Oh dat heb ik wel gelezen ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vond die verdwijning ook echt een bazenhoax. Was een afgezet gebied in een bos ofzo, hadden ze foto reportages van gemaakt dat ze gingen inbreken 's nachts enzo, waren ze die zelfde nacht verdwenen. Twee weken weggeweest ofzo, bleek dat het gewoon een asbestgebied was of het werd opnieuw gezaaid ofzo en dat koppel zat gewoon op een camping in Limburg
Excuses als ik de precieze details verkeerd heb
Noorsbloed deed, volgens mij?, alsof zijn vrouw/vriendin kanker had oid, met dikke verhalen en alles en zelfs steun in de vorm van geld, bleek ook allemaal nep te zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 01:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Noorsbloed? Is gewoon iemand die ontmaskerd was? Ik kan me ook nog iets van de hond van Danny herinneren ofzo?
Instorten maar het niet kunnen veroorloven; Uitleg Noorsbloed..quote:Op donderdag 6 september 2012 01:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Noorsbloed? Is gewoon iemand die ontmaskerd was? Ik kan me ook nog iets van de hond van Danny herinneren ofzo?
Dat was toch ook niet meer te ontkennen nuquote:Op donderdag 6 september 2012 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Waarom nu, zeg maar. Het valt nu alleen maar meer op, en ze geeft hiermee aan dat ze een faker was.
2 jaar eh, genoeg tijd om te binden met mensen.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
Hoe zien jullie dat allemaal. Hadden jullie die tumblr van haar gewoon al ofzo?
Ja ze vertelde ook altijd dat ze dealer was bij ondergrondse pokertournooien enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké lol.
Haar PSN (Playstation Network Name) is dus nonakZ. Als ik dat in Google typ krijg ik allemaal poker resultaten. Filter ik op pagina's in het Nederlands kom ik op een pagina terecht; http://72.20.114.246/nonakz/pokerstars?pid=45800982&pnid=1
Waar staat; [ afbeelding ]
Monkyyy?
Die heb ik nooit meegekregen.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Instorten maar het niet kunnen veroorloven; Uitleg Noorsbloed..
Die hond, iets met Swetsenegger bedoel je?
Faker-verslaving die monkeyyy. She needs rehabquote:Op donderdag 6 september 2012 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké lol.
Haar PSN (Playstation Network Name) is dus nonakZ. Als ik dat in Google typ krijg ik allemaal poker resultaten. Filter ik op pagina's in het Nederlands kom ik op een pagina terecht; http://72.20.114.246/nonakz/pokerstars?pid=45800982&pnid=1
Waar staat; [ afbeelding ]
Monkyyy?
Ja, je mag je niet voordoen als iemand anders. Is een wet voor volgens mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
Oké, dat echte meisje gaat natuurlijk wel al die fok berichten en foto's bekijken. Kan ze dan ook naar de politie gaan ofzo?Serieuze vraag trouwens.
Naar de politie gaan? Waarvoor? Om ons aan te geven?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
Oké, dat echte meisje gaat natuurlijk wel al die fok berichten en foto's bekijken. Kan ze dan ook naar de politie gaan ofzo?Serieuze vraag trouwens.
De faker natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Naar de politie gaan? Waarvoor? Om ons aan te geven?.
Nee, dat meisje aan te geven. Plaats je eens in dat meisje, dat is toch redelijk .. apart en bedreigend misschien wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Naar de politie gaan? Waarvoor? Om ons aan te geven?.
Ja, identiteitsfraude wordt zwaar bestraft.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je mag je niet voordoen als iemand anders. Is een wet voor volgens mij.
quote:
Oh, zooo. Ik las over 'echte' heen.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat meisje aan te geven. Plaats je eens in dat meisje, dat is toch redelijk .. apart en bedreigend misschien wel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 01:13 schreef Ethanolic het volgende:
Haha kent iemand die rel trouwens dat de broer van een user een Goatse in zijn scriptie had gedaan en die user er pas achter kwam nadat hij hem had ingeleverd?
Hahaha die was ook mooi jaquote:Op donderdag 6 september 2012 01:13 schreef Ethanolic het volgende:
Haha kent iemand die rel trouwens dat de broer van een user een Goatse in zijn scriptie had gedaan en die user er pas achter kwam nadat hij hem had ingeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |