herstel: Renshaw 3e en Greipel 4equote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef baggerbaas het volgende:
Theo Bos wint de Memorial Rik van Steenbergen voor Van Hummel en Greipel
De trein lijkt zowaar te werken. Wel triest voor Renshaw: sprints aantrekken voor Bos in een halve kermiskoers.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
herstel: Renshaw 3e en Greipel 4e
van vliet zal hem wel meenemen naar wkquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Theo is lekker bezig de laatste tijd.
twitter:albertjanjakobs twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:15:51Gert aangehouden door franse gendarmerie ze hebben het over d..... Producten zit je hier in France ! reageer retweet
Hij had in deze Vuelta best mee kunnen sprinten om de prijzen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef Leatherface het volgende:
Al met al toch alweer de zevende seizoenszege voor Bos. Goed bezig dit jaar. Hopen dat ie nog eens een rit in een grote ronde wint.
Met zijn loon zou ik daar niet over klagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De trein lijkt zowaar te werken. Wel triest voor Renshaw: sprints aantrekken voor Bos in een halve kermiskoers.
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Theo is lekker bezig de laatste tijd.
Uiteraard, de finish is ook nog vlak ook nog, dus dat kan niet missen. Misschien voor de zekerheid Veelers ook meenemen, die kan gewoon top 5 rijden in een sprint tijdens de Tour, die kan dan mooi de sprint aantrekken voor Bos.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bondscoach zal hem vast wel selecteren voor het WK.
En Kelderman wil graag de tijdrit rijden. Lijkt me geen verkeerde keustwitter:Stefclement twitterde op woensdag 05-09-2012 om 19:32:39Well no WC Timetrial for me this year. I hoped for, and thought deserved more credits especially on a circuit like this. It's not my choice. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |