winkels. Zeg het maar, alles is welkom
Ik weet dat vroeger de naam Koss met ontzag werd uitgesproken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens verstand van koptelefoons? ik zoek een goede en redelijk betaalbare (zeg <100) maar wil nog wel goeie kwaliteit, vanzelfsprekend. Iemand tips over merken, types, websites, winkels. Zeg het maar, alles is welkom
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik weet dat vroeger de naam Koss met ontzag werd uitgesproken.
www.koss.com/en/products/headphones/all
Ja leuk ga meteen luisteren. Maar echt maar een EP?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ikzelf heb een Sennheiser HD 202, waar ik bijzonder tevreden van ben. Sowieso is Sennheiser goed, maar dit is echt de eerste koptelefoon die niet bij mij op korte termijn stuk gaat, en zit echt erg comfortabel. Ook een lange kabel, wat ik wel een voordeel vind. En minder dan 50 euro(ondanks dit alles ook nog goede geluidskwaliteit, ben er tevreden van)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik weet dat vroeger de naam Koss met ontzag werd uitgesproken.
www.koss.com/en/products/headphones/all
Thanks, ik ga er wat mee doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:44 schreef Z het volgende:
Ik heb een senheiser 485. Ben ik ook zeer tevreden over. Maar je moet er vooral een paar gaan beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |