http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dat je hem onsympathiek kunt vinden. Met zijn innemende lach. Beter dan die arrogante eeuwige grijns van Rutte. En dat hij activist is geweest vind ik juist een pre, is een teken dat hij in ieder geval gedreven is en passie heeft.
Klopt, maar ja, de politieke inhoud hè....quote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef thettes het volgende:
Over sympathiek, Samsom lijkt me heel sympathiek, maar Rutte als persoon overigens niet minder hoor.
Ik vind hem zeer redelijk over komen. Waarom vind jij hem een kneus, kun je dat toelichten?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een kneus die Paul Jansen (Telegraaf-mannetje).
Is gewoon een verschrikkelijke zelfingenomen kwalquote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer redelijk over komen. Waarom vind jij hem een kneus, kun je dat toelichten?
Greenpeace activisme een pre? Want het laat passie zien? What's next, een klein plusje bij voormalig lidmaatschap van de bloods/cribs? Stormfront? Want het laat zo lekker zien dat je staat voor je principes.quote:
hij moet oppassen dat hij zo niet teveel in de 'gemaakt' hoek komt. Dat balletje gooiden wiegel en marijnissen al op, en nu gaan ze er rustig mee verder. Het zou onterecht zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haha, Telegraafman moet tegen wil en dank een compliment uitdelen aan Samsom
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is gewoon een verschrikkelijke zelfingenomen kwal
Er zit iets in zijn kontquote:Op woensdag 5 september 2012 23:38 schreef Tornadovis het volgende:
Die priester heeft ook altijd van die waterige, half samengeknepen oogjes. Zit die altijd aan de drank ofzo?
niks mis met drankquote:Op woensdag 5 september 2012 23:38 schreef Tornadovis het volgende:
Die priester heeft ook altijd van die waterige, half samengeknepen oogjes. Zit die altijd aan de drank ofzo?
Minder ANTI-christelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Die kerkgast vind het goed dat D66 minder christelijk geworden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |