So so nice.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Sinji het volgende:
Ik lees nu ook hoe de echte Jumi typt. Mi gado![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Sinji het volgende:
JackieBrown is echt Brown. Ik heb haar cutieface gezien op TCAls JB niet Brown is heeft ze het wel heeeeeel goed voor me verborgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar woont Juminelle nou in A'dam of niet? Wie doet criminologie, de echte of de neppe?
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Sinji het volgende:
JackieBrown is echt Brown. Ik heb haar cutieface gezien op TCDa's waar ook. Precrash tijdperk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me toch echt af wat voor persoon erachter zit. Vond Jumi altijd lief![]()
Holy shitquote:Op donderdag 6 september 2012 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ze 2 WO-studies deed terwijl ze in werkelijkheid d'r VWO-eindexamens niet had gehaald, dat d'r pa tandarts was maar eigenlijk gewoon werkte in een AH distributiecentrum, dat d'r ouders gescheiden waren (gelukkig getrouwd) en d'r moeder borstkanker had (niks van waar). Dat werk. En problemen in real life met d'r FOK!strapatsen
.
Alsof jij dat niet gedaan hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
5 eutjes dat dWc tolliepics heeft gestuurd naar Jumi.
Ik begon al te twijfelen bij die post ja, Incise heeft toffe beats maar matige rappers.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het kan zo maar waar zijn..
[ afbeelding ]
swaggerjackerquote:
Daarom die instrumentals downenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen bij die post ja, Incise heeft toffe beats maar matige rappers.![]()
Dat plaatje.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen bij die post ja, Incise heeft toffe beats maar matige rappers.![]()
Kan het niet gewoon dat jumi de echte jumi is maar haar vaders/moeders achternaam gebruikte omdat ze geen FOK!kers op de stoep wilde? Beetje veel moeite dan met al die fb vrienden maar toch. Wie het ook was, zo'n complete steez kun je nooit helemaal faken toch.
[ afbeelding ]
Precies, dat bedoel ik. Kan toch nooit een schaakkampioen zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Sinji het volgende:
Bij Jumi klopte alles eigenlijk gewoon. Ze had de personality van een future wifey
Oh, is er van die nieuwe EP ook een instrumentale versie?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
5 eutjes dat dWc tolliepics heeft gestuurd naar Jumi.
Diegene kon iig wel goed rijden in het donker als ik jullie mocht geloven.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef jna het volgende:
Maar nu wil ik eigenlijk wel weten wie we kapot hebben geknald in GTA als dat jumi niet was
Is er al een piemelcheck uitgevoerd? Ik vertrouw geen enkel vrouwelijk ogend wezen meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in haar foboquote:Op 06-09-2012 12:36 schreef dootje44
hey faker !!! je gebruikt alles van mijn dochter Kimberley ...Ik laat dit haarfijn uitzoeken en ga naar de politie , hier kom je niet mee weg je zult hier zwaar voor boeten ! je weet niet wat je jezelf op de hals hebt gehaald !!! geniet nog maar even van je dubbel leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |