SPOILER: ProcessorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WerkgeheugenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPU: Graphics Processing Unit (Videokaart)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Merk/bouwkwaliteit en ondersteuning voor Android-versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Connectiviteit/SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(dikgedrukt = ICS voorgeïnstalleerd + vrij recent/onderweg)Iconia Tab A100 / A110 / A200 / A210 / A211 / A500 / A510 / A700
101 G9 / 80 G9 / 97 Carbon / Arnova G3-series (budget-dochter)
Eee Pad SL101 / MeMo / TF101 / TF201 / TF700 / TF300 / Padfone
HTC Flyer / HTC Jetstream / HTC Quattro
XOOM / XOOM2 / XOOM2 ME
Galaxy Tab 7 / 7 V2 / 7.7 / 8.9 / 10.1 / 10.1 V2
Tablet S / P
Google Nexus | Toshiba | Packard Bell | LG | Point of View | Kindle | Huawei | Adam Notion Ink | Viewsonic | Yarvik
Populaire ChinaTab brands: Ainol, Onda, Bmorn, Cube, Ramos, SmartQ, Teclast, Window (Yuandao), Zenithink
Enkele Chinese webshops:![]()
![]()
![]()
![]()
In China kun je in de webshops zoeken via ChinaPrices. Eventueel kun je ook Chinatabs halen van Taobao/Tmall (zoals de officiële Ainol-store), een Chinagigant met vele vendors die binnen China leveren; sites als MisterTao (BIC) en Zarmark (Jack) bestellen die voor je en sturen de goederen naar je door. Vergeet niet dat het importeren van goederen uit het buitenland mogelijk heffingen met zich meebrengt. Voor meer informatie kijk je op douane.nl .
› Coupons
panda4fok = 5% korting bij Pandawill | fb2012fiver = 5% korting bij MP4Nation
Couponsites: Tjoos | Retailmenot
Voor sites als Buyincoins & MisterTao is eventueel ook recommenderkorting te snaaien. Let op user signatures.
› Non-ChinaVoor de tablets die in Nederland beschikbaar zijn kun je terecht op de officiële websites en bij de bekende elektronicawinkels zoals BCC, Dixons, Dynabite, etc. Natuurlijk kun je ook even kijken op check.fok.nl en pricewatch. Je hebt tegenwoordig ook vaak verkapte Chinatabs bij winkels als Trekpleister, Kruidvat, Bart Smit, Intertoys en Kijkshop voor redelijke prijzen. Als je op budget zit en garantie in Nederland en geen gedoe wilt, is het een idee om naar zulke tablets te kijken, een enkele kan zowaar een leuke koop zijn. Wel eerst goed research doen!
Europabreed op Geizhals of Amazon.co.uk.
Aantal apps & games in de Play Store, statistiek door AppBrain. (Verdere statistiek: AndroLib)
› Interessante sitesNederlands:
| Tablets Magazine | TabletGuide | Portablegear | Androidworld | Androidtablet | Tabletworld |Internationaal:
| Play Store (voorheen Android Market) | AppBrain | Engadget | Slashgear | CNET | PC Magazine | Phone Arena | DigiTimes | Lilliputting | Tablet PC Review | Arctablet Blog | Slatedroid | XDA Developers | Modaco |China:
| Giz-China | Shanzai | Micdigi | imp3.net |
› Third party markets: | BlackMart Alpha | Applanet |
(Als bijvoorbeeld je Chinese tablet niet ondersteund wordt door een gratis app zoals YouTube)
› Vorige delen
Android tablet discussie topic-keten
OP V2.0 - V2.1 door: shiznuts![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef davedavy het volgende:
Ik zag laatst een post over hoe je die Chinese meuk eraf haalt en de nieuwste firmware erop zet , volgens mij is die een beetje outdated. Hoe root ik mijn Aurora 2 en waar kan ik de nieuwe firmware vinden?![]()
Ik heb trouwens versie 20120705.
[ Bericht 2% gewijzigd door davedavy op 05-09-2012 17:45:23 ]![]()
Door gewoon te kijken in een forumthread elders die specifiek gaat over jouw tabletmodel, daar dit een topic over en voor alle tablets is en meer gericht is op laatste ontwikkelingen/nieuwtjes, gebruikerservaringen en algemene meuk.
Voor troubleshooting en hacks het veel geschikter op de sites uit de OP te kijken, zoals XDA Developers, Slatedroid e.d.
Dus voor de Aurora II ga je naar hier bijvoorbeeld: http://ainolstore.com/forums/forum/4-ainol-novo7-aurora-ii/ of http://www.slatedroid.com/forum/345-ainol-novo-7-aurora-ii/ en kom je threads als deze tegen: http://www.slatedroid.com(...)-roms-for-aurora-ii/ .Die OP is misschien outdated, maar het stappenplan blijft hetzelfde, voor up-to-date files kijk je daar nog eens wat verder rond.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook ik ben voor een nieuwe tablet aan het kijken, heb er al een paar gehad maar na een tijdje tochweer weggedaan! Nou viel mijn oog op deze , is er hier al ervaring mee?![]()
Ainol forum , niet aan gedacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Door gewoon te kijken in een forumthread elders die specifiek gaat over jouw tabletmodel, daar dit een topic over en voor alle tablets is en meer gericht is op laatste ontwikkelingen/nieuwtjes, gebruikerservaringen en algemene meuk.
Voor troubleshooting en hacks het veel geschikter op de sites uit de OP te kijken, zoals XDA Developers, Slatedroid e.d.
Dus voor de Aurora II ga je naar hier bijvoorbeeld: http://ainolstore.com/forums/forum/4-ainol-novo7-aurora-ii/ of http://www.slatedroid.com/forum/345-ainol-novo-7-aurora-ii/ en kom je threads als deze tegen: http://www.slatedroid.com(...)-roms-for-aurora-ii/ .Die OP is misschien outdated, maar het stappenplan blijft hetzelfde, voor up-to-date files kijk je daar nog eens wat verder rond.
Als er toch geen mensen als Shiz waren
![]()
![]()
Galaxy Tab 2 is binnen!
Leuk speelgoed.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Volgensmij op tweakers wel wat te vinden..quote:Op woensdag 5 september 2012 18:08 schreef NextTVH het volgende:
Ook ik ben voor een nieuwe tablet aan het kijken, heb er al een paar gehad maar na een tijdje tochweer weggedaan! Nou viel mijn oog op deze , is er hier al ervaring mee?
Vind hem qua specs en uiterlijk wel wat weg hebben van de nieuwe Kruidvat tab..![]()
Ik ben het eens met de TT, maar ik zou nog meer van Ainol houden als ze een fatsoenlijke 10.1 inch zouden uitbrengen met de specs van de Flame, maar dan wat dunner.
Geweldige dingen hoor, ik heb zelf de Elf II, maar iets dunner zou wel mogen. Ze hebben nog niet echt een professioneel uiterlijk.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Klopt, zoiets wil ik ook nog wel een keer proberen. M'n ervaring met een 10"-er is alweer een tijd gelee. Ik vond de Ainol Novo10 Curiosity wel een toffe naam als ze met een 10.1"-tablet gaan komen. Who knows.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand die verheldering kan geven?
Wat is er waar van dat de Ainol Fire inferieure schermen heeft? Dat je de Flame moet hebben maar dat die nog niet verkocht wordt......![]()
Dat kan niemand. Eerst afwachten of de Flame wel komt, dán vergelijken. Het scherm van mijn Fire is gewoon goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:47 schreef marco_sire het volgende:
Iemand die verheldering kan geven?
Wat is er waar van dat de Ainol Fire inferieure schermen heeft? Dat je de Flame moet hebben maar dat die nog niet verkocht wordt......![]()
Fire = Flamequote:Op donderdag 6 september 2012 10:20 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Eerst afwachten of de Flame wel komt, dán vergelijken. Het scherm van mijn Fire is gewoon goed.
Verhaal doet de ronde dat de Fire voor de Aziatische markt is en kwalitatief minder goede schermen bevat. Stond volgens mij een bericht over in het vorige topic.![]()
![]()
Gisteren mijn Acer A500 aangedrukt die ik tegen een kast had gegooid, hij doet het nog helemaal.
Toch wel netjes, Acer.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Daarom afwachten of er wel een andere versie komt.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Fire = Flame
Verhaal doet de ronde dat de Fire voor de Aziatische markt is en kwalitatief minder goede schermen bevat. Stond volgens mij een bericht over in het vorige topic.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:53 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren mijn Acer A500 aangedrukt die ik tegen een kast had gegooid, hij doet het nog helemaal.
Toch wel netjes, Acer.![]()
Wat zet iemand ertoe om een tablet tegen een kast te gooien?
Heb inmiddels naar wat andere tablets gekeken (voornamelijk de goedkope A13s), maar lees dan in reviews dat ze ultiem worden afgekraakt. Hiermee staat de fire/flame nog altijd boven de Elf2/Aurora2 die met 20 dollar verschil dan het voor mij ook niet doen... Zijn er inmiddels al meer fokkers die iets over de Fire/Flame kunnen delen?
Koekje d'r bij?![]()
Wil je er een kopen?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef eleganza het volgende:
[..]![]()
Heb inmiddels naar wat andere tablets gekeken (voornamelijk de goedkope A13s), maar lees dan in reviews dat ze ultiem worden afgekraakt. Hiermee staat de fire/flame nog altijd boven de Elf2/Aurora2 die met 20 dollar verschil dan het voor mij ook niet doen... Zijn er inmiddels al meer fokkers die iets over de Fire/Flame kunnen delen?![]()
![]()
Heh; lang verhaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef eleganza het volgende:
[..]![]()
Heb inmiddels naar wat andere tablets gekeken (voornamelijk de goedkope A13s), maar lees dan in reviews dat ze ultiem worden afgekraakt. Hiermee staat de fire/flame nog altijd boven de Elf2/Aurora2 die met 20 dollar verschil dan het voor mij ook niet doen... Zijn er inmiddels al meer fokkers die iets over de Fire/Flame kunnen delen?Was ook meer een worp naar een bed maar ging wat te hard.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zo lang was je verhaal nietquote:Op donderdag 6 september 2012 12:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh; lang verhaal.Was ook meer een worp naar een bed maar ging wat te hard.
![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zo lang was je verhaal niet![]()
Weet niet of een chinees variantje het had overleefd, alhoewel mn ZT180 flink wat klappen heeft overleefd doordat ik m een paar keer liet vallen
Koekje d'r bij?![]()
M'n gloednieuwe Elf II was mooi stuk nadat 'ie verticaal zo'n 90cm, maar horizontaal/plat gestrekt op z'n gat viel na van m'n bureau te zijn gegleden.Mooie scheur in het scherm. Misschien openmaken en alle componenten ombouwen in een kastje en als multimediacenter gebruiken ofzo.
Zit er nog wel over te dubben dus, maar als je in de buurt van Groningen woont kom ik 'm graag een keer uitproberen haha ;-) Want wat jij kleine imprefecties noemt, zou ik me misschien helemaal niet aan ergerenquote:
[ Bericht 12% gewijzigd door eleganza op 06-09-2012 15:31:23 ]Koekje d'r bij?![]()
Leuk, zo'n Nexus 7, maar bijna elke app crasht of is "not supported, please ask for a refund". Waardeloos, die Android-fragmentatie..![]()
Grappig is dat daar heb ik met mijn Chinese tablet met samsung footprint helemaal geen last vanquote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk, zo'n Nexus 7, maar bijna elke app crasht of is "not supported, please ask for a refund". Waardeloos, die Android-fragmentatie..(gelukkig)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Hoi, sorry voor mijn vraag zonder dat ik al te veel achtergrond info heb gezocht.
Ik ben opzoek naar een leuk tablet voor thuis of onderweg in de trein met niet al te veel eisen en voor een redelijke prijs (mag 2e hands)
Ik zla er niet zoveel spannends op doen dus het zal hierom gaan:
-10.1 inch
-Android
-Wifi only
-SD slot
-Ik hoef er geen games op te spelen
-2/300,-
De Samsung Galaxy tab valt wat dit betreft precies binnen het budget alleen ik lees verhalen dat hij nogal traag kan zijn met de interface. Zijn er andere opties binnen dit budget of blijf je dan met dit probleem zitten aangezien het een middenklasse is?
Alvast bedankt![]()
![]()
Is niet mijn ervaring, ding werkt soepel en snel hier. Geen idee welk traagheid ze bedoelen, meten ze in milliseconden oid? Als je gewoon in Nederland wilt kopen is het een goede keus. Zeker als je hem niet primair voor gamen koopt. Voor internetten en filmpje kijken ed. is hij ideaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
De Samsung Galaxy tab valt wat dit betreft precies binnen het budget alleen ik lees verhalen dat hij nogal traag kan zijn met de interface.![]()
Ik moet nu voor iemand een 10.1 inch uitzoeken, maar die markt is wel een stuk minder overzichtelijker dan de 7" zeg.. Of komt het puur omdat ik daar zelf de laatste tijd niet zo op gelet heb?
Cube U30GT, Window N101, Ampe A10, SmartQ T19, heb van allemaal wel eens wat issues gelezen volgens mij, maar welke is nu de beste keus? Iemand die zich hier meer in verdiept heeft mss? Of zie ik er nog een helemaal over het hoofd?![]()
Je moet hier maar ff kijken:
http://www.slatedroid.com/forum/330-rockchip-3066/
De Cube en de Window (Yuandao) zijn erg vergelijkbaar, maar hebben allebei zo hun problemen als je daar meeleest. Maar ze hebben tenminste de 'brute' RK3066 dualcore processor met quad GPU. De Ampe A10 runt nog 'ouderwets' op een Allwinner A10 en de SmartQ T19 runt eigenwijs op een OMAP dualcore processor met PowerVR SGX 540 GPU, zoals je ook in de Archos-tablets tegenkomt.
Ik zou zeggen, de Window N101 II heeft de edge over de andere... maar ik zou eerder wachten en hopen dat er meer fabrikanten toch eens wat gaan doen op 10.1"-gebied. Want eigenlijk is deze marktsegment júist overzichtelijker omdat er nu gewoon bar weinig is. Of gewoon voor een Asus TF300 gaan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Grappig, ik lees nu al dagen door alle topics om tot een keuze voor een Chinese tablet te kunnen komen en kom er niet uit. Precies op dit moment komt Helly met de vraag die ik ook had willen stellen!
@Shiznuts: Ik heb Slatedroid bekeken maar twijfel nog steeds.
Kan iemand me helpen kiezen tussen de "New Window N101 II" en de Cube U30GT wanneer ik aangeef wat voor mij belangrijk is aan een 10" tablet?
Belangrijk / kenmerkend voor mij is:
-Autonomie (lang kunnen doen met een opgeladen accu)
-Zo min mogelijk crashes en "lag"
-Ik zal er niet direct games op gaan spelen maar wel veel gebruik maken van internet, youtube en divx films(ook in HD).
-Zelf flashen firmware of ombouwen van een voeding geen probleem (ben nogal handig)
-Bluetooth...gebruik ik eigenlijk nooit
Op slate droid zie ik erg veel topics over de cube, in verhouding met het aantal topics over de Window. Is dat nu juist goed of slecht? Bestaat de Cube soms langer of zijn er meer problemen mee...of zien anderen iets in de Cube dat ik niet zie? Klopt het dat er meer custom roms voor de Cube worden gemaakt? Houdt dat in dat de stock rom minder goed is dan van de Window of heeft de Cube gewoon een grotere community die van customizen houdt?
Alvast bedankt voor jullie reacties.![]()
Daar is niet echt iets zinnigs over te zeggen. We weten/zien niet meer dan wat jij ook weet/kunt zien. Er is volgens mij niemand met een dualcore 10.1" Chinese tablet hier, dus qua ervaringenvragen, welke fijner werkt dan een andere op verschillende vlakken, kun je alleen wijs worden door je daar in te lezen, aangezien de mensen daar die tablets wel in handen hebben.
Verder is het inderdaad zo dat de eerste 10.1" 'hit' de Cube was en daarna eens de Window (YuanDao) om de hoek kwam kijken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe is de werkelijke batterijduur van zo'n ding als je hem gebruikt, internet/films kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is niet mijn ervaring, ding werkt soepel en snel hier. Geen idee welk traagheid ze bedoelen, meten ze in milliseconden oid? Als je gewoon in Nederland wilt kopen is het een goede keus. Zeker als je hem niet primair voor gamen koopt. Voor internetten en filmpje kijken ed. is hij ideaal.![]()
Zou het je niet echt kunnen zeggen want ben meestal wel in de gelegenheid bij te laden. Plus ben ik vrij slordig en laat dingen in de achtergrond lopen en de schermverlichting hoog enzo. Vier uur intensief gebruik haal ik met gemak iig en heb dan nog wel 30/40% over. Als ik moet gissen zal het zes uur ongeveer zijn. Als je op de energie let zal je er ws wel meer uit kunnen halen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 03:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe is de werkelijke batterijduur van zo'n ding als je hem gebruikt, internet/films kijken.![]()
mijn ainol novo7 tornados gaat wel kut werken wanneer de batterij minder dan 20% vol is
Wie dit leest is hek.![]()
Weet iemand de makkelijkste manier om foto's te synchroniseren tussen een HTC Sensation en een Galaxy tab 2?I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Picasa en Picasaweb van Google. Dan komen ze in de standaard Gallery app van Android.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:55 schreef -J-D- het volgende:
Weet iemand de makkelijkste manier om foto's te synchroniseren tussen een HTC Sensation en een Galaxy tab 2?![]()
Weet iemand hoe ik flash player op mijn samsung tablet krijg? DIe in de app store doet het niet meer..'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo![]()
Na een paar dagen google nexus 7. Ben ik verkocht aan 7 inch. Met in achterhoofd de 10inch ipad. Nu nog de juiste apps voor mijn gebruik vinden, die bij mij passen![]()
Wat een onzin, geen enkele app die crashtquote:Op donderdag 6 september 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk, zo'n Nexus 7, maar bijna elke app crasht of is "not supported, please ask for a refund". Waardeloos, die Android-fragmentatie..![]()
Horn, NOVA3, Modern Combat 3, Gangstar Rio.. Oh, en 9MM is "not compatible"quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een onzin, geen enkele app die crasht![]()
Komt omdat ze de processor nog niet ondersteunen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Horn, NOVA3, Modern Combat 3, Gangstar Rio.. Oh, en 9MM is "not compatible"![]()
Dan is het dus geen onzin. Bovendien: de Tegra 3 die al ruim een half jaar in tig andere toestellen zit..? Het is toch te triest voor woorden dat het officiele Android-vlaggenschip van Google zelf niet eens alle applicaties kan draaien?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt omdat ze de processor nog niet ondersteunen.![]()
Als ik een tablet wil verkopen moet deze leeg en schoon zijn. Ik krijg echter mijn gmail-account niet verwijderd: iemand tips?![]()
Resetten naar fabrieksinstellingen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:01 schreef marco_sire het volgende:
Als ik een tablet wil verkopen moet deze leeg en schoon zijn. Ik krijg echter mijn gmail-account niet verwijderd: iemand tips?![]()
Gelukt!quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Resetten naar fabrieksinstellingen?
Z4root en rootexplorer is de gouden combi
[ Bericht 8% gewijzigd door marco_sire op 08-09-2012 08:34:43 ]![]()
Weet iemand die een Ainol tablet heeft wat voor soort plug die stekker is? US,UK en China plug hebben 3 van die ijzeren dingen , en die van mij maar 2![]()
![]()
Dat is gewoon een US / China plug (plat). Alleen de UK gebruikt hier 3 ijzeren pinnen (en nog paar landjes).quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:36 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand die een Ainol tablet heeft wat voor soort plug die stekker is? US,UK en China plug hebben 3 van die ijzeren dingen , en die van mij maar 2
Gewoon even zoeken op: US to EU plug. Staan ook wel op marktplaats voor een euro of 4 als je er snel 1 wil hebben.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Even kijkend naar de 7" tablets, is dus de Ainol Novo 7 Flame (die bijna beschikbaar is) de beste keus?Ik vind het wel een leuk alternatief voor de Nexus 7, en daar kan ik mooi een tijdje mee doen totdat er een mooi 10" tablet uit is.
Wel stom dat die fok! coupon bij pandawill niet werkt bij een pre-order. Niet dat ik hem persé als éérste moet hebben, maar is het ook zo dat ná de pre-order de prijs omhoog gaat? Hijs nu 165.99 dollar.steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Na het lezen van de post van morpheus_at_work ben ik even naar mediamarkt gegaan en heb ik daar even met de 7" tablets staan spelen. Het valt me niet tegen maar ik had niet echt de mogelijkheid om op verschillende websites te kijken (wel geprobeerd te tetheren met mijn telefoon maar ik had daar binnen alleen "G" ontvangst) .
Mijn vraag nu dus: Hoe bevalt het browsen op internet met een 7" tablet? Zijn er gebruikerservaringen bij zowel 1024x600 als 1280x800? Ik kan me voorstellen dat 1280x800 prettiger is maar is 1024X600 erg onhandig of valt dat mee?
[ Bericht 0% gewijzigd door Crihz op 08-09-2012 19:44:05 ]![]()
Via mistertao $145quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef wormtrein het volgende:
Even kijkend naar de 7" tablets, is dus de Ainol Novo 7 Flame (die bijna beschikbaar is) de beste keus?Ik vind het wel een leuk alternatief voor de Nexus 7, en daar kan ik mooi een tijdje mee doen totdat er een mooi 10" tablet uit is.
Wel stom dat die fok! coupon bij pandawill niet werkt bij een pre-order. Niet dat ik hem persé als éérste moet hebben, maar is het ook zo dat ná de pre-order de prijs omhoog gaat? Hijs nu 165.99 dollar.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: