Dat heb je eerder gezegd. Is het nu echt definitief?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Gulmez het volgende:
Dag zwolle ben binnen een maand weg hier als het meezit.
yes is al geregeld in grote lijnen alleen mijn vriendin in zwolle is zwanger dusja moeilijke keuze voor de rest heb ik al een tijdje geen werk in Zwolle dus ben wel blij dat ik bij mijn familie aan de slag kanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je eerder gezegd. Is het nu echt definitief?
Prima.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
yes is al geregeld in grote lijnen alleen mijn vriendin in zwolle is zwanger dusja moeilijke keuze voor de rest heb ik al een tijdje geen werk in Zwolle dus ben wel blij dat ik bij mijn familie aan de slag kan
Doei!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Gulmez het volgende:
Enige nadeel is daar dat je als je met een persoon een huis wilt je maar in aanmerking komt voor een huis met max twee kamers (woonkamer + slaapkamer) Hier in Zwolle woon ik in een rijtjeswoning zoiets zou zelfs met 2 personen in Den Haag nooit lukken maar je hebt wel meer te doen en is toch waar je geboren bent voel je toch het meest thuis, en als het niet bevalt dan kan ik altijd nog weer proberen in Zwolle te wonen ik ben inmiddels ook wel hier gewend en anders als ik bejaard ben en rust nodig heb ga ik wel weer hier wonenen blijf sowieso bij de woningzoeker ingeschreven dus komt goed
Het plant zich voort; dat is nog wel het ergste. En die vriendin ook... arme meid. Wordt voortdurend afgesnauwd en als een stuk stront behandeld (bron: topics die G. start)... en daar zit je dan, met een kind van hem....quote:
Beter.quote:
Hoeven we de fiets ook niet meer per se op slot te zetten!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het plant zich voort; dat is nog wel het ergste. En die vriendin ook... arme meid. Wordt voortdurend afgesnauwd en als een stuk stront behandeld (bron: topics die G. start)... en daar zit je dan, met een kind van hem....
[..]
Beter.Einde overlast, einde smeertroep, einde Elfsteden-gemekker.
Jij gelooft toch niet dat al die 'ik zoek aandacht' verhalen van G waar zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het plant zich voort; dat is nog wel het ergste. En die vriendin ook... arme meid. Wordt voortdurend afgesnauwd en als een stuk stront behandeld (bron: topics die G. start)... en daar zit je dan, met een kind van hem....
[..]
Beter.Einde overlast, einde smeertroep, einde Elfsteden-gemekker.
Verklaar me maar voor gek, maar ik geloof vooralsnog dat ze wél waar zijn. Er zit te veel consistentie in zijn verhalen. En overigens ook erg veel details uit de categorie "waarom zou je die allemaal verzinnen?"quote:Op maandag 28 januari 2013 16:11 schreef Descendent het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat al die 'ik zoek aandacht' verhalen van G waar zijn?
Dan had ie in een jaar al 10 vriendinnen gehad, 20 auto's, had ie per week 20 (bijna) ruzies of te wel kon ie over zn leven wel 20 boeken schrijven.....
De Stadstuinders en het is een kruidentuin. En schijnbaar hebben ze het gewoon overdag gemaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:21 schreef Xonide het volgende:
Nu woon ik al een half jaar in zwolle, naar alle tevredenheid, maar vanochtend moest ik toch wel glimlachen toen ik uit het raam keek. Welke dwaas gaat nu snachts een pentagram maken van houtsnippers op de kinderboerderij?
[ afbeelding ]
Niet bekend mee, al woon ik op een steenworp afstand. Ik heb inderdaad ook het gevoel dat de buurt erop achteruit gaat, al kan ik dat niet met feiten staven.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef Martijn40 het volgende:
Zijn er mensen bekend met die nieuwe hangjongeren rond het park de Hogenkamp in Diezerpoort? Tering, wat een kneuzen daar.. lopen iedereen verrot te schelden. Sowieso is Diezerpoort het laatste jaar steeds gaarder geworden..
Ik woon randje park. Zitten ze bij die skatebaan dan? Ik zie alleen de dikke roodbaardzwerver...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef Martijn40 het volgende:
Zijn er mensen bekend met die nieuwe hangjongeren rond het park de Hogenkamp in Diezerpoort? Tering, wat een kneuzen daar.. lopen iedereen verrot te schelden. Sowieso is Diezerpoort het laatste jaar steeds gaarder geworden..
Als je met krakers om kunt gaan vind je het er vast wel leuk, en voor de overige info hebben ze zelfs een websitequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kunnen jullie vertellen over Eureka? Ik hoorde dat er wel vette alternatieve feesten waren zoals psytrance enzo. En dat het 3 verdiepingen had? Wat voor volk komt daar?
had de website al gecheckt ja en het klinkt tof. Ik wou peilen voor persoonlijke ervaringenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef slenderhose het volgende:
[..]
Als je met krakers om kunt gaan vind je het er vast wel leuk, en voor de overige info hebben ze zelfs een website
Ze zaten afgelopen vrijdag bij die graffitimuur op die parkeerplaats http://goo.gl/maps/GfYHY . Gister stonden ze bij de ingang/uitgang van het park bij de middelweg: http://goo.gl/maps/zgFWy . Allebei rond 20:00quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik woon randje park. Zitten ze bij die skatebaan dan? Ik zie alleen de dikke roodbaardzwerver...
Ooooh, die sneuneuzen staan elke avond wel met hun auto's op die parkeerplaats. Muziek erbij aan. Wordt volgens mij wel aardig wat gedeald, getuige alle auto's die af en aan rijden... Geen last van verder overigens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef Martijn40 het volgende:
[..]
Ze zaten afgelopen vrijdag bij die graffitimuur op die parkeerplaats http://goo.gl/maps/GfYHY . Gister stonden ze bij de ingang/uitgang van het park bij de middelweg: http://goo.gl/maps/zgFWy . Allebei rond 20:00
Heb er een paar keer opgetreden, best leuke tent, je moet alleen even vegeten dat het allemaal tuig is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat kunnen jullie vertellen over Eureka? Ik hoorde dat er wel vette alternatieve feesten waren zoals psytrance enzo. En dat het 3 verdiepingen had? Wat voor volk komt daar?
Hebben we het hier over dat heerschap dat ook vaak voor de ingang van de C1000 staat en tegen iedereen aanpraat alsof -ie ze al jaren kent?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik woon randje park. Zitten ze bij die skatebaan dan? Ik zie alleen de dikke roodbaardzwerver...
Gebeurt volgens mij ook regelmatig op de parkeerplaats achter de C1000, al ligt die natuurlijk net wat meer in het zicht dan de plek die jij beschrijft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ooooh, die sneuneuzen staan elke avond wel met hun auto's op die parkeerplaats. Muziek erbij aan. Wordt volgens mij wel aardig wat gedeald, getuige alle auto's die af en aan rijden... Geen last van verder overigens.
Haha die gast is meestal wel grappig, maar vorige week werd hij ineens agressief.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:06 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hebben we het hier over dat heerschap dat ook vaak voor de ingang van de C1000 staat en tegen iedereen aanpraat alsof -ie ze al jaren kent?
[..]
Gebeurt volgens mij ook regelmatig op de parkeerplaats achter de C1000, al ligt die natuurlijk net wat meer in het zicht dan de plek die jij beschrijft.
Maandag riepen ze dat ze ik een kankerhomo was en me zouden pakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ooooh, die sneuneuzen staan elke avond wel met hun auto's op die parkeerplaats. Muziek erbij aan. Wordt volgens mij wel aardig wat gedeald, getuige alle auto's die af en aan rijden... Geen last van verder overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |