Hij probeerde al weken in de underdogpositie te kruipen. Voor de tijdrit zei hij ook dat hij 2 of 3 minuten verlies op Contador verwachtte. Nu was zijn tijdrit waarschijnlijk beter dan hij zelf verwachtte, maar 2 of 3 minuten was ook overdreven.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef BlaZ het volgende:
Denk dat Rodriguez het zelf wel verwacht had. Hij gaf eerder in een interview toch al aan dat het geen schande zou zijn om achter Contador te eindigen.
Neuj. Vorig jaar gingen ze wel iets meer uitzenden toen Mollema het zo goed deed. Dan begint t echt niet meer te leven ofzo.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:28 schreef glaba het volgende:
Vindt je het gek dat er geen hond naar de vuelta kijkt kijkt als de NOS maar 1 minuut eraan besteed. Als ze evenveel tijd zouden besteden aan de Vuelta zoals ze dat bij de Tour de France doen, zouden er evenveel mensen kijken.
Is de samenvatting van sporza uitgebreider?
wel dus:quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Marcoss het volgende:
Wat is dit nu precies?
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van vraag en aanbod. Iedereen in NL kijkt de Tour omdat het continu op TV is in juli en iedereen het kijkt. Zelfde met een EK of WK in juni. Of een OS in augustus.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijkt alsnog geen hond naar.
Ja dat weet ik wel, maar de Tour is ook groot geworden. Je maakt mij niet wijs dat als je de Giro en Vuelta ook uitzendt, en je 5 jaar leukere rondes van Italië en Spanje hebt, mensen niet ook daarnaar gaan kijken. En dan een commentator die het tijdens de ene ronde over de andere heeft, die nog komt of al geweest is, zoals ik op rtve ook hoor (hoewel ik de helft niet versta).quote:Op donderdag 6 september 2012 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Totaal niet mee eens Erik... De Tour is groot gemaakt. Als je nu de Vuelta zou uitzenden, heeft dat echt niet de impact die de Tour ook heeft. Misschien als je dit 50 jaar zo doet wel. De Tour is in de zomer wanneer veel mensen vakantie hebben. Werkt ook mee.
Ja maar daar heb je het al. De Tour wordt weken vantevoren aangekondigd op de NOS, met de Avondetappe die eraan komt etc. Dat is nogal wat anders dan halverwege instappen, als Mollema het opeens goed doet.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar werd de aandacht ook groter toen Mollema het zo goed deed. Ik hoorde weinig mensen daarover die het er anders ook niet over zouden hebben.
Er is daar wel een verschil tussen Giro en Vuelta. De Giro stond ooit naast de Tour, misschien er zelfs een klein stukje boven. De Vuelta heeft altijd een paar niveaus lager gestaan qua prestige.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar de Tour is ook groot geworden.
Dat klopt. Maar in Nederland lijkt het wel allebei niks voor te stellen, dus vandaar dat ik ze bij elkaar noemde. Vuelta is ook ruim de jongste van de 3 (eerste in 1935), en de Tour de oudste.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is daar wel een verschil tussen Giro en Vuelta. De Giro stond ooit naast de Tour, misschien er zelfs een klein stukje boven. De Vuelta heeft altijd een paar niveaus lager gestaan qua prestige.
Suggereer je een verband?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef ItaloDancer het volgende:
De Vuelta is er niet minder leuk om, integendeel...
De Giro was dan ook lange tijd een bijna volledig Italiaanse aangelegenheid. Dat biedt weinig interessants voor omroeporganisaties om daar iets van uit te zenden. Nu wonnen er wel Belgen en Fransen de Giro sinds de jaren 60 maar verder zag je toch vooral Italiaanse winnaars en de ritten werden ook meestal verdeeld onder de Italianen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er enkele decennia zijn geweest waarbij sowieso alleen maar de Tour in heel wielerminnend Europa dagelijks te zien was. Ik gok dat Sporza halverwege de jaren '90 is begonnen met die ook integraal uit te zenden (meen me toch te herinneren dat ik de Giro van '96 met Tonkov/Zaina daar heb gezien)
twitter:ItsCycling twitterde op donderdag 06-09-2012 om 16:00:58#Vuelta2012 The last time the peloton arrived in Valladolid during the Vuelta, Wouter Weylandt won. Too bad Farrar isn't here. reageer retweet
Haha wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Wat een sprint van Gesink!
Was het Moreno die ervoor zat nog?
1. Vicioso
2. Gesink
3. Flecha
Gesink pakt 4 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |