D66 is sociaal-economisch toch echt opgeschoven naar rechts.quote:Op zondag 9 september 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zie ik wel als echte middenpartij. dat is meer profileren op de conservatief-progressief as.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:15 schreef grr0x het volgende:
PvdA zie ik nog wel winnen, eerst had ik ze niet als eerste keus maar ik neig er toch naar. Simpelweg om linkse invloeden in de aankomende coalitie te zien.
En de slechte weersvooruitzichten weer wat minderquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef freako het volgende:
Deze nek-aan-nek-race belooft wel veel goeds voor de opkomst, trouwens.
http://www.ru.nl/actueel/nieuws-0/@818917/weer-slechts-beperkt/quote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En de slechte weersvooruitzichten weer wat minder
Als de PvdA wint kunnen ze natuurlijk alsnog Cohen als premier naar voren schuiven.quote:Op zondag 9 september 2012 10:34 schreef SeLang het volgende:
Cohen had inderdaad wel een beetje een premier uitstraling. Daar hadden ze hem ook speciaal voor binnen gehaald
Ach Samsom of Rutte als premier is lood om oud ijzer.quote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als de PvdA wint kunnen ze natuurlijk alsnog Cohen als premier naar voren schuiven.
Zelfs bij de PvdA kunnen ze Samsom toch niet de beste keus voor premier vinden?
Het is ook wel logisch dat slecht weer normaal gesproken weinig mensen weghoudt van de stembus. Zelfs op een regenachtige dag zal het niet de hele dag regenen. En anders pak je een paraplu of de auto, afhankelijk van de afstand tot het stembureau. Alleen bij écht slecht weer (sneeuw, ijzel, zwaar onweer) zal het invloed hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 12:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ken het onderzoek, daarom postte ik het ook
Wat heb je nu zo op Samsom tegen, als het je niet gaat om zijn standpunten?quote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als de PvdA wint kunnen ze natuurlijk alsnog Cohen als premier naar voren schuiven.
Zelfs bij de PvdA kunnen ze Samsom toch niet de beste keus voor premier vinden?
quote:Op zondag 9 september 2012 13:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wat heb je nu zo op Samsom tegen, als het je niet gaat om zijn standpunten?
Het is een sympathieke en bovenal zeer intelligente man. Ik zie hem graag als premier.
quote:De Hond:PvdA sterkst bij twijfelaars
De PvdA doet het goed onder de twijfelende kiezers.
http://nos.nl/artikel/416(...)bij-twijfelaars.html
Als het goed is weet je dat Pechtold met onze Bea naar de Bilbderberg conferentie is geweest en dat hij nu een extreme eurofiel geworden is. Dan vind ik 3 zetels nog te veel!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap echt niet dat de D66 de afgelopen weken toch een paar zetels heeft verloren in de peilingen.
Het zou erg mooi zijn om de D66 in ieder geval 15 zetels te zien halen!
Leer Nederlands.quote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef miemiemie het volgende:
PVDA is de grooste party!!! , te minste als ze in het programma het KWARTJE van KOK eraf haald en in de onderhandelingen dat niet laten verdwijnen.
Linkjes graag!!quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Bizar, de laatste peilingen van De Hond en Ipsos Synovate zijn vrijwel identiek. Verschil is maximaal 1 zetel bij een aantal partijen. PvdA, VVD, PVV, CDA en D66 exact hetzelfde aantal zetels in de beide peilingen.
Eigenlijk zouden er toch wel wat van de PvdA-stemmers nu over moeten stappen naar de SP, dat is wel zo sociaalquote:Op maandag 10 september 2012 19:53 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het zielig voor Roemer. Het lijkt me een aardige vent.
Over my dead bodyquote:Op maandag 10 september 2012 19:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er toch wel wat van de PvdA-stemmers nu over moeten stappen naar de SP, dat is wel zo sociaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |