ik zag cijfers en ik ging scrollenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Stel, ik ga één keer per maand naar kantoor, werk daar acht uur. Dat verdient ¤48,-
Verder werk ik thuis aan 2 interviews per week, die 2 uur duren. Dat is ongeveer 8 interviews per maand.
De interviews duren twee uur, dus ik krijg 2 x ¤32,- = ¤64,- per interview.
Dus acht interviews maakt 8 x ¤64,- = ¤512.
Totaal is dus: ¤48,- + ¤512 = ¤560,- per maand.
Dat is een voorbeeld, ik heb sinds ik er werk nog nooit zoveel verdient. Het ligt er net aan hoeveel interviews er zijn en of je lang durende interviews of kort durende interviews krijgt. Maar zoals ik aangaf, ik verdien per maand rond de ¤250,- a ¤300,-
Ja, dat lukt mijn op zich nog wel aardig, maar ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja handig idd... mijn bak staat niet eens in de OP, ik kan geen goede foto maken
Antraciet?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al antraciet en bestaat dat uberhaupt?
Heeft de TT betrekking op mijn date?
Ik heb bij mij er geen geluid bijquote:
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauwquote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je al antraciet en bestaat dat uberhaupt?
Heeft de TT betrekking op mijn date?
stil liedjequote:
rood groen wit goud zilverquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Uggs kan je kopen in zwart, grijs, lichtbruin, donkerbruin en soms blauw, roze.
Ja wut, donkergrijs.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Ik zeg donkergrijs en hoogquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauw
en dan hoge of lage versie
donkergrijsquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik twijfel tussen donkergrijs of donkerbruin of donkerblauw
en dan hoge of lage versie
ja die is er dus nietquote:
En groen, paars, goud, zilver, zwart met opdruk, wit met opdrukquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Antraciet?Haha
Jonguh, ik heb niet voor niets zitten hoofdrekenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend...
een liedje zonder muziekquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel erg veeleisend...
Ja godverquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja die is er dus nietalleen lage versie
560 in de maand ik weet het nogquote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb niet voor niets zitten hoofdrekenen.
Maar je snapt het nu wel?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
560 in de maand ik weet het nog
Ik miste alleen de calculatie van hoeveel uur daarin zat
die krengen zijn toch rete duur?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik bestel gwn 2 paar. lage donkergrijs hoge donkerbruin. en dan stuur ik terug wt ik niet moet
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja zeg... Laat ook maar hoor
nja k bestel ze beide en dan zie ik wel. sowieso neem ik niet de aller hoogste want dan heb ik geen benen meer. ik ben maar klein hequote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja godver
Dan donkerbruin en hoog.
Lage vind ik pantoffelachtig
Mooi, that's all I need to know.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die krengen zijn toch rete duur?
Hehehe, nee weet ikquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja k bestel ze beide en dan zie ik wel. sowieso neem ik niet de aller hoogste want dan heb ik geen benen meer. ik ben maar klein he
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wut, donkergrijs.
Ik heb ze ook al in goud gezienEn zilver
klopt, maar ik stuur wel een paar terug hurquote:Op woensdag 5 september 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, nee weet ik
Maar eh, ik weet al wat het gaat worden. Je kan niet kiezen en neemt ze beide
ik doe er wel 4 winters meequote:
Waar bestel je ze?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
ik bestel gwn 2 paar. lage donkergrijs hoge donkerbruin. en dan stuur ik terug wt ik niet moet
Die zijn wel echt ultiem lelijk, jaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.
Ze zijn echt fucking lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, daar praat ik niet over want mensen die die kopen.
Toch welquote:Op woensdag 5 september 2012 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt, maar ik stuur wel een paar terug hur
Valt mee hoor. 50 euro per winter aan schoenen, geen geld vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |