Dat gehaat op elkaars voorkeur de hele tijd, groei op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:43 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt een 'eerlijk verhaal' inderdaad.
Zo raar is dat toch niet? Ik was er ook altijd wel enigszins tegen, maar afgelopen keer scheelde het zo weinig of PvdA was de grootste geworden dat ik achteraf toch wel heb gedacht, 'had ik maar', dan hadden we dat immens debiel gedoogkabinet niet gehad, maar gewoon Paars+.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:01 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt er dus meer en meer op dat veel mensen van partij switchen om naar VVD en PvdA te gaan om of Rutte of Samsom uit het torentje te houden... ik snap dat soort tegenstemmen echt niet, je gooit je idealen dan toch overboord... waarom maak je de partij waar je zelf achterstaat niet gewoon zo groot mogelijk... alsof het echt heel veel uitmaakt wie de premier wordt... VVD en PVDA zijn tot elkaar veroordeeld... het zijn juist de andere partijen die dan het verschil maken en de koers mee kunnen bepalen...
Sympathieke man die Roemer. Volgens mij ook een prima buurman, maar geen premier van een land. Als iemand ons moet vertegenwoordigen in het buitenland wil ik liever dat we niet voor gek staan (zoals met Balkenende in de VS toen), maar met een intelligent iemand komen die meerdere dossiers uitvoerig kent.quote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit in die Roemer zien zitten, toen kwam Samsom en het verhaal beviel mij.
Zowel met Rutte als Samsom kan je in de VS of Europa voor de dag komen, Roemer is prima geschikt als vice-premier bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sympathieke man die Roemer. Volgens mij ook een prima buurman, maar geen premier van een land. Als iemand ons moet vertegenwoordigen in het buitenland wil ik liever dat we niet voor gek staan (zoals met Balkenende in de VS toen), maar met een intelligent iemand komen die meerdere dossiers uitvoerig kent.
Ah, die sluiten zich ook aan in de rij van "VVD en PvdA zijn even groot op een zeteltje of 35".quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Peiling EénVandaag
VVD 35 (+1)
PvdA 34 (+4)
quote:
Dat denk ik ook.quote:
Dat kan toch helemaal niet? Of ben je hier toevallig net nu op vakantie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:15 schreef SeLang het volgende:
Dan verlaat ik Nederland!!!!1111EINZ!!!!
35 + 17 + 12 + 7 = 71... SGP erbij 74.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
VVD - PVV - CDA - CU zou dus haalbaar zijn.
Gedoogpartner nummer tig ;0quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef Igen het volgende:
CU+PVV en haalbaar - geloof je het zelf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |