Dan zal je er een lulverhaal om heen moeten draaien...........quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef lana35 het volgende:
Het abonnement was pas ingegaan incl. nieuwe telefoon. Heeft iemand enig idee of ik dit ergens
op kan verhalen?
Niet toevallig een lease toestel zoals diverse providers tegenwoordig doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Jodocus1 het volgende:
Niet met een Visa credit Card betaald?
Die hebben 30 dagen verzekering op je aankoop
Afboeken van het levensleergeldquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef lana35 het volgende:
Heeft iemand enig idee of ik dit ergens op kan verhalen?
Een lulverhaal tegen wie?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan zal je er een lulverhaal om heen moeten draaien...........
Als je met je telefoon de zee instapt is dat natuurlijk een risico wat je neemt!!!!!!!!!!! Nalatigheid (in dit geval mogelijk ernstige) wordt veelal niet gedekt...........
Heb je al een nieuwe simkaart aangevraagd???????????
Een reisverzekering geld ook gewoon binnen nederland... mits je die hebt natuurlijk (ik heb bijvoorbeeld een doorlopende reisverzekering)quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef lana35 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was gewoon in NL, had dus geen reisverzekering. Ook niet aan het zwemmen, stond gewoon bij het water.
Telefoon geblokkeerd en nieuwe simkaart aangevraagd. Goede les geweest!
Jij vat het tenminste sportief op!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef lana35 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was gewoon in NL, had dus geen reisverzekering. Ook niet aan het zwemmen, stond gewoon bij het water.
Telefoon geblokkeerd en nieuwe simkaart aangevraagd. Goede les geweest!
Da's nogal kort door de bocht. Als jij morgen voor je huis je fotocamera uit je klauwen laat vallen, dekt je reisverzekering dat dan? Zo ja, welke maatschappij is dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:54 schreef nuget het volgende:
[..]
Een reisverzekering geld ook gewoon binnen nederland... mits je die hebt natuurlijk (ik heb bijvoorbeeld een doorlopende reisverzekering)
Een doorlopende reisverzekering KAN binnen Nederland gelden, maar meestal alleen als je een betaalde overnachting hebt geregeld, maw als je daadwerkelijk op reis bent.quote:[..]
Een reisverzekering geld ook gewoon binnen nederland... mits je die hebt natuurlijk (ik heb bijvoorbeeld een doorlopende reisverzekering)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |