abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116442789
quote:

Verhaal slachtoffer mishandeling Marokkanen grotendeels gelogen

Het verhaal van de vermeende mishandeling rammelt aan alle kanten.
Dat maakte de politie bekend nadat ze het slachtoffer hebben gesproken. De vriendin van de man verklaarde dat hij door vijf Marokkaanse mannen werd ingehaald en vervolgens van zijn fiets af werd getrapt. Daarna zou hij afgetuigd zijn en met een mes verschillende snijwonden hebben opgelopen. Zijn fiets en andere spullen zouden gestolen zijn. Daarna zou hij op sokken naar een politiebureau gelopen zijn waar politiemensen hem niet wilden helpen.

Zoals gewoonlijk met incidenten waar Marokkanen genoemd worden stelde de PVV Kamervragen alvorens een officieel onderzoek af te wachten. De politie laat echter weten geen aangifte te hebben ontvangen en dat geen van de agenten zich de man kunnen herinneren.

Toen de politie de man aan de tand voelde gaf hij toe dat hij niet op het bureau geweest is. Ook de ernst van de mishandeling bleek ineens mee te vallen. Hij klaagde ook over zijn vriendin die de media opzocht. Wel blijft hij bij zijn verhaal over de verwondingen door een mes.

Een arts kreeg de man op bezoek maar kon niet met zekerheid zeggen dat zijn verwondingen door een misdrijf komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)versum-rammelt.dhtml

http://nieuws.marokko.nl/(...)/&forum_sidebar=true

[ Bericht 5% gewijzigd door Medi op 06-09-2012 01:17:13 ]
pi_116442881
Vooruit, het staat nu 1 - 564478399485748.
pi_116443013
Wat een trieste bende die PVV.
Telkens als er ook maar dit gebeurd met Marokkanen, gaat de PVV daar op in.
Een veel triestere manier van stemmen trekken kan ik me niet bedenken.
Jammer.
Digo
  woensdag 5 september 2012 @ 23:24:20 #4
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_116443076
Matige kraspen als je alleen zulke schrammetjes overhoudt.
pi_116443464
sjonge jonge
pi_116444319
Sneu. Sneuer voor de slachtoffers waarbij het wel echt was :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116444336
Ben ik de enige die dit geen goed geschreven artikel vindt?
  donderdag 6 september 2012 @ 00:22:09 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_116445290
Ah, Meki is er weer.
Tics van je petten.
  donderdag 6 september 2012 @ 00:24:37 #9
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_116445372
word deze pvv'er fan nu vervolgd of blijft het bij een waarschuwing? En zal Danny dit bericht ook plaatsen op FP?
Schijt aan iedereen
  donderdag 6 september 2012 @ 00:26:19 #10
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_116445425
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:22 schreef nattermann het volgende:
Ah, Meki is er weer.
Je vindt het zeker ontzettend jammer dat zijn verhaal gelogen is?
Schijt aan iedereen
  donderdag 6 september 2012 @ 00:27:04 #11
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_116445448
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:26 schreef Deadre het volgende:

[..]

Je vindt het zeker ontzettend jammer dat zijn verhaal gelogen is?
Waar lees je dat precies?
Tics van je petten.
  donderdag 6 september 2012 @ 00:27:40 #12
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116445474
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist.

edit: of geschreven door een simpele vent, dat kan ook
pi_116445497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef tarantism het volgende:

[..]

nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist
Het is inderdaad niet echt professioneel, daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Die bron ook.
pi_116445548
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet echt professioneel, daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Die bron ook.
Vooral de bron. En het feit dan Deadre hier post. En het taalgebruik in het artikel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 6 september 2012 @ 00:30:16 #15
294141 tarantism
hups in die kont
pi_116445554
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:

[..]

inderdaad, ik had nog niet naar de bron gekeken. Geen mainstream nieuwssite zo te zien
  donderdag 6 september 2012 @ 00:30:36 #16
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_116445574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef nattermann het volgende:

[..]

Waar lees je dat precies?
Door niet inhoudelijk te reageren, maar liever commentaar te geven op TS.
Schijt aan iedereen
  donderdag 6 september 2012 @ 00:32:04 #17
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_116445639
Bekijk die postgeschiedenis dan :')
Tics van je petten.
pi_116445787
So what? Veel Marokkanen blijven crimineel, de PVV blijft een grap, gaat weinig veranderen hierdoor.
pi_116445797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef nattermann het volgende:
Laten we maar niet over de jouwe beginnen hé?
pi_116445915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:32 schreef nattermann het volgende:
Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
pi_116445979
De bron is ook niet al te betrouwbaar.
pi_116446305
Het is gewoon een lichtelijk aangepast artikel uit het AD
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)versum-rammelt.dhtml
pleased to meet you
pi_116446435
quote:
5s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:09 schreef Professor_Paljas het volgende:
"Verhaal mishandelde Hilversummer rammelt"

Verhaal mishandelde Hilversummer rammelt

HILVERSUM - Het verhaal van de 24-jarige Hilversummer die beweerde afgelopen weekend in zijn woonplaats bruut te zijn mishandeld door vijf Marokkanen, rammelt aan alle kanten. Dat concludeert de politie nadat de man dinsdagavond uitgebreid is verhoord.

De verwondingen van de man, die zoals hij zelf beweert, van een mes komen.
De Hilversummer zei aanvankelijk dat hij door de groep van zijn fiets was getrapt, afgetuigd en daarna met geweld was beroofd van zijn fiets, portemonnee, telefoon en schoenen. Ook werd zijn jas naar eigen zeggen met een mes aan stukken gesneden. Hij zou daarna gewond en op zijn sokken naar het politiebureau zijn gelopen, waar agenten weigerden hem naar huis te brengen.

Het bericht leidde door het hele land tot veel ophef. De PVV stelde er zelfs Kamervragen over. De politie liet direct weten dat er geen aangifte was terug te vinden en dat geen van de dienstdoende agenten die avond zich iets van een dergelijk incident konden herinneren. Niet verwonderlijk, zo bleek tijdens het verhoor, want de Hilversummer heeft toegegeven dat hij inderdaad nooit op het bureau is geweest. Ook zwakte hij de ernst van de mishandeling danig af. Hij beklaagde zich er bovendien over dat zijn vriendin de media had opgezocht met het verhaal.

Wel houdt hij nog steeds vol met een mes te zijn bewerkt. Een arts heeft hem dinsdagavond onderzocht, maar die heeft niet met zekerheid kunnen vaststellen of zijn verwondingen het gevolg zijn van een misdrijf.

pi_116446457
Het originele verhaal sloeg ook al nergens op, die gast zal wel helemaal waus of dronken in de bosjes zijn beland en durfde het niet tegen zijn vriendin te vertellen. De Telegraaf heeft er wel een handje van om dit soort verzonnen verhalen te publiceren, je had ook dat verhaal met een (in spiegelbeeld) gekraste hakenkruis op een wang ofzo en die vrouw op haar scootmobiel met dat opgehangen hondje.
pi_116446899
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef tarantism het volgende:

[..]

nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist.

edit: of geschreven door een simpele vent, dat kan ook
dat is wel vaker zo met de artikelen die op M.nl gepost worden. Niets nieuws onder de horizon ;)
pi_116446914
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
Lieve Ga.aguyim.

Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.

U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.

@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.
pi_116447029
Onderzoek, hoor en wederhoor is helaas al een tijdje dood in de media.

Eigenlijk zou men de kranten en televisieredacties voortdurend moeten bestoken met allerlei onzinberichten.
pi_116447138
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef nikk het volgende:
Onderzoek, hoor en wederhoor is helaas al een tijdje dood in de media.
Ligt ook een beetje aan de bron.
  donderdag 6 september 2012 @ 02:07:22 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_116447720
Ooooh, het waren dus waarschijnlijk geen 5 maar slechts 4 Marokkanen en ze hebben 'm maar een klein beetje afgetuigd! :)
pi_116448057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef Medi het volgende:

[..]

Lieve Ga.aguyim.

Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.

U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.

@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.
De artikel...weet je zeker dat je nog nooit van meki hebt gehoord?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 6 september 2012 @ 05:06:08 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116448149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Jian het volgende:
Ooooh, het waren dus waarschijnlijk geen 5 maar slechts 4 Marokkanen en ze hebben 'm maar een klein beetje afgetuigd! :)
LOL GOEIE
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 6 september 2012 @ 07:32:09 #32
3542 Gia
User under construction
pi_116448492
Hij zwakt de mishandeling af en is niet naar de politie geweest.
Houden we nog steeds een man over die door een groep Marokkanen mishandeld is.
pi_116450117
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Israel heeft geen hulp van buitenaf nodig om zich in een slecht daglicht te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')