abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116446914
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
Lieve Ga.aguyim.

Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.

U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.

@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.
pi_116447029
Onderzoek, hoor en wederhoor is helaas al een tijdje dood in de media.

Eigenlijk zou men de kranten en televisieredacties voortdurend moeten bestoken met allerlei onzinberichten.
pi_116447138
quote:
9s.gif Op donderdag 6 september 2012 01:20 schreef nikk het volgende:
Onderzoek, hoor en wederhoor is helaas al een tijdje dood in de media.
Ligt ook een beetje aan de bron.
  donderdag 6 september 2012 @ 02:07:22 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_116447720
Ooooh, het waren dus waarschijnlijk geen 5 maar slechts 4 Marokkanen en ze hebben 'm maar een klein beetje afgetuigd! :)
pi_116448057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 01:15 schreef Medi het volgende:

[..]

Lieve Ga.aguyim.

Reeds heb ik al verteld dat ik hier slechts zaken neerzet die de mainstream media niet halen. U bent zelf een Jood, en ik heb absoluut niks tegen de Joden als zijnde volk/religie. Wel vind ik Israël een schurkenstaat, leest: het bezetten van Palestina is illegaal, dit al tigkeer aangegeven door de EU.

U kunt mij nu in kwaad daglicht proberen te zetten, steeds maar weer "meki" roepen, terwijl ik bij God niet weet wie Meki is. Ik neem veelal geen deel aan discussies omdat sommigen hier geen leven hebben. Ik heb echt geen 3 uur de tijd om alsmaar te reageren op fokker`s met 12000 posts op de naam, de geilen er alleen op.

@moussie, dank voor de artikel. Ik heb het proberen op te zoeken, maar kon deze bij de mainstream niet terug vinden.
De artikel...weet je zeker dat je nog nooit van meki hebt gehoord?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 6 september 2012 @ 05:06:08 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116448149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef Jian het volgende:
Ooooh, het waren dus waarschijnlijk geen 5 maar slechts 4 Marokkanen en ze hebben 'm maar een klein beetje afgetuigd! :)
LOL GOEIE
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 6 september 2012 @ 07:32:09 #32
3542 Gia
User under construction
pi_116448492
Hij zwakt de mishandeling af en is niet naar de politie geweest.
Houden we nog steeds een man over die door een groep Marokkanen mishandeld is.
pi_116450117
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk, Medi is een user die alleen hier komt om berichten te dumpen en dan vooral om Israël of joden in een kwaad daglicht te stellen en Marokkanen of moslims altijd als de heilige boontjes af te schilderen. Discussiëren of reageren op iets ho maar.
Israel heeft geen hulp van buitenaf nodig om zich in een slecht daglicht te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')