lief van jequote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de mooiste meisjes van FOK! wel ja. Die staat zeker in mijn top 10.
dude!quote:Op donderdag 6 september 2012 01:03 schreef wolfrolf het volgende:
ik vind minthy en Evertjan het lekkerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:03 schreef Driepink het volgende:
JillIk deed het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Whut?quote:Op donderdag 6 september 2012 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vanavond is gebleken dat ze nep is en ze niet de persoon op de foto's is.
Huh, link?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Oké, ik heb het gelezen.
Godverdomme wat triest.
Vanaf hier: [Fernandes #222] Dirty Dancin'quote:
Huhquote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vanaf hier: [Fernandes #222] Dirty Dancin'
Geen idee. Ze is in ieder geval niet de persoon op de foto's die ze geplaatst heeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
HuhMaar dat kan toch niet, ze had toch allerlei foto's, geen rare verhalen ofzo. Gewoon dat ze uitgeloot was voor geneeskunde, criminologie ging studeren etc. Zijn alleen de foto's fake, of is de rest ook allemaal bij elkaar verzonnen?
Dus als ik het goed begrijp heeft FOK!-Juminelle alles één op één gekopieerd van de Echte!Juminelle? En Echte!Juminelle loopt ergens rond in Nederland, totaal geen weet van dat haar leven gekopieerd is door iemand anders die er op FOK! mee rondloopt?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen idee. Ze is in ieder geval niet de persoon op de foto's die ze geplaatst heeft.
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft FOK!-Juminelle alles één op één gekopieerd van de Echte!Juminelle? En Echte!Juminelle loopt ergens rond in Nederland, totaal geen weet van dat haar leven gekopieerd is door iemand anders die er op FOK! mee rondloopt?
Nu ben je weer helemaal bij.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft FOK!-Juminelle alles één op één gekopieerd van de Echte!Juminelle? En Echte!Juminelle loopt ergens rond in Nederland, totaal geen weet van dat haar leven gekopieerd is door iemand anders die er op FOK! mee rondloopt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |