Ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
ik wou een Flips TT maken
le slijmbal XDquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
d'awwww iets met kotsen erin?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
Typisch is die 19jarige Rotterdammer toch, dan jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je al anaal uitgewoond door parkietje?
Ik ben gelukkig nog nooit anaal uitgewoond en dat gaat ook nooit gebeuren. Tenzij ik ooit in de bak kom, dan kan het zijn dat het fout gaat, maar daar gaan we maar niet vanuit hé. Dus nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je al anaal uitgewoond door parkietje?
Lurker? Jaren? Where is the fun in that?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Account is nieuw, maar ik ben wel al jaren lurker op FOK!, telt dat ook?
Te lui om een account aan te maken? Ik geloof btw dat ik ooit wel een account heb aangemaakt, maar vergeten met welke emailadres of wat voor naam, dus dan maar nog een keer.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lurker? Jaren? Where is the fun in that?
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteitquote:
Wie zijn de populairste van Puber&TienerTalk?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef leeell het volgende:
[..]
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteit
I knowquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef leeell het volgende:
[..]
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteit
Terechte adoratiequote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinguins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |