Nee ik bij haar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh zij bleef bij jou slapen?
Das nog erger...
Een boxer noem ik geen nachtkledijquote:
"Nee, zij sliep alleen in een string"quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is, had zij wat sexy's/uitlokkends aan
Niet bepaald.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is, had zij wat sexy's/uitlokkends aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n idioot ben ik nou ook weer niet![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bepaald.Dat is helemaal uitlokking... Dan wil je toch weten wat er onder zit??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n idioot ben ik nou ook weer nietDit account is niet meer in gebruik.
Poolen is wel leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als ik ga daten ga ik meestal poolen. Wel keer gezwommen ook maar die meid was wat chubby en dan is dat minder leuk
Hangt van de sfeer af waar ik voor de eerste keer afspreek. De laatste eerste date hebben we bij mij thuis afgesproken, daar had ik genoeg vertrouwen in. Anders een etentje of iets drinkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als ik ga daten ga ik meestal poolen. Wel keer gezwommen ook maar die meid was wat chubby en dan is dat minder leuk
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ach kom op jongens. Vinnieee is toch geen RichardPRF of MLIG? Volgens mij wil hij niks verpesten door te snel te gaan met deze meid omdat ze eerder al wat aarzelend over zoenen was. Ik geef hem groot gelijk dat ie voorzichtig doet!
Etentje vind ik direct al zo formeel beetje.. tegenover elkaar zitten en praten zo geforceerd voor mijn gevoel. Ik kan best wel praten, maar voor een eerste date zou ik niet snel uit eten gaanquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hangt van de sfeer af waar ik voor de eerste keer afspreek. De laatste eerste date hebben we bij mij thuis afgesproken, daar had ik genoeg vertrouwen in. Anders een etentje of iets drinken
Soms hou ik graag wat afstandquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Etentje vind ik direct al zo formeel beetje.. tegenover elkaar zitten en praten zo geforceerd voor mijn gevoel. Ik kan best wel praten, maar voor een eerste date zou ik niet snel uit eten gaanDrinken kan altijd
En thuis afspreken is mooi als de ander goed genoeg te vertrouwen is en je weet dat je niet teleurgesteld wordt ja
Oke dus nu binnenkort je vriendje of is dat het al?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms hou ik graag wat afstand![]()
Deze thuisdate was de leukste die ik ooit heb gehad, erg gezellig, viel geen seconde stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |