quote:
Verhaal slachtoffer mishandeling Marokkanen grotendeels gelogen
Het verhaal van de vermeende mishandeling rammelt aan alle kanten.
Dat maakte de politie bekend nadat ze het slachtoffer hebben gesproken. De vriendin van de man verklaarde dat hij door vijf Marokkaanse mannen werd ingehaald en vervolgens van zijn fiets af werd getrapt. Daarna zou hij afgetuigd zijn en met een mes verschillende snijwonden hebben opgelopen. Zijn fiets en andere spullen zouden gestolen zijn. Daarna zou hij op sokken naar een politiebureau gelopen zijn waar politiemensen hem niet wilden helpen.
Zoals gewoonlijk met incidenten waar Marokkanen genoemd worden stelde de PVV Kamervragen alvorens een officieel onderzoek af te wachten. De politie laat echter weten geen aangifte te hebben ontvangen en dat geen van de agenten zich de man kunnen herinneren.
Toen de politie de man aan de tand voelde gaf hij toe dat hij niet op het bureau geweest is. Ook de ernst van de mishandeling bleek ineens mee te vallen. Hij klaagde ook over zijn vriendin die de media opzocht. Wel blijft hij bij zijn verhaal over de verwondingen door een mes.
Een arts kreeg de man op bezoek maar kon niet met zekerheid zeggen dat zijn verwondingen door een misdrijf komen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)versum-rammelt.dhtml
http://nieuws.marokko.nl/(...)/&forum_sidebar=true
Waar lees je dat precies?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:26 schreef Deadre het volgende:
[..]
Je vindt het zeker ontzettend jammer dat zijn verhaal gelogen is?
nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
Ben ik de enige die dit geen goed geschreven artikel vindt?
Het is inderdaad niet echt professioneel, daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Die bron ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist
Vooral de bron. En het feit dan Deadre hier post. En het taalgebruik in het artikel.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt professioneel, daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Die bron ook.
inderdaad, ik had nog niet naar de bron gekeken. Geen mainstream nieuwssite zo te zienquote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt professioneel, daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Die bron ook.
Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
Ben ik de enige die dit geen goed geschreven artikel vindt?
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:09 schreef Professor_Paljas het volgende:
"Verhaal mishandelde Hilversummer rammelt"
Verhaal mishandelde Hilversummer rammelt
HILVERSUM - Het verhaal van de 24-jarige Hilversummer die beweerde afgelopen weekend in zijn woonplaats bruut te zijn mishandeld door vijf Marokkanen, rammelt aan alle kanten. Dat concludeert de politie nadat de man dinsdagavond uitgebreid is verhoord.
De verwondingen van de man, die zoals hij zelf beweert, van een mes komen.
De Hilversummer zei aanvankelijk dat hij door de groep van zijn fiets was getrapt, afgetuigd en daarna met geweld was beroofd van zijn fiets, portemonnee, telefoon en schoenen. Ook werd zijn jas naar eigen zeggen met een mes aan stukken gesneden. Hij zou daarna gewond en op zijn sokken naar het politiebureau zijn gelopen, waar agenten weigerden hem naar huis te brengen.
Het bericht leidde door het hele land tot veel ophef. De PVV stelde er zelfs Kamervragen over. De politie liet direct weten dat er geen aangifte was terug te vinden en dat geen van de dienstdoende agenten die avond zich iets van een dergelijk incident konden herinneren. Niet verwonderlijk, zo bleek tijdens het verhoor, want de Hilversummer heeft toegegeven dat hij inderdaad nooit op het bureau is geweest. Ook zwakte hij de ernst van de mishandeling danig af. Hij beklaagde zich er bovendien over dat zijn vriendin de media had opgezocht met het verhaal.
Wel houdt hij nog steeds vol met een mes te zijn bewerkt. Een arts heeft hem dinsdagavond onderzocht, maar die heeft niet met zekerheid kunnen vaststellen of zijn verwondingen het gevolg zijn van een misdrijf.
dat is wel vaker zo met de artikelen die op M.nl gepost worden. Niets nieuws onder de horizonquote:Op donderdag 6 september 2012 00:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
nee, erg 'kinderlijk' geschreven. Vreemde zinsbouw, verwarrende woordkeuze. Mijn gok is dat dit is geschreven door een stagiair die zich wil bewijzen als journalist.
edit: of geschreven door een simpele vent, dat kan ook
Lieve Ga.aguyim.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
Ligt ook een beetje aan de bron.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef nikk het volgende:
Onderzoek, hoor en wederhoor is helaas al een tijdje dood in de media.
De artikel...weet je zeker dat je nog nooit van meki hebt gehoord?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef Medi het volgende:
[..]
Lieve Ga.aguyim.
Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.
U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.
@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.
LOL GOEIEquote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Jian het volgende:
Ooooh, het waren dus waarschijnlijk geen 5 maar slechts 4 Marokkanen en ze hebben 'm maar een klein beetje afgetuigd!![]()
Israel heeft geen hulp van buitenaf nodig om zich in een slecht daglicht te stellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |