psycholoog is niet nodig trouwensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gezond is deze gedachten te hebben en al helemaal niet voor er zelfs maar een berichtje teruggestuurd is. Ik denk ook dat je niet zou moeten daten, maar een afspraak bij een psycholoog moet maken.
quote:
Wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
psycholoog is niet nodig trouwens
antwoord nou eens.hoe bedoelde je het ?quote:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.quote:
Eensquote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
Niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee ik bedoelde dat je overkomt of je mentaal compleet instabiel bent en je je daarom niet op het datingvlak maar op het therapievlak zou moeten begeven.
Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
bedoel je dat ik niet bang hoef te zijn voor haar?
Nee ik zou haar het niet aan doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke dus ik kan haar gewoon wat terugsturen?
dat klopt?
dat kan?
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je al de gedachte krijgt of je bang moet zijn voor haar, dan zal daar wel een kern van waarheid inzitten en lekker bij haar uit de buurt blijven
WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?
maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
dan wil ik wel wat terugsturen
Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dus ik moet toch de vreemde berichten op haar facebook opmerken, en haar niets terugsturen?
maar aan de andere kant is misschien haar "vriendje" op facebook een fake profiel van haar omdat ze net wil doen alsof ze een vriendje heeft, omdat ze dat zo graag wilt!.
Ik vind dat je er maar een rare kijk op hebt.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WAarom hierover nadenken als je ook een ander meisje berichten kan sturen die niet dit soort gedoe/vaagheid heeft?
huh ja dat is wel een aandachtspunt om op te letten idd wanneer(als) ik wat terugstuur. net of ik niet wanhopig ben enzo een beetje.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef Thrar het volgende:
[..]
Ik vind dat je er maar een rare kijkt op hebt.
Sowieso is wanhopig een vriendin willen al een slechte insteek.
Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
oh even voor de duidelijkheid , ik ben trouwens (nog) niet bang voor haar hoor. helemaal normaal ben ik.
wat voor vaagheid is het dan wat ze doet? misschien vind ik de vaagheid juist wel leuk
En post het hier!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan niet moeilijk en stuur gewoon wat..
Helaas nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloontje van iemand die loopt te trollen toch? TOCH?
Niet dus!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik kan dat zelf veel beter inschatten.
Hey MLiGquote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
psycholoog is niet nodig trouwens
maar hoe bedoel je?
ik moet bang zijn voor haar?
Had jij laatst niet een date?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hey MLiG
Je doet het niet zo slecht volgens mij hoor, ik logde laatst in op jouw paiq account en ik zie dat de chicks met je chatten en zelfs gesprekken beginnen. En ze verwijderen je ook niet. En ze accepteren ook je oneliners elke keer.
Dan doe je het sowieso beter dan ik, zou je niet gewoon eens vragen als volgende stap of er eentje wil afspreken met jou?
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd. dat was een nachtmerrie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |