Ik niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
ik wou een Flips TT maken
le slijmbal XDquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
d'awwww iets met kotsen erin?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
Kutjong
Typisch is die 19jarige Rotterdammer toch, dan jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je al anaal uitgewoond door parkietje?
Ik ben gelukkig nog nooit anaal uitgewoond en dat gaat ook nooit gebeuren. Tenzij ik ooit in de bak kom, dan kan het zijn dat het fout gaat, maar daar gaan we maar niet vanuit hé. Dus nee.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je al anaal uitgewoond door parkietje?
Lurker? Jaren? Where is the fun in that?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Account is nieuw, maar ik ben wel al jaren lurker op FOK!, telt dat ook?
Te lui om een account aan te maken? Ik geloof btw dat ik ooit wel een account heb aangemaakt, maar vergeten met welke emailadres of wat voor naam, dus dan maar nog een keer.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lurker? Jaren? Where is the fun in that?
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteitquote:
Wie zijn de populairste van Puber&TienerTalk?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef leeell het volgende:
[..]
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteit
I knowquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef leeell het volgende:
[..]
goede posthistory, ongeëvenaarde infantiliteit
Terechte adoratiequote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pinguins.
doe er gewoon 1 van de Lion King, meer baas kun je niet krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga nog even een paar leuke UI's maken
Zoals het er nu naar uit ziet, ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Flips kom je 13 oktober ook naar de meet?
Ik wilde vroeger altijd naar Blijdorp en dan ging ik een uur ongeveer bij de pinguïns kijken samen met mijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Terechte adoratiePinguïns en Brian
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet, ja.
[..]
[..]
Nachtbagger meet (13/14 oktober)quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Typisch het volgende:
Is er een lijst van die meet met info enzo? Ik ga ook kijken of ik het vrij kan houden.
Alsofquote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
Als Flips komt kom ik niet
just so you know
Oh, Flip kom aub naar die meet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
just so you know
Sowieso is het heerlijk om uren naar dieren te kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd naar Blijdorp en dan ging ik een uur ongeveer bij de pinguïns kijken samen met mijn vriendinnetje.![]()
Mooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
just so you know
Oh kut het spijt mequote:
Als jij niet komt, kom ik ook nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
just so you know
Hahaha, en ik vrolijk van het feit dat jullie vrolijk worden.quote:
Gelukkig want weer een avond met jou.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
just so you know
Alles om wp te sarren, dus ja.quote:
ja fuck.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij niet komt, kom ik ook niet
Een mens wil ook wel ruimtequote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Typisch het volgende:
Matras 1: Dromenvangertje
Matras 2: Krullenbolletje
Matras 3: leeell
Matras 4: SV
Matras 5: P_Z
Bank: 2happy4u
Luchtbed: Ro-ald
Ja ey das niet eerlijk ik zie hier prima wat die samen kunnen.
ik ga hem niet inkoppenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een mens wil ook wel ruimte
En dan zijn er weer mogelijkheden voor onsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Typisch het volgende:
Matras 1: Dromenvangertje
Matras 2: Krullenbolletje
Matras 3: leeell
Matras 4: SV
Matras 5: P_Z
Bank: 2happy4u
Luchtbed: Ro-ald
Ja ey das niet eerlijk ik zie hier prima wat die samen kunnen.
Misschien dat ik dan ook wel gewoon komquote:
Gewoon 1 verstoppenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
Misschien als P_z zo lam is, dat ik een matras kan inpikken.
Dat was het punt inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan zijn er weer mogelijkheden voor ons![]()
Dat zou stiekem best tof zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan zijn er weer mogelijkheden voor ons![]()
[..]
Misschien dat ik dan ook wel gewoon kom
Gewoon als eerste aankomen en de ganze tijd op die matras liggen.quote:
Lepeltje lepeltjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was het punt inderdaad.Ik occupy gewoon een matras als iemand bij een ander ligt, zo ben ik.
Stiekem wel hequote:
Dat doet mij weer denken aan onze shopmeetquote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stiekem wel heEr is in ieder geval zeker een kans dat ik deze meet geen andere plannen ga hebben
Je ridderpakjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ook maar eens even kijken wat ik de 13e mee ga nemen.
Die al voor onze vakanties zou moeten zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doet mij weer denken aan onze shopmeet
Hehehe jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die al voor onze vakanties zou moeten zijnWas dat even iets te positief gedacht.
Als ik heel de avond/dag/nacht whatever herrie hoor dan ga ik huilen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zou ook nog een stickie met muziek meenemen
Naar de kloten gaan, en je merkt er geen biet van.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik heel de avond/dag/nacht whatever herrie hoor dan ga ik huilen.
Ik troost je welquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of gewoon voor de wintervakantiequote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe jaAch wie weet voor ons volgende zomervakantie dat het lukt.
Dit dus, ik zorg wel dat ik minimaal genoeg meeneem voor mezelf. Weet namelijk pas een paar dagen van tevoren of ik kan of niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Typisch het volgende:
Ik ga niks opgeven wat ik mee neem want ik weet nog niet zeker of ik kom. Kijk wel wat ik op dat moment in huis heb.
Wees maar niet bangquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Google eens op supermarkten in Nulandquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef HappyBob het volgende:
Er zal daar in de buurt ook wel een supermarkt zijn toch? Dat ik niet een krat bier hoef mee te sjouwen in de trein en alles..
Wist niet dat het daar was tochquote:Op woensdag 5 september 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Google eens op supermarkten in Nuland
Pizza's bestellen bij FL gewoon op random dagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
Heel ONZ weet binnekort waar FL woont
Rustig maar schatjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wist niet dat het daar was tochNiet gelijk boos worden. Daar kan ik niet tegen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pizza's bestellen bij FL gewoon op random dagen.
En aangezien jij ook net een vrouw kan zijn in het geval van shoppen, hebben we nog meer kans.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of gewoon voor de wintervakantieEn vrouwen shoppen minimaal eens per maand, dus genoeg kansen
[..]
Dit dus, ik zorg wel dat ik minimaal genoeg meeneem voor mezelf. Weet namelijk pas een paar dagen van tevoren of ik kan of niet.
Waar zie je ons voor aanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet doen manhij biedt zijn huis aan aan ons en dan moeten wij dat respecteren, niet mee gaan fucken
Ik ben heel mannelijk hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En aangezien jij ook net een vrouw kan zijn in het geval van shoppen, hebben we nog meer kans.
quote:
Nieuwe gozer hier in het dorp hebben we een keer 10 pizza, 5 kapsalon kip, 5 shoarma en 10 cola besteld van de plaatselijke Turk.quote:
onzinquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die Flogging molly niet kunnen waarderen hebben geen smaak
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niet doen manhij biedt zijn huis aan aan ons en dan moeten wij dat respecteren, niet mee gaan fucken
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwe gozer hier in het dorp hebben we een keer 10 pizza, 5 kapsalon kip, 5 shoarma en 10 cola besteld van de plaatselijke Turk.
Soort van als in een door de plastische chirurg gemaakte piemeltje?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben heel mannelijk hoorHeb zelfs een soort van piemeltje.
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort van als in een door de plastische chirurg gemaakte piemeltje?
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soort van als in een door de plastische chirurg gemaakte piemeltje?
flipsquote:
Oei, intrigerend. Bij de juiste stimulans waar moet ik dan aandenken?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeMet de juiste stimulans gaat hij zelfs omhoog en alles. Dit is het echte werk!
Zoete woordjes in mijn oor zijn voldoende.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei, intrigerend. Bij de juiste stimulans waar moet ik dan aandenken?
blueprint 1 is beter man, maar het is een begin. En Reasonable Doubt is helemaal baas, het album waarmee hij groot werd.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
Typisch, ik heb ook the blueprint 3
quote:
Ik zet sws veel van opgezwolle op dat stickiequote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
blueprint 1 is beter man, maar het is een begin. En Reasonable Doubt is helemaal baas, het album waarmee hij groot werd.
Maar het is begin parkietje, het is een begin.
quote:
Dat sobersoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geeft niet, ieder zn liefde.
ik heb geen studiequote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
Janken mijn studie lhuiswerk begint al met een presentatie in het Engels lees ik net
Ik moet voor vrijdag 100 pagina's aan theorie lezen die ik moet kunnen toepassen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
Janken mijn studie lhuiswerk begint al met een presentatie in het Engels lees ik net
Lekker dan.quote:
Wtffffff zoveel.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet voor vrijdag 100 pagina's aan theorie lezen die ik moet kunnen toepassen.
VAKANTIE WAAR BENDE GIJ?
Dat klinkt als muziek in mijn oren.quote:
quote:Tim Beumers @TimBeumers
De nummer 2's in de Nederlandse politiek zijn allemaal vrouwen. Het is net de echte maatschappij. #justkidding #dontkillme
I'm as straight as an arrow baby and i would hit you aswell.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'm as straight as an arrow baby and i would hit you aswell.Zo ontiegelijk jammer weer van de spoiler, maar ik ken je langer dan vandaag en het was meer dan verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer lach ik wel achter mijn PCtje zonder dat ik het duidelijk maak in een spoiler.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ontiegelijk jammer weer van de spoiler, maar ik ken je langer dan vandaag en het was meer dan verwacht.
Nee want dan kan ik niet lachen om het feit dat je lacht achter je PCtje.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgende keer lach ik wel achter mijn PCtje zonder dat ik het duidelijk maak in een spoiler.
Daar hebben ze webcams voor uitgevonden.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet lachen om het feit dat je lacht achter je PCtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA WAT WIL JE NOUquote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet lachen om het feit dat je lacht achter je PCtje.
Vrouwen willen alleen maar geld. En seks, maar vaak in ruil voor dat eerste.quote:
Inderdaad.. no money no funny honey bunny.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen willen alleen maar geld. En seks, maar vaak in ruil voor dat eerste.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar hebben ze webcams voor uitgevonden.Geo durft toch niet te cammen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, ook wel eens achter de tv ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
Flips lacht alleen achter haar laptopjeDAT JE HET ZEGT. Ik zei toch nergens dat ik het niet wilde ofzoquote:Manquote:![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geo durft toch niet te cammen.Bewijs het Geo! Vraag haar msn en goan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bewijs het Geo! Vraag haar msn en goan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbel klikken op 1 spoiler en ze gaan allemaal open, al weet ik niet of die nieuwe dan automatisch open staan ik denk van niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja kap es met die spoilers, ik moet teveel klikken.
INB4 shitload aan spoilers.
Ja indd niet dusquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dubbel klikken op 1 spoiler en ze gaan allemaal open, al weet ik niet of die nieuwe dan automatisch open staan ik denk van niet.
Houdoe he!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ben naar NB, kusjekroel pubers.
Maar wel gratis full hd streamenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je illegale account bedoel je? Die shit is toch allemaal te downloaden dus no biggie.
Tilburgtronic een betere voor mijquote:
Ah vandaarquote:Op woensdag 5 september 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tilburgtronic een betere voor mij
Heb 2 jaar met een brabantse gehad, voor je het weet zeg je houdoe irl.quote:
Ik kan daar echt niet naar kijken. Zo saai.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind die roleplays altijd wel geinig
Ik zeg het nu alleen expres, kan me niet voorstellen dat ik straks echt iemand zo gedag zegquote:Op woensdag 5 september 2012 23:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb 2 jaar met een brabantse gehad, voor je het weet zeg je houdoe irl.
Het laatste kwartier wel jaquote:Op woensdag 5 september 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met je vinger op de F5 knop drukken en bij elke post hopen dat je weer kan reageren?
Overdag zat je op school en kon je toch niet posten?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Overdag boeide het me niet zo maar 's avonds
Ik zeg heel af en toe nog wel eens "dan witte dat" (dan weet je dat) ik krijg het er maar niet uitquote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg het nu alleen expres, kan me niet voorstellen dat ik straks echt iemand zo gedag zeg
Ik zeg wel: een bietje meske!
Dat jaquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Overdag zat je op school en kon je toch niet posten?
Ik weet niet of je gelezen had, maar ik heb morgen sollicitatie gesprek. Ik ben zenuwachtig en blij.quote:
Omggggg veel succes!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gelezen had, maar ik heb morgen sollicitatie gesprek. Ik ben zenuwachtig en blij.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zeg heel af en toe nog wel eens "dan witte dat" (dan weet je dat) ik krijg het er maar niet uit.
beter wordt je aangenomen zodat je naar de meet komtquote:Op woensdag 5 september 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gelezen had, maar ik heb morgen sollicitatie gesprek. Ik ben zenuwachtig en blij.
Ja. Dan verdien ik geld zodat ik treinkaartje kan kopen en laat ik mijzelf niet opnemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beter wordt je aangenomen zodat je naar de meet komt
bij de jumbo kan je vanaf 12 sept weer dagkaarten kopen voor 17 euquote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Dan verdien ik geld zodat ik treinkaartje kan kopen en laat ik mijzelf niet opnemen.
KEI leuk, KEI gaaf, KEI tof.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Die is ook leuk. Da is echt! zeg ik onbewust heel vaak
Dat zegt hij heel vaak. Zo schattigquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
KEI leuk, KEI gaaf, KEI tof.
KEI.
En dan kan ik overal naartoe?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bij de jumbo kan je vanaf 12 sept weer dagkaarten kopen voor 17 eu
ik praat over een unban joh hater, geen knuffel voor jouquote:
wel voor mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik praat over een unban joh hater, geen knuffel voor jou
Dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was nog even gebleven om Dimens succes te wensen voor morgen, dus bij deze.
quote:
Eigenlijk heb ik geen idee tegen wie ik nu praat.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn UI maakt alles pervers, geweldig
sabine vos togquote:Op woensdag 5 september 2012 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee tegen wie ik nu praat.
Ik kom je klappenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik praat over een unban joh hater, geen knuffel voor jou
voor jou altijd papiquote:
daar houd ik van dus kom maar op bitsjquote:
In je gezichtquote:Op woensdag 5 september 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daar houd ik van dus kom maar op bitsj
Precies dezelfde dag als de nieuwe iPhone komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep, 2e klas.
http://www.jumbosupermark(...)deelacties/NS-actie/
doe het hard hard hard hardquote:
Wij merken dat niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik merk wel een stijgende lijn in mijn humor als de nacht nadert
paapsiepoeps op je linker bipsquote:Op woensdag 5 september 2012 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
watnou papi wie denk je dat ik ben
[ afbeelding ]
'soms' zo van eigenlijk nooitquote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik kan ook wel lachen om jouw posts soms
Uiteindelijk is dat hetgeen waar het om gaat.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit, zolang ik er zelf maar om kan lachen.
daar doe ik het voor.
Maar ik ben te mooi voor deze samenleving dus ik kan niet andersquote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jawel hoorals je weer eens heerlijk narcistisch bent
we moeten onze eigen sekte oprichtenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik ben te mooi voor deze samenleving dus ik kan niet anders![]()
pak,ik jou met mijn stokquote:
buk maar voorover geef.ik je kont een smakkertquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
sinds dat ik m'n haar heb geverfd sop ik weer zo hard op mezelf he, tijden niet zo lekker geweest
ik moet wel grotere spiegels aanschaffen, mijn ego past er niet meer in
En dan kinderen ontvoeren en ze opvoeden tot ze net zo goed zijn als ons (wat niet kan want wij zijn altijd beter) en dan onze eigen politieke partij?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we moeten onze eigen sekte oprichten
yesquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Godver ik moest lachen om een DV grap.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
sinds dat ik m'n haar heb geverfd sop ik weer zo hard op mezelf he, tijden niet zo lekker geweest
ik moet wel grotere spiegels aanschaffen, mijn ego past er niet meer in
nee we ontvoeren gewoon alle calvin klein modellen en we planten ons voort ergens in nieuw zeeland in een afgesloten gebied waar we elke donderdagavond en zondagmiddag rituelen uitvoerenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan kinderen ontvoeren en ze opvoeden tot ze net zo goed zijn als ons (wat niet kan want wij zijn altijd beter) en dan onze eigen politieke partij?
Ik zeg 1 ding: wereldoverheersing.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee we ontvoeren gewoon alle calvin klein modellen en we planten ons voort ergens in nieuw zeeland in een afgesloten gebied waar we elke donderdagavond en zondagmiddag rituelen uitvoeren
zo hoort datquote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zeg 1 ding: wereldoverheersing.
Geen gemaar geen gezeur volg de leer van de Knappe Menschen of je komt op de brandstapel
En hooivorken inslaanquote:Op woensdag 5 september 2012 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
we moeten wel binnenkort beginnen met het schrijven van onze bijbel snow
goed idee, we kunnen binnenkort wel bij alle babyafdelingen in ziekenhuizen gaan en alle lelijke kinderen weggooien.quote:
gewoon een uber narcist zijn en jezelf presenteren als lord dimens en jezelf verkopen gwnquote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef Dimens het volgende:
Iemand nog tips voor morgen als ik ga solliciteren?
Ik heb gezegd dat ik mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek zou willen toelichten, maar wat moet ik zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |