Waar heb jij nou weer last van? Met afstand de meest aanvalslustige renner in het peloton, en dan zeiken?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:07 schreef Zelva het volgende:
Hopen op een off day van Bertje op de Bola del Mundo dan maar.
Ah, je bent er zo één.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zag er net zo gemaakt uit als zijn cero cero cero-riedeltje.
Nu denk ik? in een grote groep.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef Sautor het volgende:
Groep Froome / Gesink niet binnen nog?
Wel een hele mooie bergquote:Op woensdag 5 september 2012 17:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Yup, alleen Froome ff snel in beeld. Die regie
Ik heb gewoon liever dat de niet-dopeurs winnen. Maar dat mag blijkbaar niet van jou?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Met afstand de meest aanvalslustige renner in het peloton, en dan zeiken?
[..]
Ah, je bent er zo één.
Laat Kenny van Hummel maar winnen de komende tour ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever dat de niet-dopeurs winnen. Maar dat mag blijkbaar niet van jou?
Bovendien zit ik de komende jaren helemaal niet te wachten op überdominantie van één renner.
Dat vind ik ook vrij saai, maar als er op deze manier wordt gewonnen door een "dominante renner" is het alleen maar mooi.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bovendien zit ik de komende jaren helemaal niet te wachten op überdominantie van één renner.
Kan je niets over zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ten Dam keurig weer, 4e snelste uit de top 10 ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |