SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Winkel ?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:31 schreef Jonnsie het volgende:
Godverdomme, doe je een potje online... Batterijen van de controller dood...
Kan natuurlijk nergens weer batterijen vinden :S
okquote:
Het is half 4quote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef Maver24 het volgende:
ff een kapsalon bestellen. Gewoon omdat het kan
Goed zo, je kunt klok lezen stijn!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is half 4
Dan heb je zeker geen honger meer bij avondeten.
Ik woon sinds dit weekend in Amsterdam. Je kunt hier gewoon om 5 uur 's ochtends pizza bestellenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef Maver24 het volgende:
ff een kapsalon bestellen. Gewoon omdat het kan
Soms eet ik dan pas om half9 ofzoquote:Op woensdag 5 september 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is half 4
Dan heb je zeker geen honger meer bij avondeten.
Ik zeg , doen!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik woon sinds dit weekend in Amsterdam. Je kunt hier gewoon om 5 uur 's ochtends pizza bestellen![]()
Gewoon doen!!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik woon sinds dit weekend in Amsterdam. Je kunt hier gewoon om 5 uur 's ochtends pizza bestellen![]()
Sowieso Amsterdamquote:Op woensdag 5 september 2012 15:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wordt wrs wel overpricedquote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik gun je een SIF Pazzini wel!
Ik wil hem ook wel namelijk (A)
Correct, ik wacht wel een weekje, dan is de prijs het laagste ongeveer..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wordt wrs wel overpricedWe zullen het wel zien over 10 minuten
Nee over paar weken als fifa 13 er is. Dan word alles pas goedkoop.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Correct, ik wacht wel een weekje, dan is de prijs het laagste ongeveer..
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef pascal08 het volgende:
Lindgren. is een held. Heb vannacht m'n TOTS Falcao verkocht voor 325k en net gekocht voor 266k. Bijna 43k winst met EA tax meegerekend.
Dan spelen wij geen 12 meerquote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee over paar weken als fifa 13 er is. Dan word alles pas goedkoop.
Ja echt bazig man. Gelijk m'n grootste winst op 1 speler. Dit jaar 1 keer 10k gepakt op een 88 Aguero, maar meer ook niet.quote:
Het werkt echt veel te makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja echt bazig man. Gelijk m'n grootste winst op 1 speler. Dit jaar 1 keer 10k gepakt op een 88 Aguero, maar meer ook niet.
Je moet alleen wel oppassen dat je niet per ongeluk je dure spelers voor het verkeerde bedrag erop zet.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het werkt echt veel te makkelijk inderdaad.
Oh, ik denk dat ik dat gewoon dan doe. Eens kijken of dat hier in Leiden ook zo is.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is de Ultimate Edition voor de PS3 bij W ehkamp uitverkocht... staat er in ieder geval niet meer tussen.
Een vriend van mij zegt dat je FIFA 13 bij de Free Record Shop hier kunt preorderen met ¤20 korting als je FIFA 12 inlevert..
FIFA 12 inleveren...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is de Ultimate Edition voor de PS3 bij W ehkamp uitverkocht... staat er in ieder geval niet meer tussen.
Een vriend van mij zegt dat je FIFA 13 bij de Free Record Shop hier kunt preorderen met ¤20 korting als je FIFA 12 inlevert..
Dat niet denk ik. heb 2008 of 2009 als eerste.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb ze voor de 360 allemaal.
Jij hebt ze vanaf 98 ?quote:
Hij had een visioen dat mijn Falcao vannacht gekocht zou worden voor 325k. Ik dacht: tsja, waarom niet, dus ik zet mijn Falcao voor 325k op de markt. Vanochtend log ik in op de webapp via m'n telefoon en zie ik ineens 355k coins. Snel klik ik op Trade Pile en ik zie dat m'n Falcao voor 325k verkocht is. Daarna zag ik er ook nog eens 1 voor 266k opstaan, dus die heb ik snel teruggekocht. Voila, 43k winst terwijl ik sliep.quote:
Ja hoe wist hij datquote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij had een visioen dat mijn Falcao vannacht gekocht zou worden voor 325k. Ik dacht: tsja, waarom niet, dus ik zet mijn Falcao voor 325k op de markt. Vanochtend log ik in op de webapp via m'n telefoon en zie ik ineens 355k coins. Snel klik ik op Trade Pile en ik zie dat m'n Falcao voor 325k verkocht is. Daarom zag ik er ook nog eens 1 voor 266k opstaan, dus die heb ik snel teruggekocht. Voila, 43k winst terwijl ik sliep.
FIFA06 was de eerste op de 360. Ik heb ook de World Cup edities.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat niet denk ik. heb 2008 of 2009 als eerste.
En vroeger op de pc, maar toen downloade ik gewoon natuurlijk.
Dat is wel een mooie verzameling dan. Maar vind ik weer te veel geld om ook die specials te helen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA06 was de eerste op de 360. Ik heb ook de World Cup edities.
]quote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)5.76974959758&type=1
TOTW
Komt van EA zelf ja.quote:
Damn, gelukkig heb ik net mijn 2 IF Mullers verkocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)5.76974959758&type=1
TOTW
Je kan ze van 06 tot 10 incl. alle World Cup games voor ¤30 kopen tweedehands.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie verzameling dan. Maar vind ik weer te veel geld om ook die specials te helen.
Logisch toch, hij kreeg roodquote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef Jonnsie het volgende:
Gewoon kut, dat bijvoorbeeld Serrero er niet bij zit xD
Zonder keeper?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:06 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk dat ik nog een Uruguayteam ga maken, wie doet er mee?
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef Jonnsie het volgende:
Gewoon kut, dat bijvoorbeeld Serrero er niet bij zit xD
Ah, GVD.quote:
Ja maar ik wil ook nog wat aan de spellen hebben danquote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ze van 06 tot 10 incl. alle World Cup games voor ¤30 kopen tweedehands.
Volgend jaar weer.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah, GVD.Ik dacht dat er een silver was.
Vermeerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar ook geen Vermeer, finbogasson koolwijk, etc?
Koolwijk schoot er 2 pingels in, Vermeer had ook een gigantische blunder en een keeper krijgt sowieso nooit een IF als hij 2 tegengoals kreeg. Finnbogason zou wel terechter zijn, maar zo boeiend was het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar ook geen Vermeer, finbogasson koolwijk, etc?
Dat was de bedoeling.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shit ik heb topic 1000 gemist man![]()
Dit is gewoon het menu van FIFA13 met de gameplay van FIFA12.quote:
Gewoon FIFA 13 hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het menu van FIFA13 met de gameplay van FIFA12.
En dafuq is dit voor opstelling.
[ afbeelding ]
Hij heeft het over een fake shot stilstaand, dat is toch de scoop nu?quote:
Tsjah Finnbo misschien, voor de rest niet echt kandidaten. En daar kan EA niet echt mee cashen. Spits posities zijn meestal het meeste concurrentie voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat er geen Eredivisie speler in het TOTW zit maar wel een SIF Vermaelen en IF Adriano omdat hij 1x scoort (maar ja, Barca he) Ik had toch sowieso 1 Eredivisie speler verwacht.
Met een IF Serero hadden ze makkelijk kunnen cashen, hij kreeg dan wel rood maar er zijn eerder spelers geweest die een IF kregen maar die ook rood kregen. Met een 44 pace LB kunnen ze niet cashen (al hadden ze hem 99 shooting en 90 defending gegeven)quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah Finnbo misschien, voor de rest niet echt kandidaten. En daar kan EA niet echt mee cashen. Spits posities zijn meestal het meeste concurrentie voor.
Als mensen nu nog packs kopen van echt geld zijn ze sowieso te dom om te schijtenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah Finnbo misschien, voor de rest niet echt kandidaten. En daar kan EA niet echt mee cashen. Spits posities zijn meestal het meeste concurrentie voor.
Misschien was dat juist de reddende tacklequote:Op woensdag 5 september 2012 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Ruben heeft blijkbaar ook rood gekregen, dus dan moet hij wel heel goed hebben gekeept (of misschien had hij heel weinig te doen)
Nee je hebt nu een nieuwe waarbij je over de bal heen trapt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft het over een fake shot stilstaand, dat is toch de scoop nu?
Die heeft EA nog niet gepost en zie hem ook niet op het forum. Wel de webapp link inmiddels:quote:Op woensdag 5 september 2012 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand een lijstje posten van het TOTW?
Ja, maar ik heb het over de knoppen combinatie die hij verteltquote:Op woensdag 5 september 2012 16:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee je hebt nu een nieuwe waarbij je over de bal heen trapt.
Alsof je een voorzet geeft, maar dan trap je gewoon over de bal heen.
Jammer dat de struikelpartijen nog steeds aanwezig zijn (2:40) Hopelijk loop je met 1-2tjes niet meer tegen de verdediger op.quote:
Met scoop turn moet je volgens mij ook nog de linker stick naar een richting bewegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de knoppen combinatie die hij vertelt![]()
LT en fake shot, dat is de scoop.
Ja hoor, je snapt natuurlijk niet waar ik het over hebquote:
Niets tegen Vermeerquote:
Je hebt 180graden en scoop en 90graden volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef marcie216 het volgende:
Hoe doe je de sleepbeweging, die krijg ik soms als ik een fake rabona doeEn hoeveel skills is die
?
4*quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef marcie216 het volgende:
Hoe doe je de sleepbeweging, die krijg ik soms als ik een fake rabona doeEn hoeveel skills is die
?
Kreeg een verschrikkelijke terugspeelbal waar hij niet veel aan kon doen. Voor de rest gewoon heel goed gekeept.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor, je snapt natuurlijk niet waar ik het over heb![]()
Heb niets tegen Vermeer hoor, maar na die wedstrijd om een IF vragen? Dat is gewoon belachelijk
[..]
Niets tegen Vermeer
Whutquote:Op woensdag 5 september 2012 16:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Je hebt 180graden en scoop en 90graden volgens mij.
Hij staat buiten zijn 16 te chillen, niet slim als je de grootste niet bent. Verder had hij hem weg moeten koppen, en niet aannemen. En inderdaad een kut bal ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kreeg een verschrikkelijke terugspeelbal waar hij niet veel aan kon doen. Voor de rest gewoon heel goed gekeept.
foutje. 2x 'en'quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whut?
Ik had net wat van die KSI filmpjes zitten bekijken, die man kan behoorlijk goed skillen, als hij serieus doet.
Ah oke, maar eens op zoeken hoe die werken, dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 16:39 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
foutje. 2x 'en'
Er zijn twee scoop versie. 180 en 90 graden.
ook goed, dank jequote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft EA nog niet gepost en zie hem ook niet op het forum. Wel de webapp link inmiddels:
http://t.co/8hytWbn0
[ afbeelding ]
Die heb ik gehad, een fijn ding maar is al een tijd kapot. Heb nu een goedkoper headset, 15 euro. Nog geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef Nickskuh het volgende:
Mensen die mij kunnen vertellen of dit een goede headset is?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s3/1004004006396068/
Speakersquote:Op woensdag 5 september 2012 16:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik gehad, een fijn ding maar is al een tijd kapot. Heb nu een goedkoper headset, 15 euro. Nog geen problemen mee gehad.
DJ Elstak hier door de boxxen, wat een drama
Gewoon wegrammen dat lel.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kreeg een verschrikkelijke terugspeelbal waar hij niet veel aan kon doen. Voor de rest gewoon heel goed gekeept.
Hij had gewoonquote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Desnoods met een scorpion kick.
Renequote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij had gewoon
[ afbeelding ]
Moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zeg ik, een scorpion kick.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij had gewoon
[ afbeelding ]
Moeten doen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand hier heel snel zien welke bronzen spelers nog wat waard zijn?Zo snel zie ik geen spelers die boven de 1k waard zijn maar het hangt ook van de formatie af. Maar ik ga nu weg naar een BBQ van de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zeg ik, een scorpion kick.
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo snel zie ik geen spelers die boven de 1k waard zijn maar het hangt ook van de formatie af. Maar ik ga nu weg naar een BBQ van de buurt
Oke, thanks. Zijn 4-4-2 en 4-1-2-1-2 bronzen spelers wel wat waard dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo snel zie ik geen spelers die boven de 1k waard zijn maar het hangt ook van de formatie af. Maar ik ga nu weg naar een BBQ van de buurt
Hoeveel heb je nog dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Krijg coins niet verkocht dus ik denk dat ik even een Arsenal team ga maken met de IF's
Iemand wilde kopen en prijs afgesproken maar sindsdien geen reactie meer
Zo clubs doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Krijg coins niet verkocht dus ik denk dat ik even een Arsenal team ga maken met de IF's
Iemand wilde kopen en prijs afgesproken maar sindsdien geen reactie meer
Vertel!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef zerokil het volgende:
Wehkampserieus nooit meer iets bestellen daar.
Ze maken hun producten van babylijkjesquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef zerokil het volgende:
Wehkampserieus nooit meer iets bestellen daar.
Ben pas net thuis, hoe heeft Rodriquez 2.38 aan zijn broek gekregen, slechte dag? Contador ging al op de een na laatste klim tochquote:
Wel leuk dat hij dat doet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Geniale vragen hier voor Frank de Boer![]()
Plas je weleens onder de douche?![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=523665887658960
Vieeezzzzquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze maken hun producten van babylijkjes
Vorig jaar viel Fifa gewoon op tijd op de deurmat hoor. Alleen wat gedoe met de code voor online pakjes. Als ze 2 dagen te laat zijn dan koop ik Fifa wel gewoon in de winkel.quote:
Rodriguez had echt een hele slechte dag, maar Contador ook wel gewoon geniaal hoor. Zo lang alleen aan kop en ondanks het feit dat de groep daarachter echt snel dichterbij kwam alsnog de etappe gepakt zelfsquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben pas net thuis, hoe heeft Rodriquez 2.38 aan zijn broek gekregen, slechte dag? Contador ging al op de een na laatste klim toch
Wehkamp is echt een slecht georganiseerde rotzooiquote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar viel Fifa gewoon op tijd op de deurmat hoor. Alleen wat gedoe met de code voor online pakjes. Als ze 2 dagen te laat zijn dan koop ik Fifa wel gewoon in de winkel.
"...en niet iets anders, hè?"quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Geniale vragen hier voor Frank de Boer![]()
Plas je weleens onder de douche?![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=523665887658960
Had Fifa 13 Ultimate team (ps3) besteld, geld over gemaakt enzovoort.quote:
Vertonghenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)an_Vertonghen__.html
Vertonghen![]()
![]()
![]()
Hij heeft de neus van zijn moeder
Dus 1 slechte ervaring en de hele shop is verrot? Dan mag Marcie ook ongestraft zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn, omdat hij een aantal slechte ervaringen er mee heeftquote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wehkamp is echt een slecht georganiseerde rotzooi.
Daar een keer een spel besteld en ik kreeg hem pas na een paar weken.
Vraag je cashmoney terug danquote:Op woensdag 5 september 2012 17:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Had Fifa 13 Ultimate team (ps3) besteld, geld over gemaakt enzovoort.
Na een dag nog steeds geen bevestiging van Wehkamp, dus ik mail ze.
Zeggen ze: ja sorry is een fout van Wehkamp.
Dus ik mail terug (een dag later) wat moet ik doen?
Zeggen ze: even op nieuw kopen met acceptgiro, die je natuurlijk niet hoeft te betalen.
Dus ik wil dat doen, zijn ze uitverkocht....
Je hoeft pas te betalen als het product geleverd is, met een acceptgiro. 0% risico dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag je cashmoney terug dan
Toefjes, jij bent een baas. Precies wat ik dacht, maar ik had geen zin om het te postten.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus 1 slechte ervaring en de hele shop is verrot? Dan mag Marcie ook ongestraft zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn, omdat hij een aantal slechte ervaringen er mee heeft
Ik wist dat dit zou komen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus 1 slechte ervaring en de hele shop is verrot? Dan mag Marcie ook ongestraft zeggen dat alle buitenlanders slecht zijn, omdat hij een aantal slechte ervaringen er mee heeft
Hij had geld al overgemaaktquote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hoeft pas te betalen als het product geleverd is, met een acceptgiro. 0% risico dus.
Geluidssysteem got servedquote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen ze omdat je een neger bent. Discriminatie dat is het!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen.
Nee, veel andere mensen die er ook problemen mee hebben gehad.
Je krijgt de optie dat je direct kan betalen, maar ook met acceptgiro na ontvangst van het product. Als je die keuze krijgt, en je kiest voor acceptgiro, dan ben je een beetje dom.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Geluidssysteem got served
[ afbeelding ]
kom clubben!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, WTFquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gebruikt er nog acceptgiro in deze tijden?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je krijgt de optie dat je direct kan betalen, maar ook met acceptgiro na ontvangst van het product. Als je die keuze krijgt, en je kiest voor acceptgiro, dan ben je een beetje dom.
Lees z'n verhaal eensquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je krijgt de optie dat je direct kan betalen, maar ook met acceptgiro na ontvangst van het product. Als je die keuze krijgt, en je kiest voor acceptgiro, dan ben je een beetje dom.
Ik. Ik kon ook direct met Ideal betalen, maar ik wil liever eerst het product, en dan betaal ik. En Wehkamp biedt die keuze. Briljante service dus. En de gegevens van de acceptgiro vul ik trouwens gewoon in op internetbankieren.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nog acceptgiro in deze tijden?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat het bij mij niet om...quote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik. Ik kon ook direct met Ideal betalen, maar ik wil liever eerst het product, en dan betaal ik. En Wehkamp biedt die keuze. Briljante service dus. En de gegevens van de acceptgiro vul ik trouwens gewoon in op internetbankieren.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand nog een site waar ik het redelijk goed koop met de bonus kan kopen?
Pikkenkamp
Heb je die GIF eigenlijk zelf gemaakt?quote:
Hij snapt het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij niet om...
ja zelf gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je die GIF eigenlijk zelf gemaakt?
Zo ja, ik zeg het niet graag, maar dan ben je een koning
Wel een lekker team zo denk ik hoor. Zou gewoon Walcott nemen..Ox is overpriced en de rest is verder ook goudquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef Thorb het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2095013
Twijfel wel tussen Walcott en Ox
Gewoon Arsenal bankje
Hahaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
....quote:
Toch niet zo ideal als je dacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
....![]()
Wat maakt mij die acceptgiro nou uit.
Ik wil gewoon Fifa Ultimate Team Edition, en met die kortingscode van Wehkamp was het ideaal.
Staat erg weinig op de markt nuquote:Op woensdag 5 september 2012 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een lekker team zo denk ik hoor. Zou gewoon Walcott nemen..Ox is overpriced en de rest is verder ook goud
Ohja die was wel mooiquote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Godver, hardop lachen bij dat eerste TVDD fragment hier![]()
![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/178217
lool. die judo coach ook echtquote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
Godver, hardop lachen bij dat eerste TVDD fragment hier![]()
![]()
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/178217
Of kopen ze meer FIFA in voor op de xboxquote:Op woensdag 5 september 2012 17:37 schreef zerokil het volgende:
Zo zie je maar dat PS3 veeel meer gespeeld word....
Picsquote:
Lelijke sponsorquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
Waar hebben jullie fifa 13 gepreorderd?
quote:
Dede en Lucio ofzo? Sowieso Dedequote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
En wat zijn de 2 beste braziliaanse verdedigers voor een redelijke prijs?
David Luiz en Thiago Silvaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
Dede en Luizquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
Pas 10x hier gepostquote:
Ik vind 't kut om te zeggen, maar David Luizquote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
NIF Dede is ook goed en goedkoopquote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 't kut om te zeggen, maar David Luiz... en Lucio ofzo.
Als je echt duur gaat, Dede en Thiago Silva
sinds wanneer is Dede 'echt duur' dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 't kut om te zeggen, maar David Luiz... en Lucio ofzo.
Als je echt duur gaat, Dede en Thiago Silva
Ik vroeg goedkoop jij gekkie!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik had 't over TOTY Dede.
Goedkoop is een ruim begrip hé!quote:
haha kneusquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
Kut wilde 1000 bieden op een speler, typ ik 10000Doei 9k
Iemand zal blij zijn.
Bemoei je er gewoon niet mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Goedkoop is een ruim begrip hé!
Dat mag niet, omdat?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bemoei je er gewoon niet mee.
Ik gaf eerder al aan een budget van 225k voor mijn team te hebben, dan is een TOTY Dede te duur.
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
Iemand zal blij zijn.
Zet er ff 3 kaartjes op dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:49 schreef Thorb het volgende:
Pascal geef mij een team en ik kan tegen Mathijs
Heb ik vorig jaar ook een keer gehad. Meer dan 30k betaald voor Bosingwaquote:Op woensdag 5 september 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
Iemand zal blij zijn.
/care YOLOquote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Ik ben er met mijn hoofd niet bij, het is dat het het einde van FUT is maar ik ben nu gewoon geld aan het weggooien
Beter doe je niet per ongeluk m'n team op de TP voor 150c.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
Ik ben er met mijn hoofd niet bij, het is dat het het einde van FUT is maar ik ben nu gewoon geld aan het weggooien
Graag wel ff 99 fitness en 99 moraal als je ze terug gaat sturen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
Mathijs kom een potje FUT anders daarna ben ik weg van FOK.
Bedankt Pascal!
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Graag wel ff 99 fitness en 99 moraal als je ze terug gaat sturen.Scheelt mij weer een potje.
Oh, gaat moraal naar 80? Wist ik niet. Nja, dan alleen 99 fitness.quote:
Stuur ik wel een kaartje mee voor moraal!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, gaat moraal naar 80? Wist ik niet. Nja, dan alleen 99 fitness.
Hoeft niet joh, wel ff Eriksen (afstandsschot en finesse) op rechts zetten en Elm centraal.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stuur ik wel een kaartje mee voor moraal!
[ afbeelding ]
Even potje voor toernooi? Ik vervang VDM denk ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:03 schreef laucas het volgende:
Haal die graf sneeuw gewoon uit het spel man, 4x achter elkaar nu + zon
Hij is hier nergens te bekennen...quote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef laucas het volgende:
Ik ga binnen een kwartier eten dus daarna doen?
Waarom doet hij niet meer mee trouwens?
hij zit nog buiten, hij heeft geen huissleutelquote:Op woensdag 5 september 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is hier nergens te bekennen...
Maar is goed joh!
IF Vermaelen eerst even gehaald, paniek bij de verkopers!
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij zit nog buiten, hij heeft geen huissleutel
Dit.quote:
Ook voor mij de enige bergetappe die ik niet kon zienquote:Op woensdag 5 september 2012 18:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit.
Enige bergetappe waar ik niks van kan zien en dan gebeurd dit![]()
Mooiste grote ronde sinds de Giro van 2005 dit, misschien wel nog mooier
Santana-Dedequote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
Sandro, maar nog beter Roberto Carlos (als die ook moet kunnen voetballen) of Luiz Gustavo (uberbreker).quote:Op woensdag 5 september 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
Sandro, Anderson of Lucas Leiva op CDM naast Ramires?
homoquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Wat doet die neus met vrouw ertussen?
Special greg toch?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, kan jij even snel een Paintje maken hoe jij je gameplay opneemt met die PVR?
Neem tenminste HD opquote:
4 C3H5(NO3)3 -> 12 CO2 + 10 H2O + 6 N2 + O2quote:Op woensdag 5 september 2012 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik bak echt geen kut meer van scheikunde
LOLquote:Op woensdag 5 september 2012 18:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice, maar ik bedoel eigenlijk hoe jij je apparaten hebt aangesloten.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4 C3H5(NO3)3 -> 12 CO2 + 10 H2O + 6 N2 + O2
10k omdat freshquote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zag een Pato ST voor 5k buy now, en eentje voor 10k.
Welke heb ik gekocht en waarom?!
Contractenjongequote:Op woensdag 5 september 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zag een Pato ST voor 5k buy now, en eentje voor 10k.
Welke heb ik gekocht en waarom?!
Ik ben ook maar een mens.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
youtube linkjes kan je gewoon zonder tags posten hoor
Oh, ok. Ik zag een ION apparaatje staan in de folder van de Dixons. Ik wilde weten hoe je daarmee dan moet opnemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL
Als het goed is gewoon zo. En usb kabel van pvr naar pc
[ afbeelding ]
RB: Maicon als je verdediger wil, die niet constant voorin te vinden is.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 3 plekken open in brazilianen team.... wie op RB? Maicon of Alves?
Wie op CDM naast Hernanes?
En wie op RAM?
Maicon, Roberto Carlos (quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Kamikazie het volgende:
Nog 3 plekken open in brazilianen team.... wie op RB? Maicon of Alves?
Wie op CDM naast Hernanes?
En wie op RAM?
Maicon staat ook graag op de vleugels hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
Bedankt voor al het advies
Dacht eerst Alves te halen maar kwam erachter dat ik niet zon tweede rechtsbuiten wou dus maar maicon genomen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoi!
Ik had zojuist IF Forlan in een pakje. Die ga ik verkopen.
Doei.
Barbaraquote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef marcie216 het volgende:
Wat is deze, sport op rtl 7, met Derksen en Genee? Ik dacht dat Derksen alleen verstand van voetbal had, of ja er over kon praten.
Het is ook behoorlijk dramaquote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Barbara![]()
Niemand kijkt dat programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |