Kernraketten ipv kernbommen bedoel je? Dat heb ik toch al hersteld?quote:
Eens. Ik vond Fortuyn echt een lul de behanger, maar de man wist wel degelijk goed de problemen uit te leggen en iedereen eens goed wakker te schudden. De politici die er toen zaten, Melkert etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
Fortuin had zich wat genuanceerder uit kunnen drukken maar ik mocht de man wel, wat paars betreft had hij op veel punten gelijk, er is veel te weinig gedaan toen ondanks een enorme berg extra geld.
Tja maar ver van de waarheid is het niet. Men had enorme stappen kunnen maken maar Kok schudde zijn ideologische veren af remember?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het werd wel gezegd, herhaald en is nu "waarheid" geworden
Man het is laat, en ik had al lang moeten slapen want ik moet over een uur of 4 alweer op.. Zeg het nou gewoon...quote:
Je had een Typefout.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kernraketten ipv kernbommen bedoel je? Dat heb ik toch al hersteld?
Vertel..quote:Op donderdag 6 september 2012 02:02 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tja maar ver van de waarheid is het niet. Men had enorme stappen kunnen maken maar Kok schudde zijn ideologische veren af remember?
Lubbers heeft 100x meer hervormd dan Kok.
Geef die man bier.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Fortuyn echt een lul de behanger, maar de man wist wel degelijk goed de problemen uit te leggen en iedereen eens goed wakker te schudden. De politici die er toen zaten, Melkert etc.![]()
Als ik kijk naar de huidige politici, dan is het echt huilen met de pet op, kom nauwelijks iemand tegen met sterke kennis van zaken. Rutte, Buma, Wilders, Sap, Samson, Pechtold, het is allemaal driewerf kut.
OWH, STOP DE PERSEN!!!quote:
Oneensquote:Op donderdag 6 september 2012 02:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens. Ik vond Fortuyn echt een lul de behanger, maar de man wist wel degelijk goed de problemen uit te leggen en iedereen eens goed wakker te schudden. De politici die er toen zaten, Melkert etc.![]()
Als ik kijk naar de huidige politici, dan is het echt huilen met de pet op, kom nauwelijks iemand tegen met sterke kennis van zaken. Rutte, Buma, Wilders, Sap, Samson, Pechtold, het is allemaal driewerf kut.
Anders wel een typefout met mijn naam erin. Daar mag ik toch wel van schrikken? Dat jij vervolgens niet kan lezen en het groter moet maken dan het is, daar kan ik niks aan doenquote:
Nou, mijn excuses hoor..quote:Op donderdag 6 september 2012 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Anders wel een typefout met mijn naam erin. Daar mag ik toch wel van schrikken? Dat jij vervolgens niet kan lezen en het groter moet maken dan het is, daar kan ik niks aan doen
Oneens in welk opzicht? Ik heb een aantal jaar in het buitenland gewoond en voor m'n werk doe ik veel economisch/politiek onderzoek in Europa en wereldwijd. Wij doen het hier echt slecht hoor? (Ja er zijn landen waar het slechter gaatquote:
Sociale zekerheid, ww ( tante truus van Ruding) en wao bijv, zeer ingrijpend maar wel noodzakelijk om het betaalbaar te houden, Piet de Visser anyone? En dat terwijl er enorm bezuinigd moest worden. Lubbers kon het goed uitleggen en werd daarvoor door de kiezer beloond.quote:
Het was maar een grapje en nu hebben we al het halve topic verziekt met de uitleg ervanquote:Op donderdag 6 september 2012 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, mijn excuses hoor..
Ik hoop dat je gelukkig wordt van het opblazen van een overduidelijke typefout
Ik vind dat er wel degelijk goed geïnformeerde en intelligente politici zijn.. En het lijkt me sowieso om op ELK gebied een enorme dossierkennis te hebben..quote:Op donderdag 6 september 2012 02:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oneens in welk opzicht? Ik heb een aantal jaar in het buitenland gewoond en voor m'n werk doe ik veel economisch/politiek onderzoek in Europa en wereldwijd. Wij doen het hier echt slecht hoor? (Ja er zijn landen waar het slechter gaat). Maar ik vind echt niet dat wij trots mogen zijn op de kwaliteit van onze politici. Ook qua educatieve achtergrond is dat gewoon slecht.
Had het dan gewoon laten gaanquote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was maar een grapje en nu hebben we al het halve topic verziekt met de uitleg ervan
Oh ja, nu heb ik het gedaan zeker. Vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had het dan gewoon laten gaan
Ik deed niks behalve een typefout maken in de haastquote:Op donderdag 6 september 2012 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ja, nu heb ik het gedaan zeker. Vrouwen
Er zijn geen persoonlijkheden, het straalt ook helemaal geen gezag uit. Ruutte heeft haar en Samson niet, dat blijft hangen, de rest niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel degelijk goed geïnformeerde en intelligente politici zijn.. En het lijkt me sowieso om op ELK gebied een enorme dossierkennis te hebben..
Zeg Tomatenboer, had jij niet eerst een ander logo als UIquote:Op donderdag 6 september 2012 01:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden inderdaad.
"Vroeger" had je nog partijen met 50 of 60 zetels, dan kon je gerust coalities maken van 2 partijen, het is evident dat daar dan een stuk minder slap compromis uit voort komt, met een stuk herkenbaarder beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |