abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116441929

Met de verkiezingen op enig moment in het verschiet zullen ook de peilingen toenemen. Peilingen zijn toch maar peilingen? Dat klopt! Maar wel leuk om bij te houden.

Recente van De Hond:

Brand los!

OP wordt uitgebreid.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_116442863
Deze was eerst :)
pi_116446522
Die recente van de Hond is niet zo recent meer.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_116446546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Deze was eerst :)
_O_ Idd ;)
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_116446573
Even post uit vorige topic erbij pakken:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Volledige peiling:
VVD 34 (-1)
PvdA 32 (+2)
PVV 20 (+2)
CDA 12 (-2)
SP 22 (-2)
D66 13 (-1)
GL 4 (+1)
CU 6 (+2)
SGP 2
PvdD 3 (-1)
50plus 2
En dus verder......
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_116469808
Ben benieuwd naar de komende peiling.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_116492441
Die peilingen is een groot illuminatie verhaal wat in Duitsland verboden is maar hier een heel illuminatie circus te zien is. Ten behoeven van wie is dit??
Fed?
Bilderberg Groep??

Zijn we onderweg of leven we al in Het 4de Rijk?
Wij zijn de slaven van de Banken dus van onszelf en wanneer gaan we het zien en hoelang gaat dit door?
pi_116492466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef GratisEnergie het volgende:
Die peilingen is een groot illuminatie verhaal wat in Duitsland verboden is maar hier een heel illuminatie circus te zien is. Ten behoeven van wie is dit??
Fed?
Bilderberg Groep??

Wij zijn de slaven van de Banken dus van onszelf en wanneer gaan we het zien en hoelang gaat dit door?
Stem SOPN :W
pi_116493196
Ik kan de SOPN maar je moet ook gaan denken aan iemand die wat aan die macht van die rijken kan doen.
De SOPN is te klein om hier een rol in te gaan spelen en die ontwikkeling heeft ook tijd nodig maar die tijd is gebonden aan die illuminatie rol waar we door gemanipuleerd worden.

Mensen moeten dat gaan zien dat hun eigen TV een hypnose apparaat is van de Media.
illuminatie is een werking die op de kleuterschool begint en je maakt met hun gewilde norm wie je nu bent. Niemand die daar aan denkt of die norm wel goed is en of wij slaven horen te zijn van onze banken. Wij zijn tenslotte de banken, zonder wij is er geen bank. Wij zijn de loon en rente slaven van onszelf maar niemand wil of kan dat gaan inzien. We hebben de Rockenfellers en de Morgans en de Rothschilds zelf groot gemaakt door hun macht te willen gebruiken. Nu leven wij in hun macht en hun macht is "Het 4de Rijk" Het systeem is zwaar ziek en ik hoop dat vele het gaan inzien!
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:21:19 #10
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_116494545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef GratisEnergie het volgende:
Ik kan de SOPN maar je moet ook gaan denken aan iemand die wat aan die macht van die rijken kan doen.
De SOPN is te klein om hier een rol in te gaan spelen en die ontwikkeling heeft ook tijd nodig maar die tijd is gebonden aan die illuminatie rol waar we door gemanipuleerd worden.

Mensen moeten dat gaan zien dat hun eigen TV een hypnose apparaat is van de Media.
illuminatie is een werking die op de kleuterschool begint en je maakt met hun gewilde norm wie je nu bent. Niemand die daar aan denkt of die norm wel goed is en of wij slaven horen te zijn van onze banken. Wij zijn tenslotte de banken, zonder wij is er geen bank. Wij zijn de loon en rente slaven van onszelf maar niemand wil of kan dat gaan inzien. We hebben de Rockenfellers en de Morgans en de Rothschilds zelf groot gemaakt door hun macht te willen gebruiken. Nu leven wij in hun macht en hun macht is "Het 4de Rijk" Het systeem is zwaar ziek en ik hoop dat vele het gaan inzien!
Als je mensen wilt overtuigen, zul je in eerste instantie met wat argumenten moeten komen in plaats van stellingen zonder enige fundering. En een beetje meer "Jip en Janneke" taal is ook wel gewenst. Zweverig doen trekt geen kiezers. :)
pi_116495197
Als je mensen wilt overtuigen, zul je in eerste instantie met wat argumenten moeten komen in plaats van stellingen zonder enige fundering. En een beetje meer "Jip en Janneke" taal is ook wel gewenst. Zweverig doen trekt geen kiezers.

"Jip en Janneke"kan best en volgens mij is dat al zo. Met argumenten komen is goed maar kijk om je heen en je word overspoeld. illuminati is misschien een moeilijk begrip voor vele maar het een psychische werking die in 1776 begon in Duitsland. Hier kunnen mensen zien hoe het werkt en hoe jullie media werkt.
Hier word ook weergeven hoe de wereld werkt en hoe men mensen maakt om zo voor te blijven leven en de rijker meer macht te geven. Het is Nederlands ondertiteld.
pi_116495590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef GratisEnergie het volgende:
Als je mensen wilt overtuigen, zul je in eerste instantie met wat argumenten moeten komen in plaats van stellingen zonder enige fundering. En een beetje meer "Jip en Janneke" taal is ook wel gewenst. Zweverig doen trekt geen kiezers.

"Jip en Janneke"kan best en volgens mij is dat al zo. Met argumenten komen is goed maar kijk om je heen en je word overspoeld. illuminati is misschien een moeilijk begrip voor vele maar het een psychische werking die in 1776 begon in Duitsland. Hier kunnen mensen zien hoe het werkt en hoe jullie media werkt.
Hier word ook weergeven hoe de wereld werkt en hoe men mensen maakt om zo voor te blijven leven en de rijker meer macht te geven. Het is Nederlands ondertiteld.
Voor dit soort onzin is er een subforum genaamd Brave New Wold, ga daar alsjeblieft heen met je ongein.
pi_116495782
Je uit je wel heel bijzonder en ga het eens zien want jij zal het echt nodig hebben.
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:03:18 #14
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116495786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef GratisEnergie het volgende:
Fed?
Bilderberg Groep??

Not sure if trolling...
pi_116498029
Sowieso, in Duitsland verboden? Hoe kom je erbij. Alleen noemen ze het daar de Sonntagsfrage.

Wat ook wel weer grappig is, omdat het aangeeft dat daar de verkiezingen altijd op zondag zijn, terwijl bij ons de verkiezingen juist absoluut nooit op zondag gehouden mogen worden. Zogenaamd om religieuze redenen, maar je maakt mij niet wijs dat ze in Duitsland minder religieus zijn dan hier.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:08:57 #16
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116498106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef GratisEnergie het volgende:

BNW is wellicht een forum voor je.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_116498315
Ik begrijp niet dat mensen die SOPN serieus kunnen nemen.

Hier een interview met de lijsttrekker van de SOPN:

http://nos.nl/video/415063-johan-oldenkamp-van-de-sopn.html

Echt een helder licht. Eenvoudig samen te vatten met :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_116501565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen die SOPN serieus kunnen nemen.

Hier een interview met de lijsttrekker van de SOPN:

http://nos.nl/video/415063-johan-oldenkamp-van-de-sopn.html

Echt een helder licht. Eenvoudig samen te vatten met :')
Ik heb hem net gezien en hij spreekt wel de waarheid en dat is de PVDA nog nooit gelukt. Iedereen moet een begin maken en ik hoop dat het hem wel gaat lukken zodat we van het zwaar zieke systeem wat de PVDA heeft groot gemaakt afkomen.

Met Beatrix en de meelopers zijn we onderweg naar het 4de rijk en laten we ons onder de voet lopen door de FED en Bilderberg die ook die Nederlandse touwtjes in handen heeft.

Den Haag zit vol marionet poppen en de PVDA heeft de dikste touwjes aan de leden van het lichaam.

[ Bericht 8% gewijzigd door GratisEnergie op 07-09-2012 16:04:38 ]
pi_116501759
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:

[..]

BNW is wellicht een forum voor je.
Misschien kan je wat duidelijker zijn want met google kom ik niet waar ik wezen moet?
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:57:34 #20
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116502311
quote:
Dank je en dat van de Fed die de baas is van de ECB heeft gisteren op de voorpagina van de Volkskrant online gestaan.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:10:37 #22
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_116502346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef GratisEnergie het volgende:

[..]

Dank je en dat van de Fed die de baas is van de ECB heeft gisteren op de voorpagina van de Volkskrant online gestaan.
Dat zal vast, maar dit topic gaat over de peilingen. Maak anders even een eigen topic aan.
pi_116509809
Bij Maurice de Hond is de PvdA 2 gestegen en staat nu op 32, VVD blijft op 33 en SP zakt 2 en komt op 23. De overige partijen blijven gelijk.

VVD 33 (-)
PvdA 32 (+2)
PVV 19 (-)
CDA 12 (-)
SP 23 (-2)
D66 13 (-)
Groen Links 4 (-)
ChristenUnie 5 (-)
SGP 3 (-)
Partij voor de Dieren 3 (-)
50PLUS 3 (-)

pi_116509875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Bij Maurice de Hond is de PvdA 2 gestegen en staat nu op 32, VVD blijft op 33 en SP zakt 2 en komt op 23. De overige partijen blijven gelijk.
Lijkt er dus op dat het weer net zo spannend gaat worden als de afgelopen verkiezingen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:43:26 #25
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_116510000
Ik snap echt niet dat de D66 de afgelopen weken toch een paar zetels heeft verloren in de peilingen.

Het zou erg mooi zijn om de D66 in ieder geval 15 zetels te zien halen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')