Het is dat ik geen smartphone heb hequote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou sorry dat ik niet 24/7 fok zoals jij
daarom gewoon een abbelement op de 4ebe twitterfeedquote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou sorry dat ik niet 24/7 fok zoals jij
Cher?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
wie was die ene user ook alweer die meid die zo relde tijdje geleden... fas weet jij dat nog? die is weer terug volgens mijonder mushku_girl ofso
weeniet, pics?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zou mezelf wel doen als ik mezelf niet was. Jij?
Ja cher jaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom gewoon een abbelement op de 4ebe twitterfeed
ow ja das een goeie, 4ebe volgenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom gewoon een abbelement op de 4ebe twitterfeed
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is goed, let op DM. Hoop dat jij ook een lekkertje bent.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ja das een goeie, 4ebe volgen
Die gozer lijkt op mijn zwager, qua uiterlijk..quote:
"die zie je al gauw over het hoofd"quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ja das een goeie, 4ebe volgen
Ja.. net zoals in de reclame voor Venus scheermesjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Ziba het volgende:
J
[..]
Ja niks ja. Op fok wordt iedere vrouw voor goddelijk aangezien.
quote:4Ever BlackEyed @Wat_4EBE_zegt
Ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig. [KLB SC #1688] Waar bussen heel belangrijk zijn.
Ik weet niks, gokje. ms niet van jouw kant maar wel van allure kant.quote:
Ja nou ja. Sommige hebben toch wel een kopje waar ik niet van zou kunnen eten als zij tegenover mij zitten maar toch allemaal goddelijk enzo. IS RAAR.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.. net zoals in de reclame voor Venus scheermesjes.
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef Ziba het volgende:
J
[..]
Ja niks ja. Op fok wordt iedere vrouw voor goddelijk aangezien.
Prison boy?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ken zo'n boiii en bij hem moet ik altijd aan jou denken.
Niet zo raar als je kijkt naar degene die dat zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja nou ja. Sommige hebben toch wel een kopje waar ik niet van zou kunnen eten als zij tegenover mij zitten maar toch allemaal goddelijk enzo. IS RAAR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |