En dus verder......quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Volledige peiling:
VVD 34 (-1)
PvdA 32 (+2)
PVV 20 (+2)
CDA 12 (-2)
SP 22 (-2)
D66 13 (-1)
GL 4 (+1)
CU 6 (+2)
SGP 2
PvdD 3 (-1)
50plus 2
Stem SOPNquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef GratisEnergie het volgende:
Die peilingen is een groot illuminatie verhaal wat in Duitsland verboden is maar hier een heel illuminatie circus te zien is. Ten behoeven van wie is dit??
Fed?
Bilderberg Groep??
Zijn we onderweg of leven we al in Het 4de Rijk?
Wij zijn de slaven van de Banken dus van onszelf en wanneer gaan we het zien en hoelang gaat dit door?
Als je mensen wilt overtuigen, zul je in eerste instantie met wat argumenten moeten komen in plaats van stellingen zonder enige fundering. En een beetje meer "Jip en Janneke" taal is ook wel gewenst. Zweverig doen trekt geen kiezers.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef GratisEnergie het volgende:
Ik kan de SOPN maar je moet ook gaan denken aan iemand die wat aan die macht van die rijken kan doen.
De SOPN is te klein om hier een rol in te gaan spelen en die ontwikkeling heeft ook tijd nodig maar die tijd is gebonden aan die illuminatie rol waar we door gemanipuleerd worden.
Mensen moeten dat gaan zien dat hun eigen TV een hypnose apparaat is van de Media.
illuminatie is een werking die op de kleuterschool begint en je maakt met hun gewilde norm wie je nu bent. Niemand die daar aan denkt of die norm wel goed is en of wij slaven horen te zijn van onze banken. Wij zijn tenslotte de banken, zonder wij is er geen bank. Wij zijn de loon en rente slaven van onszelf maar niemand wil of kan dat gaan inzien. We hebben de Rockenfellers en de Morgans en de Rothschilds zelf groot gemaakt door hun macht te willen gebruiken. Nu leven wij in hun macht en hun macht is "Het 4de Rijk" Het systeem is zwaar ziek en ik hoop dat vele het gaan inzien!
Voor dit soort onzin is er een subforum genaamd Brave New Wold, ga daar alsjeblieft heen met je ongein.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:43 schreef GratisEnergie het volgende:
Als je mensen wilt overtuigen, zul je in eerste instantie met wat argumenten moeten komen in plaats van stellingen zonder enige fundering. En een beetje meer "Jip en Janneke" taal is ook wel gewenst. Zweverig doen trekt geen kiezers.
"Jip en Janneke"kan best en volgens mij is dat al zo. Met argumenten komen is goed maar kijk om je heen en je word overspoeld. illuminati is misschien een moeilijk begrip voor vele maar het een psychische werking die in 1776 begon in Duitsland. Hier kunnen mensen zien hoe het werkt en hoe jullie media werkt.
Hier word ook weergeven hoe de wereld werkt en hoe men mensen maakt om zo voor te blijven leven en de rijker meer macht te geven. Het is Nederlands ondertiteld.
Not sure if trolling...quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef GratisEnergie het volgende:
Die peilingen is een groot illuminatie verhaal wat in Duitsland verboden is maar hier een heel illuminatie circus te zien is. Ten behoeven van wie is dit??
Fed?
Bilderberg Groep??
Zijn we onderweg of leven we al in Het 4de Rijk?
Wij zijn de slaven van de Banken dus van onszelf en wanneer gaan we het zien en hoelang gaat dit door?
BNW is wellicht een forum voor je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef GratisEnergie het volgende:
Ik kan de SOPN maar je moet ook gaan denken aan iemand die wat aan die macht van die rijken kan doen.
De SOPN is te klein om hier een rol in te gaan spelen en die ontwikkeling heeft ook tijd nodig maar die tijd is gebonden aan die illuminatie rol waar we door gemanipuleerd worden.
Mensen moeten dat gaan zien dat hun eigen TV een hypnose apparaat is van de Media.
illuminatie is een werking die op de kleuterschool begint en je maakt met hun gewilde norm wie je nu bent. Niemand die daar aan denkt of die norm wel goed is en of wij slaven horen te zijn van onze banken. Wij zijn tenslotte de banken, zonder wij is er geen bank. Wij zijn de loon en rente slaven van onszelf maar niemand wil of kan dat gaan inzien. We hebben de Rockenfellers en de Morgans en de Rothschilds zelf groot gemaakt door hun macht te willen gebruiken. Nu leven wij in hun macht en hun macht is "Het 4de Rijk" Het systeem is zwaar ziek en ik hoop dat vele het gaan inzien!
Ik heb hem net gezien en hij spreekt wel de waarheid en dat is de PVDA nog nooit gelukt. Iedereen moet een begin maken en ik hoop dat het hem wel gaat lukken zodat we van het zwaar zieke systeem wat de PVDA heeft groot gemaakt afkomen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen die SOPN serieus kunnen nemen.
Hier een interview met de lijsttrekker van de SOPN:
http://nos.nl/video/415063-johan-oldenkamp-van-de-sopn.html
Echt een helder licht. Eenvoudig samen te vatten met
Misschien kan je wat duidelijker zijn want met google kom ik niet waar ik wezen moet?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
BNW is wellicht een forum voor je.
Dank je en dat van de Fed die de baas is van de ECB heeft gisteren op de voorpagina van de Volkskrant online gestaan.quote:
Dat zal vast, maar dit topic gaat over de peilingen. Maak anders even een eigen topic aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef GratisEnergie het volgende:
[..]
Dank je en dat van de Fed die de baas is van de ECB heeft gisteren op de voorpagina van de Volkskrant online gestaan.
Lijkt er dus op dat het weer net zo spannend gaat worden als de afgelopen verkiezingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Bij Maurice de Hond is de PvdA 2 gestegen en staat nu op 32, VVD blijft op 33 en SP zakt 2 en komt op 23. De overige partijen blijven gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |