ik zag cijfers en ik ging scrollenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Stel, ik ga één keer per maand naar kantoor, werk daar acht uur. Dat verdient ¤48,-
Verder werk ik thuis aan 2 interviews per week, die 2 uur duren. Dat is ongeveer 8 interviews per maand.
De interviews duren twee uur, dus ik krijg 2 x ¤32,- = ¤64,- per interview.
Dus acht interviews maakt 8 x ¤64,- = ¤512.
Totaal is dus: ¤48,- + ¤512 = ¤560,- per maand.
Dat is een voorbeeld, ik heb sinds ik er werk nog nooit zoveel verdient. Het ligt er net aan hoeveel interviews er zijn en of je lang durende interviews of kort durende interviews krijgt. Maar zoals ik aangaf, ik verdien per maand rond de ¤250,- a ¤300,-
Ja, dat lukt mijn op zich nog wel aardig, maar ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja handig idd... mijn bak staat niet eens in de OP, ik kan geen goede foto maken
Antraciet?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al antraciet en bestaat dat uberhaupt?
Heeft de TT betrekking op mijn date?
Ik heb bij mij er geen geluid bijquote:
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauwquote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al antraciet en bestaat dat uberhaupt?
Heeft de TT betrekking op mijn date?
stil liedjequote:
rood groen wit goud zilverquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Uggs kan je kopen in zwart, grijs, lichtbruin, donkerbruin en soms blauw, roze.
Ja wut, donkergrijs.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Ik zeg donkergrijs en hoogquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauw
en dan hoge of lage versie
donkergrijsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauw
en dan hoge of lage versie
ja die is er dus nietquote:
En groen, paars, goud, zilver, zwart met opdruk, wit met opdrukquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Jonguh, ik heb niet voor niets zitten hoofdrekenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend...
een liedje zonder muziekquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend...
Ja godverquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja die is er dus nietalleen lage versie
560 in de maand ik weet het nogquote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb niet voor niets zitten hoofdrekenen.
Maar je snapt het nu wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
560 in de maand ik weet het nog
Ik miste alleen de calculatie van hoeveel uur daarin zat
die krengen zijn toch rete duur?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik bestel gwn 2 paar. lage donkergrijs hoge donkerbruin. en dan stuur ik terug wt ik niet moet
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja zeg... Laat ook maar hoor
nja k bestel ze beide en dan zie ik wel. sowieso neem ik niet de aller hoogste want dan heb ik geen benen meer. ik ben maar klein hequote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godver
Dan donkerbruin en hoog.
Lage vind ik pantoffelachtig
Mooi, that's all I need to know.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die krengen zijn toch rete duur?
Hehehe, nee weet ikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja k bestel ze beide en dan zie ik wel. sowieso neem ik niet de aller hoogste want dan heb ik geen benen meer. ik ben maar klein he
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wut, donkergrijs.
Ik heb ze ook al in goud gezienEn zilver
klopt, maar ik stuur wel een paar terug hurquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, nee weet ik
Maar eh, ik weet al wat het gaat worden. Je kan niet kiezen en neemt ze beide
ik doe er wel 4 winters meequote:
Waar bestel je ze?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik bestel gwn 2 paar. lage donkergrijs hoge donkerbruin. en dan stuur ik terug wt ik niet moet
Die zijn wel echt ultiem lelijk, jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.
Ze zijn echt fucking lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.
Toch welquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt, maar ik stuur wel een paar terug hur
Valt mee hoor. 50 euro per winter aan schoenen, geen geld vind ik.quote:
Ik denk ook altijd, ze zijn wel duur, maar als ik er in loop heb ik nooit stinkvoeten, nooit koude voeten en nooit problemen met welke schoenen ik aan moet als het sneeuwt, regent, hagelt, giga koud is.quote:
nou enquote:
Beide niet...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap jou niet, loop je me nou in de zeik te nemen?
of ben je serieus ?
geen vetersquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd, ze zijn wel duur, maar als ik er in loop heb ik nooit stinkvoeten, nooit koude voeten en nooit problemen met welke schoenen ik aan moet als het sneeuwt, regent, hagelt, giga koud is.
quote:
Ja ik heb dan donkerblauwe tall wool uggs. Mooi wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn wel echt ultiem lelijk, ja. Al vind ik de roze wel weer iets tofs hebben
.
En ze staat stiekem gewoon ontzettend leuk onder een mooie skinnyquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd, ze zijn wel duur, maar als ik er in loop heb ik nooit stinkvoeten, nooit koude voeten en nooit problemen met welke schoenen ik aan moet als het sneeuwt, regent, hagelt, giga koud is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
broodquote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo lady's and gentlepeople!!
ik krijg gewoon geen normaal boodschappenlijstje maken! Pfft
foto'squote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb dan donkerblauwe tall wool uggs. Mooi wel.
Ik wil de tall niet, dan lijk ik denk ik net zo'n michelinmannetjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb dan donkerblauwe tall wool uggs. Mooi wel.
das dan weer niet mijn smaakquote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de tall niet, dan lijk ik denk ik net zo'n michelinmannetje.
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuk. Eventueel in roze
.
Dat weet jij al.quote:
Mooie correctie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fixed
gewoonmezelluf09754356789087645324567890 hai
Ik vind het écht heerlijk. En het kan mij aan mijn reet roesten wat andere mensen er van vinden eerlijk gezegd. Ik vind het tien keer zo minder erg als nike air, crocs, pantoffels, of lelijke vrouwenschoenen zoals rare hakken of laarzen.quote:
Morgen? Dan ben ik in Utrecht.quote:
Oh mijn nike airquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het écht heerlijk. En het kan mij aan mijn reet roesten wat andere mensen er van vinden eerlijk gezegd. Ik vind het tien keer zo minder erg als nike air, crocs, pantoffels, of lelijke vrouwenschoenen zoals rare hakken of laarzen.
Kan best, alleen het moet bij je stijl passen. Mannen met uggs en een soort streatwise stijl vind ik tof. Ik draag Uggs altijd bij een jurkje, panty's of skinny jeans en blouse.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van. Maar mannen met uggs
Ja maar ik doe altijd voor de hele week!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
brood
eieren
kaas
beleg
avond eten
keukenrol
wc papier
flessen water
koekjons
ontbijtkoek
yoghurt
klaar.
Ik vond die grap echt goed.quote:
Nike air maxquote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het écht heerlijk. En het kan mij aan mijn reet roesten wat andere mensen er van vinden eerlijk gezegd. Ik vind het tien keer zo minder erg als nike air, crocs, pantoffels, of lelijke vrouwenschoenen zoals rare hakken of laarzen.
eensch.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou de bovenste nemen in de onderste kleur.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze worden het dan maar
garpje,quote:
Diesn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
foto's
die namen zeggen me niets
Heb je een voorbeeldfoto (van mannen)quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan best, alleen het moet bij je stijl passen. Mannen met uggs en een soort streatwise stijl vind ik tof. Ik draag Uggs altijd bij een jurkje, panty's of skinny jeans en blouse.
Nicequote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze worden het dan maar
o okequote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe altijd voor de hele week!
Haaal LoLa!!
Jezus? Als het waar is wel ...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het was geen grap![]()
Wat een held was het eigenlijk
Wel leuk, maar vind de short dan gewoon leuker.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil de tall niet, dan lijk ik denk ik net zo'n michelinmannetje.
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuk. Eventueel in roze
.
het was een grapje ?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
garpje,
maar de koffie is al een orgasme op zich
en niet sporten. ?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nike air max. Ik word altijd treurig als ik vrouwen daarop zie lopen.
die is er dus niet,quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de bovenste nemen in de onderste kleur.
das te girly voor mijquote:
zal ik je beffen?quote:
Die zijn gaafquote:
Sporten vind ik tot daar aan toe. Maar er gewoon mee over straat of zo, dat vind ik... Niet mooiquote:
Bestaat die helemaal nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die is er dus niet,das mijn hele dilemma
niet op zalandoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn gaaf.
[..]
Sporten vind ik tot daar aan toe. Maar er gewoon mee over straat of zo, dat vind ik... Niet mooi.
[..]
Bestaat die helemaal niet? Wel toch?
OH YEAH BABYquote:
bedankt voor de vervoeging.quote:
Geslaagd voor de taaltoets.quote:
ik neem liever wat andersquote:
had ik met jou afgesproken dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doe mee ik ben ook in Utrecht![]()
De officiele Ugg website?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik neem liever wat anders![]()
welke website. ik vertrouw ze niet.
Ik hou van netjes.... en elegant... Niks voor mij zo een schoen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het sparen voor deze. Over vijf jaar heb ik het geld vast bij elkaar
.
ik wil met ideal betalenquote:
Nog nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik met jou afgesproken dan?
Die moet je zien onder een zwarte skinny met een simpele topquote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou van netjes.... en elegant... Niks voor mij zo een schoen.
Dit is juist netjes en elegant..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou van netjes.... en elegant... Niks voor mij zo een schoen.
Oh en dat kan daar zeker niet... Misschien een mailtje sturen of ze de grijze nog krijgen?quote:
Zet dan op MP.. wellicht dat je er dan nog een zakcentje voor krijgt..!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik. maar ik kan er verdomme niet op lopen
Zien er leuk uitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
misschien, maar dat duurt en dat duurt en iwil ze zeker voor mn verjaardagquote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en dat kan daar zeker niet... Misschien een mailtje sturen of ze de grijze nog krijgen?
nee ik wil er op leren lopen ooitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Zet dan op MP.. wellicht dat je er dan nog een zakcentje voor krijgt..!
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ben weg hier hoor
ik kan niet meepraten dus ik kom later terug
Waarom lukt het niet ?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zelf een leuk plaatje, maar wellicht met andere broek hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeldfoto (van mannen)?
Klinkt leuk
[..]
Nice![]()
ik had het over beffen en jij negeert mijquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ben weg hier hoor
Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
BAM!@!$$!
Fuck shit hell, ik ga even filmpje kijken....
Hahaha.... Ik hoop dat je niet zo loopt als een meid die ik vandaag zag....quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik wil er op leren lopen ooitmijn voeten groeien toch niet
Thank you. Had zelf voor zwart gekozen, maar ach. Van mijn ex gekregen.quote:
Zijn ze zo traag met mail beantwoorden dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien, maar dat duurt en dat duurt en iwil ze zeker voor mn verjaardag
Niet echt mijn stijl.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf een leuk plaatje, maar wellicht met andere broek haha
[ afbeelding ]
Oké, heb je assistentie nodig?quote:
Aardig van hemquote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thank you. Had zelf voor zwart gekozen, maar ach. Van mijn ex gekregen.
Dit deel ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt mijn stijl.
Maar ik heb niet echt een bepaalde stijl, ik draag alles door elkaar (misschien overdreven)
Nee, die broek kan ik begrijpen. Maar voor in de winter, dikke trui, spijkerbroek en dan uggs eronder. Lijkt me voor een man best chill.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt mijn stijl.
Maar ik heb niet echt een bepaalde stijl, ik draag alles door elkaar (misschien overdreven)
Wat moet ik doen?quote:
SPAM!!$$!$!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb ineens overdreven veel zin in een iBood Hunt..
Ugs voor mannen vind ik persoonlijk een not done..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, die broek kan ik begrijpen. Maar voor in de winter, dikke trui, spijkerbroek en dan uggs eronder. Lijkt me voor een man best chill.
OHja, dat herken ik wel ja. ik moet om alles zelf vragen anders krijg ik stomme dinngen. Hihi, nee grapje.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aardig van hem. Mijn zijn de Sugar Witch pumps beloofd... Ik heb ze nog steeds niet dus ik ga ze binnenkort zelf maar kopen
![]()
.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
mijn nichtje heeft mijn neefje een bloedlip gegooid met een meloen
Mannenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OHja, dat herken ik wel ja. ik moet om alles zelf vragen anders krijg ik stomme dinngen. Hihi, nee grapje.
Dat wordt geen goed filmpje, beetje spanning mag wel.quote:
En dat vind ik altijd een beetje onzin, alsof het zeg maar de befaamde sandalen met sokken zijn. Zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ugs voor mannen vind ik persoonlijk een not done..
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf een leuk plaatje, maar wellicht met andere broek haha
[ afbeelding ]
Om nog even een voorbeeld te geven:quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt mijn stijl.
Klinkt wel een béétje als mij stijl. En ik heb altijd gruwelijk koude poten, dus het zou wel ideaal zijn. Maar 't staat niet bij mij als persoon denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, die broek kan ik begrijpen. Maar voor in de winter, dikke trui, spijkerbroek en dan uggs eronder. Lijkt me voor een man best chill.
Ik wil altijd zoooveul, maar ik krijg zooo weinig.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En dat vind ik altijd een beetje onzin, alsof het zeg maar de befaamde sandalen met sokken zijn. Zo erg is het toch niet?
Ehm..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt geen goed filmpje, beetje spanning mag wel.
Ik vind het eerlijk waar geen porem... Bij vrouwen vind ik het ook niet zo chique staan/quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En dat vind ik altijd een beetje onzin, alsof het zeg maar de befaamde sandalen met sokken zijn. Zo erg is het toch niet?
Ik heb van mijn ex kaartjes voor the Phantom of the Opera gekregenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil altijd zoooveul, maar ik krijg zooo weinig.
Ik heb geen wit t-shirt. Wel een doorzichtige blouse.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm..
Een wit tshirt wat net je tepels verhuld dan... Met een spijkerbroek eronder op hakken?
Nou geil genoeg, trek maar an.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen wit t-shirt. Wel een doorzichtige blouse.
Me jelly. Ik wil daar echt een keer heen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ex kaartjes voor the Phantom of the Opera gekregen. Fuck wat was ik blij
!
Ik wil wel met jou over nike's praten hoor!! Ik woon ook in mn sneakersquote:Op woensdag 5 september 2012 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ben weg hier hoor
Graag of niet hè.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou geil genoeg, trek maar an.
Ik was erbijquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Me jelly. Ik wil daar echt een keer heen.
OMG. Je bent op Broadway geweest?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was erbij. 25 jaar Broadway. Na de musical kwam de originele cast nog nummers zingen, wat mooi wat mooi
.
Ja, daar kunnen makkelijk uggs onder haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Om nog even een voorbeeld te geven:
- Overhemd + jeans (+eventueel cardigan)
- V-hals shirt + vest + jeans
- Sweater + jeans
[..]
Klinkt wel een béétje als mij stijl. En ik heb altijd gruwelijk koude poten, dus het zou wel ideaal zijn. Maar 't staat niet bij mij als persoon denk ik
Dus jij ziet liever een man met witte sokken in sandalen dan een man met uggs?quote:
Hmmm. Even opzoeken, klinkt wel bekend namelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga kijken: ''A bittersweet life''
Gaat over een persoon wat een beetje... afgestompt is
quote:
Maar eens stiekem bestellen tegen de tijd dat het koud wordquote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen makkelijk uggs onder haha.Maar goed, je moet inderdaad niks doen als je het zelf niet wilt, want dan staat het ook niet. Tenminste dat idee heb ik altijd bij mezelf, als ik er niet volledig achter sta, dan staat het niet.
Beiden niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever een man met witte sokken in sandalen dan een man met uggs?
Jij vind dit allemaal lelijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk waar geen porem... Bij vrouwen vind ik het ook niet zo chique staan/
Nee, neequote:
Ik wel, mooie vrouwen met lelijke schoenen. Zonde ...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij vind dit allemaal lelijk?
[ afbeelding ]
Hahaha, dat zijn leuke dingen ja. Van mooie cadeautjes word ik ook altijd megablij.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ex kaartjes voor the Phantom of the Opera gekregen. Fuck wat was ik blij
!
Ik vind de laatste twee niet zo tof. De rest wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk Ugs niet mooi nee. Kwestie van smaak. Mijn moeder heeft ze, vriendinnen heeft ze en alles.. maar mij trekken die dingen niet..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel mega vet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee. Dat niet. Maar de musical draait al 25 jaar en vorig jaar was er een feestelijke opvoering in Royal Albert Hall, Andrew Lloyd Webber was er ook bij en zo
.
Gewoon doen, je moet je niks aantrekken van andere mensen. Als ik op hakken wil lopen van 14 cm, doe ik dat. Ook al kan ik het niet goed. Maakt me niet uit. Met uggs ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eens stiekem bestellen tegen de tijd dat het koud word
+1quote:Op woensdag 5 september 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel, mooie vrouwen met lelijke schoenen. Zonde ...
Echt een dag om nooit te vergetenquote:
Middelste is leukstquote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon doen, je moet je niks aantrekken van andere mensen. Als ik op hakken wil lopen van 14 cm, doe ik dat. Ook al kan ik het niet goed. Maakt me niet uit. Met uggs ook.
Ik vind ze ook lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Ugs niet mooi nee. Kwestie van smaak. Mijn moeder heeft ze, vriendinnen heeft ze en alles.. maar mij trekken die dingen niet..
Ik eigenlijk ook niet, had gewoon het eerste plaatje op internet gepakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de laatste twee niet zo tof. De rest wel.
Okequote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon doen, je moet je niks aantrekken van andere mensen. Als ik op hakken wil lopen van 14 cm, doe ik dat. Ook al kan ik het niet goed. Maakt me niet uit. Met uggs ook.
Netjes. Waar gekocht en welk merk?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Middelste is leukst
Deze komen morgen binnen:
[ afbeelding ]
Zeker nice.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Middelste is leukst
Deze komen morgen binnen:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeker nice.Waren dat die eerste?
Invitoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:23 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Netjes. Waar gekocht en welk merk?
Heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Ja het is toch ook van de zotte dat je iets niet zou aan doen omdat andere mensen het niet mooi vinden? Ik ben daar nooit bang voor geweest, behalve in de eerste klas, daar was alles nieuw en eng.
ik moest hier om lachenquote:Weet je nog dat spelletje dat iedereen vroeger op het schoolplein deed? Dat de een zijn/haar handen op de grond zetten en dat een ander zijn/haar benen oppakte en op die manier ging racen? In diezelfde positie kan je ook geslachtsgemeenschap hebben. Als de vrouw eerst haar handen op de grond zet, en de man daarna haar benen oppakt, kan hij haar gemakkelijk penetreren. Voor de vrouw is het vrij zwaar als ze haar hele gewicht op haar handen moet dragen, dus als de man haar een klein beetje kan “dragen” zal dat makkelijker voor haar zijn.
Ik wil alleen al 4 paar bij de H&M kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
Oké, nu ben ik dus alweer schoenen aan het googlen en ik word hebberig. En treurig want ik heb geen geld voor de schoenen die ik wil
.
Nice, wat vond ze ervan?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je wel een punt ja
Overigens heb ik die 2e gisteren gekocht
[ afbeelding ]
Die dus
Nou... Er zijn wel bepaalde dingen die ik echt niet snap. Niet alleen omdat ik het niet mooi vind, maar ook gewoon omdat je met zo'n uiterlijk weinig kans hebt op een baan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Ja het is toch ook van de zotte dat je iets niet zou aan doen omdat andere mensen het niet mooi vinden? Ik ben daar nooit bang voor geweest, behalve in de eerste klas, daar was alles nieuw en eng.
Lijkt me heulemaal niks.quote:
Dat is een HEEL ander verhaal dan uggsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Er zijn wel bepaalde dingen die ik echt niet snap. Niet alleen omdat ik het niet mooi vind, maar ook gewoon omdat je met zo'n uiterlijk weinig kans hebt op een baan.
En dan doel ik op getatoeëerde gezichten.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me heulemaal niks.Doe mij maar gewoon doggy of missionaris op elke mogelijke plek.
iddquote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me heulemaal niks.Doe mij maar gewoon doggy of missionaris op elke mogelijke plek.
Uiteraard, maar dat gaat al wat verder. Dat is iets permanents.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Er zijn wel bepaalde dingen die ik echt niet snap. Niet alleen omdat ik het niet mooi vind, maar ook gewoon omdat je met zo'n uiterlijk weinig kans hebt op een baan.
En dan doel ik op getatoeëerde gezichten.
Sneakers met ingebouwde hak moeten dood, wat een gedrochten zijn datquote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil alleen al 4 paar bij de H&M kopen.Dan heb ik het nog niet eens over nieuwe Shabbies, nieuwe schoenen van Supertrash(die sneakers met ingebouwde hak), Timberlands en nieuwe Uggs.
Rugpijn das 1, maar gisteren probeerde wij even condooms omdat ik geen zin had om te 'lekken', heb de laatste tijd nog nooit zoveel pijn gehad. Hoe kan dat nou...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
idd
op de tuin tafel bijv.
al had ik de laatste keer toch best rugpijn van zo'n ding
True. Maar het heeft wel te maken met hoe je jezelf uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat gaat al wat verder. Dat is iets permanents.
niet nat genoeg?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rugpijn das 1, maar gisteren probeerde wij even condooms omdat ik geen zin had om te 'lekken', heb de laatste tijd nog nooit zoveel pijn gehad. Hoe kan dat nou...
Adamkostuum. Weet je zeker dat niemand je ooit nog vergeet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weetn og steeds niet wat ik zaterdag aan zal doen
Jezus christus. In dat geval weet ik ook nog wel wat LOUBOUTINS!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sneakers met ingebouwde hak moeten dood, wat een gedrochten zijn dat.
Maar... De schoenen waar ik het over heb maken Uggs goedkope troep. De Dillian pump die ik net postte, daar kun je acht paar Uggs van kopen
.
Is dat nou een Koreaanse film?quote:
Ik heb een hele waslijst aan Louboutinpumps die ik wil. Maar nooit zal hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus christus. In dat geval weet ik ook nog wel wat LOUBOUTINS!
Dat denk ik ookquote:
Nee dankje. Wel makkelijk herkenbaar voor Lola en MKquote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Adamkostuum. Weet je zeker dat niemand je ooit nog vergeet.
Zoek de luciferquote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Nee dankje. Wel makkelijk herkenbaar voor Lola en MK
Klopt. Ik zou ook wel een tatoeage willen, maar doordat met werk enzenz doe ik het nog maar niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar het heeft wel te maken met hoe je jezelf uit.
Overigens vind ik Uggs bij mannen niet per definitie lelijk.
Gewoon iets casuals joh!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weetn og steeds niet wat ik zaterdag aan zal doen
ik heb ze ook en een baanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik zou ook wel een tatoeage willen, maar doordat met werk enzenz doe ik het nog maar niet.
Er zat glijmiddel op dat ding. :/quote:
hm... was het te lang geleden?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zat glijmiddel op dat ding. :/
Persoonlijk vind ik condooms niksquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rolando ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele waslijst aan Louboutinpumps die ik wil. Maar nooit zal hebben.
Ik koester m'n Rolando's maar.
Ik ben altijd wel in voor meetings.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
Willen jullie trouwens nog meeten of was dat gewoon 'n grap?
Ik heb een tatoeage van mijn gezicht op mijn gezicht.quote:
Ik vind glijmiddelcondooms altijd zo stroefquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt volgens mij meer een makkelijkere baan dan een baan bij de overheid.quote:
Nog geen 8 uur daarvoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hm... was het te lang geleden?
ik heb vooral makkelijke tattoo's die je niet zo snel zietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt volgens mij meer een makkelijkere baan dan een baan bij de overheid.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rolando ken ik helemaal niet.Maarja, ik moet ook vooral niet in dat topic hier op FOK! komen, want dan verlies ik mijn controle. Ik ben net zo goed op weg om te sparen en minder uit te geven aan kleding en schoenen, maar als ik dat soort verleidingen zie dan kan ik het bijna niet meer. En dat kan ik me echt niet permitteren nu.
That makes two of us. Nu de rest nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel in voor meetings.
[..]
Ik heb een tatoeage van mijn gezicht op mijn gezicht.
hm ... kweett nietquote:
Gewoon een match maken met de rest. Gebruik je een zwarte blouse, neem dan ook zwarte schoenen. Een bruine blouse? Of zwarte/bruine schoenen, of bijvoorbeeld een zwarte riem en zwarte schoenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan is er nog zoveel mogelijk
daarom erosquote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens is die standaard glijmiddel op condooms zit zo niet-glijerig als het maar kan
Dat begrijp ik, ik vind het ook veel minder fijn echter een vrouw heeft daarna wel sperma in zich. En dat moet er ook weer uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik condooms niksMinder gevoel enzulks en 't werkt gewoon onhandig
Ik ook zwarte laarzen, met niet zo'n hoge hak.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb tatoeages, en ben er nog steeds reteblij mee!
En idd dames lekker dragen wat je leuk vindt, Mijn palladiums verdienen ook geen schoonheidsprijs maar ze lopen zo lekker!! Wil voor deze winter nog wel graag mooie zwarte laarzen!
Gewoon door hem eruit laten likkenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vind het ook veel minder fijn echter een vrouw heeft daarna wel sperma in zich. En dat moet er ook weer uit.
Ja, maar haha tmi misschien maar als ik nog 'lek' van de dag daarvoor heb ik dat liever niet nogmaals. Heb jij daar dan geen last van?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind glijmiddelcondooms altijd zo stroef. Sowieso, condooms
. Krijg je zo'n latexstinkkut van.
Klopt, maar ik kan daar niet zo goed tegen.quote:
Dan heb ik een probleem want ik heb geen zwarte blouse of riemquote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon een match maken met de rest. Gebruik je een zwarte blouse, neem dan ook zwarte schoenen. Een bruine blouse? Of zwarte/bruine schoenen, of bijvoorbeeld een zwarte riem en zwarte schoenen.
Jupquote:
Weet ik. M'n ex had er een hekel aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vind het ook veel minder fijn echter een vrouw heeft daarna wel sperma in zich. En dat moet er ook weer uit.
Handig. Enige mogelijke plek voor mij is eigenlijk pols. En dat zie je dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb vooral makkelijke tattoo's die je niet zo snel ziet
hoezoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan daar niet zo goed tegen.
Bij mij is het binnen een uurtje allemaal eruit. Ik 'pers' het er gewoon uitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar haha tmi misschien maar als ik nog 'lek' van de dag daarvoor heb ik dat liever niet nogmaals. Heb jij daar dan geen last van?
ik heb het ook op mn pols maar ik doe er armbandjes overquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Handig. Enige mogelijke plek voor mij is eigenlijk pols. En dat zie je dus.
WOW.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan matzwart leer.
huhu, ik dacht dat jij wel antwoord kon geven!quote:
HAHAHAH.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon door hem eruit laten likken.
WTF.quote:
Wel de basis kledingstukken hoor schat.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleem want ik heb geen zwarte blouse of riem![]()
Ik heb wel een blauw overhemd, maar geen blauwe schoenen. Dus... dilemma. Ik duik zaterdagochtend wel mijn kast in.
[..]
Jup
[..]
Weet ik. M'n ex had er een hekel aan.
het enige is dat je spieren misschien gespannen kunnen staan ivm die maandelijkse zooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
huhu, ik dacht dat jij wel antwoord kon geven!
Ja, deed ik ook altijd maar dat schijnt volgens de seksuologe niet goed te zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het binnen een uurtje allemaal eruit. Ik 'pers' het er gewoon uit.
uhw. oke?quote:
Wat? Een zwart overhemd?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel de basis kledingstukken hoor schat.
Wantquote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook altijd maar dat schijnt volgens de seksuologe niet goed te zijn.
Ja, ik dacht ook aan een horloge ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb het ook op mn pols maar ik doe er armbandjes over
Rozenkransquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook aan een horloge ofzo.Maarja dan nog, ik wil eigenlijk een rozenkrans, maar ik ben niet gelovig.
of je mouwquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook aan een horloge ofzo.Maarja dan nog, ik wil eigenlijk een rozenkrans, maar ik ben niet gelovig.
Ik heb oorlel en tragus in m'n oor en een vch. Ik wil eigenlijk ook nog een innerconchquote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
Piercings. Ik heb een industrial.Misschien wil ik m'n andere oor ook nog iets. Ik had daar eerst een kleintje, maar die ging eruit en nu is 'ie dicht.
neukenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hehehe, geregeld dat ik morgen bij date kan blijven pitten
Tragus vind ik wel mooi, wil ik misschien ook nog wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb oorlel en tragus in m'n oor en een vch. Ik wil eigenlijk ook nog een innerconch.
Vergeet de condooms met glijmiddel nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik ook ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het enige is dat je spieren misschien gespannen kunnen staan ivm die maandelijkse zooi.
ik ben altijd 'strak ' en doet altijd een beetje pijn bij mij. dus k zou het niet weten
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigen foto's.
Have fun!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind in het gezicht ook wel mooi, maar dat past niet bij mij dus dat zal ik nooit nemen, wel jammer. Snakebitesquote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Tragus vind ik wel mooi, wil ik misschien ook nog wel.
Gaatjes voor oorbellen heb ik ook, maar misschien één extra voor erboven. Ik vind oorpiercings het mooiste. Als ik wat slanker ben misschien een navelpiercing.
Wie weetquote:
Standaard in mijn portomoneequote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de condooms met glijmiddel niet.
Ja, wellicht alleen voor mij gold dat. Maar geloof dat zij zei over het algemeen. Omdat je dan teveel spanning op die spieren staat en er ook wel iets achter kan blijven.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want?
Sowieso loopt het er bij mij altijd snel weer uit.
Klopt, gewoon je haar erover en niemand die het ziet.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind in het gezicht ook wel mooi, maar dat past niet bij mij dus dat zal ik nooit nemen, wel jammer. Snakebites.
Oorpiercings vind ik ook mooi. En ze zijn makkelijk te verbergen.
Ja en dan de letters van mijn ouders erin.quote:
dus tis redelijk serieusquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie weetMaar ik doe het liever rustig aan, voordat ik er helemaal niet meer welkom ben
[..]
Standaard in mijn portomoneeAlleen de glijmiddel niet xD
Oké... Dat zou kunnen. Mijn spieren staan sowieso altijd onder spanning omdat ik ze heel erg aanspan tijdens de seks (lief vindt het helemaal geweldig), dus misschien komt het sperma wel helemaal niet zo verquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, wellicht alleen voor mij gold dat. Maar geloof dat zij zei over het algemeen. Omdat je dan teveel spanning op die spieren staat en er ook wel iets achter kan blijven.
Neus vind ik nooit zo mooi, eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, gewoon je haar erover en niemand die het ziet.
Ik vind wenkbrauwpiercings mooi, vooral bij sommige mannen is het heel sexy. Of een neusvleugelringetje, zoals Mistress_X (die dat echt goed kan hebben), maar dat moet je dus wel staan.
Tattoo's met betekenisquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dan de letters van mijn ouders erin.
I think soquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |