Nouja, was wel die chick zelf als ik het goed begrepen heb, alleen al d'r gedeelde info was fake, incl. zieke detailsquote:Op donderdag 6 september 2012 02:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was junamii ook al een faker?!_
Ik bedoel de echte FB, daar wordt de activiteit rond mei minder maar het kan ook komen doordat ze dingen afgeschermd heeft ofc.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is best wazig jamisschien waren die ook van de FB van die echte persoon gepakt ofzo?
Het is sowieso ziek om 2 jaar lang te doen alsof je iemand anders bent, met foto's en alles
die fb is overigens verwijderd dus dat kan ik niet checken
Aan de andere kant ook wel sick hoe FOK!kers je identiteit 'ontrafelen'quote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel de echte FB, daar wordt de activiteit rond mei minder maar het kan ook komen doordat ze dingen afgeschermd heeft ofc.
Zoals?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, was wel die chick zelf als ik het goed begrepen heb, alleen al d'r gedeelde info was fake, incl. zieke details.
oh wazig, kan je link DM'en?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel de echte FB, daar wordt de activiteit rond mei minder maar het kan ook komen doordat ze dingen afgeschermd heeft ofc.
Haha, FOK!kers zijn dikke speurneuzen man.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel sick hoe FOK!kers je identiteit 'ontrafelen'. Of te waarheid toetsen #tk2012
Ik heb m'n laptop net afgesloten, iemand kan hem vast wel DM'en.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
oh wazig, kan je link DM'en?
Dat ze 2 WO-studies deed terwijl ze in werkelijkheid d'r VWO-eindexamens niet had gehaald, dat d'r pa tandarts was maar eigenlijk gewoon werkte in een AH distributiecentrum, dat d'r ouders gescheiden waren (gelukkig getrouwd) en d'r moeder borstkanker had (niks van waar). Dat werkquote:
Sad.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ze 2 WO-studies deed terwijl ze in werkelijkheid d'r VWO-eindexamens niet had gehaald, dat d'r pa tandarts was maar eigenlijk gewoon werkte in een AH distributiecentrum, dat d'r ouders gescheiden waren (gelukkig getrouwd) en d'r moeder borstkanker had (niks van waar). Dat werk. En problemen in real life met d'r FOK!strapatsen
.
Ik twijfel nu ook gewoon tussen jij + Etha.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:17 schreef JackieBrown het volgende:
wauuuwww echt, wauw. Ik wist ook niks van al die andere rellen, wat een figuren komen hier
![]()
Geef het maar toe, jij bent eigenlijk ook gewoon een kloon van Etha.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:17 schreef JackieBrown het volgende:
wauuuwww echt, wauw. Ik wist ook niks van al die andere rellen, wat een figuren komen hier
![]()
Snap ik, ik twijfel zelf haast ookquote:Op donderdag 6 september 2012 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook gewoon tussen jij + Etha.
Je kan er serieus een boek over schrijven. Eigenlijk zou het bijgehouden moeten wordenn (wat ze flikken, niet de privé-info). Lijkt me wel leuk om terug te zien over x aantal maanden/jaren.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ze 2 WO-studies deed terwijl ze in werkelijkheid d'r VWO-eindexamens niet had gehaald, dat d'r pa tandarts was maar eigenlijk gewoon werkte in een AH distributiecentrum, dat d'r ouders gescheiden waren (gelukkig getrouwd) en d'r moeder borstkanker had (niks van waar). Dat werk. En problemen in real life met d'r FOK!strapatsen
.
Daarom had ik het net voor de grap over een sociaal experiment. Dit is te bizar om de waan van de dag te zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan er serieus een boek over schrijven. Eigenlijk zou het bijgehouden moeten wordenn (wat ze flikken, niet de privé-info). Lijkt me wel leuk om terug te zien over x aantal maanden/jaren.
oh dit wist ik niet eensquote:Op donderdag 6 september 2012 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
shit mehnnnquote:Op donderdag 6 september 2012 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ook gewoon tussen jij + Etha.
Ze heeft in ieder geval goed gebruik gemaakt van cross-channelling.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Etha, kan jij even het marktpotenteel onderzoeken voor Jumi-merchandise[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Luister je Incise? Er is een nieuwe EP uit
Het kan zo maar waar zijn..quote:Op zondag 2 september 2012 10:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe ben je aan mijn muziekfolder gekomen? Bijna eng dit. Ben grote fan van Incise al vanaf het begin. LP heb ik al een tijdje
Dit nummer![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Het kan zo maar waar zijn..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |