Dat is waar en gisteravond is er nog een post door een zeer betrouwbare bron op een Chinees forum geplaatst waaruit op te maken valt dat Ainol de productie van de tablets een week stil heeft gelegd, vrijdag is de productie weer gestart. Tegelijkertijd heeft Ainol een testrun gedaan met een nieuwe (0907) ROM. Ze hebben 50 tablets geflashed om te kijken of er problemen ontstonden. Ook is er een beta "testpanel" met gebruikers die de nieuwe ROM zondag aangeboden hebben gekregen om te testen. Worden er geen problemen gevonden dan worden zowel de ROM als de 2e batch fires vrijegegeven/uitgeleverd.quote:[
Men had aangekondigd (verschillende fora/resellers) dat de tweede batch vanaf 15 september werd verscheept, gezien hij moet wachten op z'n tablet (ipv direct geshipt) is het aannemelijk dat hij eentje uit de 2e batch krijgt. Niet gegarandeerd uiteraard.
Bron?? (terry toevallig)quote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef Crihz het volgende:
[..]
Dat is waar en gisteravond is er nog een post door een zeer betrouwbare bron op een Chinees forum geplaatst waaruit op te maken valt dat Ainol de productie van de tablets een week stil heeft gelegd, vrijdag is de productie weer gestart. Tegelijkertijd heeft Ainol een testrun gedaan met een nieuwe (0907) ROM. Ze hebben 50 tablets geflashed om te kijken of er problemen ontstonden. Ook is er een beta "testpanel" met gebruikers die de nieuwe ROM zondag aangeboden hebben gekregen om te testen. Worden er geen problemen gevonden dan worden zowel de ROM als de 2e batch fires vrijegegeven/uitgeleverd.
Hmz, meende toch echt dat ik mijn elf/aurora II wel via USB kon opladen. Maar zo'n duracel powerbank gaat je echt niet veel opleveren. Hoelang doe je met je batterij?quote:Op maandag 17 september 2012 12:25 schreef Loll het volgende:
Hi dear friends,
Ik heb een novo elf 2 en de accu is bagger dat kan je gerust zeggen.
Nu wil ik graag een powerbank van duracel of varta er op aansluiten maar laden gaat volgens mij niet via usb. Nu heb ik dus 2 vragen kan je überhaupt wel laden via usb en weet iemand of er ook verloop stekkers bij de powerbanks zitten.
Ik heb ook een Elf 2, maar de mijne gaat toch wel zo'n 4 a 5uur mee als ik hem gebruik. Ik luister ook veel streaming radio via wifi op me werk (scherm uit), maar dan gaat de tablet gewoon meer dan 8uur mee. Opladen kan zeker via de usb poort alleen gaat dit minder snel als met de DC jack.quote:
Word de Fire een stuk interessanter van, als mijn Jiayu G3 goed bevalt ga ik wss ook een tablet uit China halen, wil zelf toch graag een 10,1 inch maar daar is weinig keuze in vergelijking met de 7 inch zoals shiznuts al meld. Had zelf laatst de Pipo M3 gezien die 10,1 inch gaat worden. Hoop dat die tegen de tijd dat ik mijn Jiayu binnen heb en besloten heb dat die goed bevalt verkrijgbaar isquote:Op maandag 17 september 2012 00:25 schreef Crihz het volgende:
[..]
Dat is waar en gisteravond is er nog een post door een zeer betrouwbare bron op een Chinees forum geplaatst waaruit op te maken valt dat Ainol de productie van de tablets een week stil heeft gelegd, vrijdag is de productie weer gestart. Tegelijkertijd heeft Ainol een testrun gedaan met een nieuwe (0907) ROM. Ze hebben 50 tablets geflashed om te kijken of er problemen ontstonden. Ook is er een beta "testpanel" met gebruikers die de nieuwe ROM zondag aangeboden hebben gekregen om te testen. Worden er geen problemen gevonden dan worden zowel de ROM als de 2e batch fires vrijegegeven/uitgeleverd.
Nee dus:quote:Op maandag 17 september 2012 11:02 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Bron?? (terry toevallig)
Forum??? (slatedroid toevallig)
Nee nee, die regel is er niet. Maar ik heb ook belang bij die tweede batch en wil het juiste forum dus in de gaten houden, snappiequote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Crihz het volgende:
[..]
Nee dus:
Bron: Xiao Erhei, admin van bbs.ainol.com
forum: bbs.ainol.com
En is er een regel die zegt dat ik bronnen altijd moet vermelden in een forum?
Klinkt misschien als 0.0 garantie, maar als je koopt bij een Aliexpress winkel (zoals Grace), zij testen je tabletin ieder geval! Heb in 2010 voor 190 euro incl shipping een ZT-180 bij een particulier gekocht (toen nog aindroidtime.com) - die man deed het alleen en heeft die tablet uitvoerig getest. De tablet heeft het een goed jaar uitgehouden, zonder enig probleem te geven. (daarna heb ik m doorverkocht) Mocht je een defect item krijgen, kun je bij aliexpress geen OK doorgeven(waardoor de seller niet betaald krijgt), service daar is over het algemeen beter, dan kunnen ze het voor je oplossen. Betaal je via paypal kun je altijd een case openen dat je een faulty device hebt gekregen. Ik zou zeggen, het kopen via een buyincoins of een pandawill oid brengt een groter risico met zich mee, omdat die tablets niet getest worden voordat ze geshipt worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Hier nog een persoon erbij die ook wel enthousiast wordt over een tablet (naast mezelf).
Jammer dat China nog steeds geen leuke én goede 10.1" tablets heeft, hoewel...ik weet eigenlijk ook niet of iemand zo een tablet aanraadt; de echt interessante 10.1" tablets worden de quad core CPU modellen en die gaan makkelijk over de ¤200-250 heen en dan wordt het toch wel een duur geintje voor iets met 0.0 garantie...
Ah, is het ook inderdaad (Yay, eindelijk binnen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:21 schreef eleganza het volgende:
[..]
@shiznuts Ik denk dat als je een 'case' krijgt dat het de sleeve is, er was volgens mij ook nog een 'leather case' variant.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |