Ja, we hebben namelijk een schuld van 400 miljard, een begrotingstekort van 17 miljard, en een komende Euro en Dollar crisis.....quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef hdsupercarsnl het volgende:
Het is jammer dat er bezuinigd moet worden, de zorg moet jammergenoeg dus ook mee
Zoals ik het zie leveren deze mensen dus in:quote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef hdsupercarsnl het volgende:
Het is jammer dat er bezuinigd moet worden, de zorg moet jammergenoeg dus ook mee
Eensquote:Op woensdag 5 september 2012 21:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zoals ik het zie leveren deze mensen dus in:
Jaarlijks Netto ca. 250 euro eigen bijdrage risico.
Jaarlijks Netto ca. 700 euro jonggehandicapten korting
Bruto Ca. 75 euro per maand aan lagere uitkering = ca. 600 netto jaarlijks.
Jaarlijks Ca. 1.500 euro aan aftrekposten minder = ca. 500 netto.
Van een totale bruto uitkering van ca. 12.000 euro bruto heeft men 2000 als heffingsvij bedrag over de rest moet men 33% afdragen, netto komt men op ca. 8.700 netto men levert ongeveer 2.000 netto in. Een koopkracht achteruitgang van zo'n 20% bij mensen die niet verwijtbaar werkloos zijn en al een hele last op hun schouders hebben. Dat gaat volgens mij iets verder dan jammer....
Ja, hadden. Helaas hebben de generaties voor ons dat niet gedaan en zitten wij met de gebakken peren. Nu moeten we goed bezuinigen en dat er mensen op achteruit gaan is niet meer dan een noodzakelijk iets. Gelukkig willen ze de werkenden wat ontzien want anders was het helemaal onrechtvaardig geweestquote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, we hebben namelijk een schuld van 400 miljard, een begrotingstekort van 17 miljard, en een komende Euro en Dollar crisis.....
EDIT: we hadden al veel eerder naar ons werkelijke welvaartsniveau moeten leven
De VVD laat groepen mensen in hun sop gaarkoken. Je voorbeeld is erg treffend.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef Wespensteek het volgende:
Zouden mensen die VVD willen stemmen svp dit verhaal willen meenemen bij een heroverweging.
Ik roep u op: Doe het niet!!!
PvdA is anders ook heel selectief wanneer het op sociaal zijn aankomt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De VVD laat groepen mensen in hun sop gaarkoken. Je voorbeeld is erg treffend.
Ja en minder moeten doen aan kapitaalvernietiging. Het heeft bijvoorbeeld miljoenen gekost om te beslissen of Amsterdam of Rotterdam zich moest voordragen als stad voor de Olympische spelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:57 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, we hebben namelijk een schuld van 400 miljard, een begrotingstekort van 17 miljard, en een komende Euro en Dollar crisis.....
EDIT: we hadden al veel eerder naar ons werkelijke welvaartsniveau moeten leven
Inderdaad, die kruipen na de verkiezingen gewoon met hun zo "gehate" VVD in bedquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PvdA is anders ook heel selectief wanneer het op sociaal zijn aankomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |