Dan heb jij gegarandeerd veels te veel betaald voor je kamer destijds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Het is al weer 15 jaar geleden dat ik op kamers woonde en dat was via Maxx Vastgoed.
Inderdaad! 320 gulden voor een kamertje van 2.1 x 3.2 meter aan de Molenweg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dan heb jij gegarandeerd veels te veel betaald voor je kamer destijds.![]()
Ik zat via Delta wonen vlakbij Windesheim (voor de tunnel vanaf station zeg maar. Studentenvilla's waren dat!
Daar heb ik ook gewoond!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:08 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dan heb jij gegarandeerd veels te veel betaald voor je kamer destijds.![]()
Ik zat via Delta wonen vlakbij Windesheim (voor de tunnel vanaf station zeg maar. Studentenvilla's waren dat!
Wanneer dan? Ik zat er tot 2005. Was leuk wonen daar; alleen jammer dat je zelf geen inspraak had in de nieuwe bewoners; iets wat vooral jammer was omdat de kans akelig groot was dat de nieuwe bewoners weer zo'n CALO aap zou worden. Mijn God wat een achterlijke boeren waren dat....quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef Descendent het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ik zat er tot 2005. Was leuk wonen daar; alleen jammer dat je zelf geen inspraak had in de nieuwe bewoners; iets wat vooral jammer was omdat de kans akelig groot was dat de nieuwe bewoners weer zo'n CALO aap zou worden. Mijn God wat een achterlijke boeren waren dat....
Heb je ze wel in de bips geplast?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Inderdaad! 320 gulden voor een kamertje van 2.1 x 3.2 meter aan de Molenweg.![]()
En dan ook nog met verder alleen maar vrouwen in huis. Dat klinkt op zich best leuk, maar wat waren dat een viezerikken. Het woord schoonmaken kwam niet voor in hun vocabulaire. En dan ook nog eentje pal boven me die viool studeerde aan het conservatorium en die dan om 9 uur 's ochtends begon met toonladders spelen op dat jammerhout.
Hihiquote:
Het is een beetje uit de hand gelopen verbouwing geworden idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:54 schreef Kekaa het volgende:
Geerd, in mijn beleving ging jij heel lang geleden al verhuizen.
Maak je er een paleisje van?
Het zou ook best kunnen dat je zo'n fm ding voor aan je mp3 speler aan het ontvangen wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Kleikloeter het volgende:
Ik reed vanmiddag 15.55 uur met de auto, en stond stil bij de stoplichten van de Burgemeester Roelenweg - Blaloweg/Zwartewaterallee. Hoorde op de radio op 108.00 FM Antilliaanse/Surinaamse muziek en gepraat (kan ook wat anders wezen). Toen ik verder reed op de Blaloweg over de brug richting de snelweg verdween het station al. Weet iemand of er een zender is in de wijk Holtenbroek? die dat kan wezen. Het was bijzondere muziek wat ik hoorde, dit hoor je normaal niet op de radio.
Morgen rij ik weer over die weg en zal eens luisteren of ik het weer hoor. Mochten er mensen zijn die me wat kunnen vertellen, dan hoor ik het graag.
Was het niet op 105 FM, de lokale omroep RTV ZOo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Kleikloeter het volgende:
Ik reed vanmiddag 15.55 uur met de auto, en stond stil bij de stoplichten van de Burgemeester Roelenweg - Blaloweg/Zwartewaterallee. Hoorde op de radio op 108.00 FM Antilliaanse/Surinaamse muziek en gepraat (kan ook wat anders wezen). Toen ik verder reed op de Blaloweg over de brug richting de snelweg verdween het station al. Weet iemand of er een zender is in de wijk Holtenbroek? die dat kan wezen. Het was bijzondere muziek wat ik hoorde, dit hoor je normaal niet op de radio.
Morgen rij ik weer over die weg en zal eens luisteren of ik het weer hoor. Mochten er mensen zijn die me wat kunnen vertellen, dan hoor ik het graag.
Vervelend zeg, ik woon al een tijdje in Bos en lommer in Amsterdam west, meer achteruit hoe nu mijn buurt erbij ligt kan haast niet, flats zijn oud en ik heb nog enkel glas jammer genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef swollywood het volgende:
Zwolle-Zuid gaat ook met sprongen achteruit. Ik liep vanavond ff naar de auto om wat te pakken, hoorde ik allemaal geschreeuw aan het begin van de straat. Eén van m'n buren betrapte op heterdaad een fietsendief, die er helaas wel op zijn fiets vandoor is inclusief complete sleutelbos...
De fietsendief bleek een 'vriend' van zijn drugsverslaafde bovenbuurman te zijn en die gast heeft allemaal sterren getatoeëerd in zijn gezicht en nek, bomberjack aan, dus moet geen moeilijke zaak zijn voor de politie.
Heel toevallig is van een buurmeisje ook vorige week de fiets voor de flat weg gestolen en heb ik diezelfde gast met z'n tattoo's van de week nog met een fiets zien lopen die op slot stond...
Hoezo? Wil je een lidmaatschap afsluiten? Ik heb gehoord dat ze een kek geplasticeerd pasje uitgeven aan nieuwe leden, krijg je 10% korting op je eerste groepsaanranding.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:38 schreef westside1993 het volgende:
http://maps.google.nl/map(...),337.69,,0,3.55&z=18
Dit is vlak bij station Zwolle, meerdere malen dat ik hier langsliep in de avond, zat het daar vol met dat glimmende jassen vuilniszakken tuigIs dat een vaste hangplek of zo daar?
Valt het nog onder de 19^% btw zo'n pasje?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je een lidmaatschap afsluiten? Ik heb gehoord dat ze een kek geplasticeerd pasje uitgeven aan nieuwe leden, krijg je 10% korting op je eerste groepsaanranding.
6% zelfs, ies koeltoer.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:19 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Valt het nog onder de 19^% btw zo'n pasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |