abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116425760
Hallo,

Mijn mobiele telefoon is in de zee gevallen op het moment van, had ik het helaas niet door.
Pas bij het weggaan besefte ik dat hij uit mijn zak in de zee is gevallen. Zoeken had geen zin meer, het was donker en hij was ongetwijfeld al meegenomen door de zee.

Het abonnement was pas ingegaan incl. nieuwe telefoon. Heeft iemand enig idee of ik dit ergens
op kan verhalen?

Alvast bedankt.
pi_116425811
Verzekering die je misschien bij je telefoonprovider hebt afgesloten.
Anders weinig kans denk ik zo.
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_116425817
beetje onduidelijke titel..

Ik denk dat je pech hebt. Lijkt me niet dat je een verlies kan claimen.
Al zijn er dan wel weer wat inboedelverzekeringen welke het misschien dekken wanneer je een uitgebreide polis hebt.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:50:20 #4
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_116425853
Heb je een verzekering afgesloten?
zo goed..?
pi_116425856
In de zee gevallen? Reisverzekering, of was je niet op reis?
pi_116425861
Eventueel een uitgebreide inboedelverzekering, of je moet je telefoon los verzekerd hebben.
pi_116425928
Niet met een Visa credit Card betaald?
Die hebben 30 dagen verzekering op je aankoop
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_116426765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef lana35 het volgende:
Het abonnement was pas ingegaan incl. nieuwe telefoon. Heeft iemand enig idee of ik dit ergens
op kan verhalen?
Dan zal je er een lulverhaal om heen moeten draaien...........

Als je met je telefoon de zee instapt is dat natuurlijk een risico wat je neemt!!!!!!!!!!! Nalatigheid (in dit geval mogelijk ernstige) wordt veelal niet gedekt...........

Heb je al een nieuwe simkaart aangevraagd???????????
pi_116426787
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef Jodocus1 het volgende:
Niet met een Visa credit Card betaald?
Die hebben 30 dagen verzekering op je aankoop
Niet toevallig een lease toestel zoals diverse providers tegenwoordig doen?
pi_116426806
Roekeloosheid wordt niet vergoed, ik kan me voorstellen dat met je gsm de zee inlopen daaronder valt.
  woensdag 5 september 2012 @ 17:20:10 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_116427040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef lana35 het volgende:
Heeft iemand enig idee of ik dit ergens op kan verhalen?

Afboeken van het levensleergeld ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 5 september 2012 @ 17:21:01 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_116427069
Ow, en je vraagteken zit vast :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_116427256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dan zal je er een lulverhaal om heen moeten draaien...........

Als je met je telefoon de zee instapt is dat natuurlijk een risico wat je neemt!!!!!!!!!!! Nalatigheid (in dit geval mogelijk ernstige) wordt veelal niet gedekt...........

Heb je al een nieuwe simkaart aangevraagd???????????
Een lulverhaal tegen wie?
  woensdag 5 september 2012 @ 17:26:57 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116427326
Sommige reisverzekeringen dekken ook bij schade in nl, niet tijdens een reis. Check bij je verzekeraar.
  woensdag 5 september 2012 @ 18:19:38 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116429324
ik heb geen idee wat voor verzekering jij hebt en wat daarover in je polis staat, dus ik kan geen antwoord geven op je vraag.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116430300
Bedankt voor de reacties. Was gewoon in NL, had dus geen reisverzekering. Ook niet aan het zwemmen, stond gewoon bij het water.

Telefoon geblokkeerd en nieuwe simkaart aangevraagd. Goede les geweest!
pi_116430488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef lana35 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Was gewoon in NL, had dus geen reisverzekering. Ook niet aan het zwemmen, stond gewoon bij het water.

Een reisverzekering geld ook gewoon binnen nederland... mits je die hebt natuurlijk (ik heb bijvoorbeeld een doorlopende reisverzekering)
No Guts, No Glory
pi_116431060
Bij mijn vriend was hetzelfde gebeurd... Hij heeft de helft van de nieuwprijs via reisverzekering terug gekregen (toestel was een jaar oud)

Edit; nvm, zie net dat je die niet hebt
  woensdag 5 september 2012 @ 23:07:32 #19
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_116442303
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef lana35 het volgende:

Jij vat het tenminste sportief op! ^O^
Maar, mocht je toevallig een uitgebreide inboedelverzekering of een reisverzekering hebben - wellicht valt het nog te proberen. Ik denk van niet, omdat dit toch wel onder nalatigheid/onzorgvuldigheid valt, maar... wie weet. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_116464441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:54 schreef nuget het volgende:

[..]

Een reisverzekering geld ook gewoon binnen nederland... mits je die hebt natuurlijk (ik heb bijvoorbeeld een doorlopende reisverzekering)
Da's nogal kort door de bocht. Als jij morgen voor je huis je fotocamera uit je klauwen laat vallen, dekt je reisverzekering dat dan? Zo ja, welke maatschappij is dat?
pi_116465138
Zou sick zijn als straks iemand in Engeland jouw mobiel vindt en daarmee gaat bellen. Dan kun je een dikke telefoonrekening verwachten.
pi_116470692
quote:
[..]

Een doorlopende reisverzekering KAN binnen Nederland gelden, maar meestal alleen als je een betaalde overnachting hebt geregeld, maw als je daadwerkelijk op reis bent.

Op een inboedelverzekering is dit meestal niet verzekerd. Ook de zgn. alle van buiten komende onheilendekkingen bieden meestal alleen dekking binnenshuis. Er zijn verzekeraars waar je apart een buitenshuisdekking als aanvullende dekking kunt sluiten.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')