quote:
Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:[..]
Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
Lieve Ga.aguyim.
Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.
U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.
@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.