abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116420711

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116421026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet gezond is deze gedachten te hebben en al helemaal niet voor er zelfs maar een berichtje teruggestuurd is. Ik denk ook dat je niet zou moeten daten, maar een afspraak bij een psycholoog moet maken.
psycholoog is niet nodig trouwens
maar hoe bedoel je?
ik moet bang zijn voor haar?
seduco sum.en ben erg stout
pi_116421072
Beste topic ooit DP
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116421093
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:48 schreef Paxlie het volgende:
Beste topic ooit DP
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116421110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Wel.
Sarcasme. Herken het.
pi_116421161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+
antwoord nou eens.hoe bedoelde je het ?

bedoel je dat ik niet bang hoef te zijn voor haar?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wel.
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:52:17 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116421177
Ik word altijd een beetje bedroefd van zulke schrijnende gevallen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_116421189
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
pi_116421223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
Eens

Jij gaat het niet redden zo ben ik bang
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_116421274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:

Niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_116421279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?
dat klopt?
dat kan?
  woensdag 5 september 2012 @ 14:55:20 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116421287
quote:

bedoel je dat ik niet bang hoef te zijn voor haar?

Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijven
pi_116421321
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?
dat klopt?
dat kan?
Nee ik zou haar het niet aan doen.

En jezelf ook niet.
pi_116421364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijven
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?

maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
dan wil ik wel wat terugsturen
  woensdag 5 september 2012 @ 14:59:42 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116421451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:

oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?

maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?
  woensdag 5 september 2012 @ 14:59:42 #16
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116421452
quote:

[..]

Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH? ;(
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116421471
quote:

[..]

Ik vind dat je er maar een rare kijk op hebt.
Sowieso is wanhopig een vriendin willen al een slechte insteek.
pi_116421502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?
oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.
jij begon erover dat er wat beangstigend is ofzoiets.

wat voor vaagheid is het dan wat ze doet? misschien vind ik de vaagheid juist wel leuk

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Thrar het volgende:

[..]

Ik vind dat je er maar een rare kijkt op hebt.
Sowieso is wanhopig een vriendin willen al een slechte insteek.
huh ja dat is wel een aandachtspunt om op te letten idd wanneer(als) ik wat terugstuur. net of ik niet wanhopig ben enzo een beetje.

[ Bericht 15% gewijzigd door SergeantFluffy op 05-09-2012 15:14:16 ]
  woensdag 5 september 2012 @ 15:01:20 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116421515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef SergeantFluffy het volgende:

oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.

wat voor vaagheid is het dan wat ze doet? misschien vind ik de vaagheid juist wel leuk
Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..
pi_116421776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..
En post het hier!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 5 september 2012 @ 15:13:18 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116421868
quote:
9s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH? ;(
Helaas niet :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 september 2012 @ 15:15:04 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116421917
quote:

Niet dus!

Jij bent zo van de wereld vervreemd. Je gaat en durft bijna niet naar buiten. Je vind alles en iedereen eng. En je verwaarloost je zelf.

Neem het van ons aan, zoek hulp! Geloof me, dat is jou eerste stap naar een relatie!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116422208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

maar hoe bedoel je?
ik moet bang zijn voor haar?

Hey MLiG :D

Je doet het niet zo slecht volgens mij hoor, ik logde laatst in op jouw paiq account en ik zie dat de chicks met je chatten en zelfs gesprekken beginnen. En ze verwijderen je ook niet. En ze accepteren ook je oneliners elke keer.
Dan doe je het sowieso beter dan ik, zou je niet gewoon eens vragen als volgende stap of er eentje wil afspreken met jou :P?
pi_116422284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hey MLiG :D

Je doet het niet zo slecht volgens mij hoor, ik logde laatst in op jouw paiq account en ik zie dat de chicks met je chatten en zelfs gesprekken beginnen. En ze verwijderen je ook niet. En ze accepteren ook je oneliners elke keer.
Dan doe je het sowieso beter dan ik, zou je niet gewoon eens vragen als volgende stap of er eentje wil afspreken met jou :P?
Had jij laatst niet een date?
Sarcasme. Herken het.
pi_116422408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Had jij laatst niet een date?
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd. dat was een nachtmerrie.

Kan nog steeds niet begrijpen waarom iemand onverzorgd op een date verschijnt met een geur erbij alsof ze al 3 jaar niet meer gedouched heeft, gele tanden, slechte kleding, pluizig haar, onverschillige ongeïnteresseerde houding, slechte uitstraling.
Ze zag er op foto's uit als een 6 of zo... nou dat vond ik wel voldoende... maar dit ging echt nergens over.
Ik ga voorlopig niks meer proberen. Misschien wel nooit meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')