quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chinees met een klein pikje zegt je misschien wel iets?
Neuh, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze moeten altijd jou hebben?
Daar kan ik toch niks aan doenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies. Dat gemekker aan mijn kop ook altijd.
En natte anusquote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chinees met een klein pikje zegt je misschien wel iets?
Ik kan het wel uit gaan leggen, maar dat wordt een heel saai en lang verhaalquote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen
geen indruk gemaakt dusquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neuh, zo erg is het nou ook weer niet.
met hamka'squote:
Wie ben jij?quote:
Klopt...quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het wel uit gaan leggen, maar dat wordt een heel saai en lang verhaal![]()
Dus ik kan maar beter jou in die waan laten
En dan achteraf janken ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Mensen die over zich heen laten lopen
Het ging dan ook niet over mijquote:
quote:
quote:
Hoezo laat je je wegjagen door een user dan?quote:
Ruggengraat kwekenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan achteraf janken ja.Ballen groeien.
En dan iets anders gaan kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zondag is er een wedstrijd om 19:00, dat zijn meer Christelijke tijden
Dat is de meer conventionele benaming ja.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En nee de bevestiging is al binnen
Het gaat nooit over jou, ineensquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |