Dan neem ik aan als je er zo sterk achter staat dat je de boel al wel hebt laten afknopen..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na hun 50ste, als de kinderen uit huis zijn, ze financieel onafhankelijk zijn. Als de druk op de ouders nog maar miniem is. Dan gaan ze langzaam aan weer terug naar de fase zonder kinderen.
Ik blijf lekker tot en na mijn 50e gelukkig
Feiten... feiten?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan wel, maar als het feiten zijn tsja.
Ik geef ook alleen mijn mening.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan wel, maar als het feiten zijn tsja.
Sommige mensen daar zijn eigenwijs. Heb eens een reportage gezien van Ethiopië, daar heb je een deel waar je goed kunt leven en een deel waar echt armoede is. De mensen in die in armoede leven zijn te eigenwijs om te verhuizen naar dat andere deel, ze gingen liever dood.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon een atoombom op afrika gooien, dat lijden er minder mensen aan hongersnood...
eensquote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feiten... feiten?
Statistisch gezien wellicht... Maar dat zegt niks over een individu.
En zelfs dat statistische ''bewijs'' van je wordt tegengesproken in weer een ander onderzoek...
Iets met darwin..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige mensen daar zijn eigenwijs. Heb eens een reportage gezien van Ethiopië, daar heb je een deel waar je goed kunt leven en een deel waar echt armoede is. De mensen in die in armoede leven zijn te eigenwijs om te verhuizen naar dat andere deel, ze gingen liever dood.
Dit ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met darwin..
Maar waarom die mensen helpen als ze zonodig dood willen?
je kunt beter de mensen helpen die wel geholpen willen worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met darwin..
Werk zequote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben werken, 30 pakketjes oegstgeest....
MazzolLL!
Ik zeg ook niet dat iedereen moet ophouden met fokken (let op: niet FOK!ken), maar het ernstig reduceren, zodat we minstens in evenwicht kunnen leven met onze planeet (waar we er maar één van hebben), lijkt me heel verstandig. Ook voor de kinderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als er geen nageslacht is gaat niemand hem redden gaat hij dus sowieso kapot
Tot zo dan! Mijn pakketje zal er ook wel tussen zitten..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben werken, 30 pakketjes oegstgeest....
MazzolLL!
Dat is tof jaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt beter de mensen helpen die wel geholpen willen worden.
ik heb zelf ontwikkelingswerk gedaan in ecuador, ik heb 2 scholen en een toiletgebouw gebouwd met andere jongeren. en die mensen waren zeer dankbaar. omdat wij een school neerzette kregen ze van de staat een goede leraar in het dorp. en omdat er dus scholing was heeft een andere organisatie belooft om er een soort apotheek neer te zetten![]()
was echt tof
Ik ben er al een paar jaar van overtuigd dat ik dat 'binnenkort' moet gebeuren. Maar luiquote:Op woensdag 5 september 2012 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan neem ik aan als je er zo sterk achter staat dat je de boel al wel hebt laten afknopen..
je wilt toch niet het risico lopen dat je je hele gedachtengang moet laten varen omdat 1 van je flodders raak schiet per ongeluk.
Een beetje zoals China, een kind per ouder en dan maar hopen dat het een jongetje isquote:Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Whoops...slotje
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen moet ophouden met fokken (let op: niet FOK!ken), maar het ernstig reduceren, zodat we minstens in evenwicht kunnen leven met onze planeet (waar we er maar één van hebben), lijkt me heel verstandig. Ook voor de kinderen.
Overigens de wereld gaat niet naar de kloten. De wereld is prima. De mens gaat naar de klote. (foutje van mijn kant)
de mens maakt de wereld kapot.. dat kan niet anders want we blijven ons ontwikkelen.. en dat gaat ten koste van andere dingenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Whoops...slotje
[..]
Ik zeg ook niet dat iedereen moet ophouden met fokken (let op: niet FOK!ken), maar het ernstig reduceren, zodat we minstens in evenwicht kunnen leven met onze planeet (waar we er maar één van hebben), lijkt me heel verstandig. Ook voor de kinderen.
Overigens de wereld gaat niet naar de kloten. De wereld is prima. De mens gaat naar de klote. (foutje van mijn kant)
of je durft nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar jaar van overtuigd dat ik dat 'binnenkort' moet gebeuren. Maar lui
Het is niet mijn bewijs c.q. feit, het is wel zo dat je inderdaad na je 50ste gelukkig word van kinderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feiten... feiten?
En zelfs dat statistische ''bewijs'' van je wordt tegengesproken in weer een ander onderzoek...
Maar kom dan met andere feiten als je het zo wilt spelen, dit zegt niks namelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feiten... feiten?
das vast per mens verschillend.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is niet mijn bewijs c.q. feit, het is wel zo dat je inderdaad na je 50ste gelukkig word van kinderen.
Is dat omdat ze dan eindelijk allemaal opgerot zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is niet mijn bewijs c.q. feit, het is wel zo dat je inderdaad na je 50ste gelukkig word van kinderen.
Alles is per mens verschillend, maar het heeft wel te maken met de geest van de mens. Filosofisch gezien is gezelschap en liefde het hoogst denkbare genot zeg maar, met kinderen heb je dat sneller en zeker als je al wat ouder bent is het fijn dat je op iets terug kan vallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
das vast per mens verschillend.
De mens maakt de wereld onleefbaar voor mensen. Dat is wat anders. We zijn op dit moment technisch niet in staat om de wereld letterlijk kapot te maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de mens maakt de wereld kapot.. dat kan niet anders want we blijven ons ontwikkelen.. en dat gaat ten koste van andere dingen
Jij mag je tenminste laten steriliserenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en ik zie op tegen een scalpel in mijn zak terwijl ik niet geheel verdoofd ben.
Zoals in mijn vorige post beschreven, als mensen ouder worden heb je alles gehad in je leven, filosofisch is aandacht, liefde etc etc dan het belangrijkste dat je kunt hebben. Met kinderen heb je dat sneller.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat omdat ze dan eindelijk allemaal opgerot zijn?
Moet je niet willen nee. Maar dat is ook niet wat ik zei.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets met darwin..
Wauwquote:Op woensdag 5 september 2012 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kunt beter de mensen helpen die wel geholpen willen worden.
ik heb zelf ontwikkelingswerk gedaan in ecuador, ik heb 2 scholen en een toiletgebouw gebouwd met andere jongeren. en die mensen waren zeer dankbaar. omdat wij een school neerzette kregen ze van de staat een goede leraar in het dorp. en omdat er dus scholing was heeft een andere organisatie belooft om er een soort apotheek neer te zetten![]()
was echt tof
Ook, maar niet omdat ik misschien toch stiekem wel kinderen wil. Ik vind de operatie eng en de mogelijke complicaties kunnen best kut zijn.quote:
Ach zo. En dan ben je 80 en zit je in je verzorgingstehuisje en zijn je kinderen je vergeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zoals in mijn vorige post beschreven, als mensen ouder worden heb je alles gehad in je leven, filosofisch is aandacht, liefde etc etc dan het belangrijkste dat je kunt hebben. Met kinderen heb je dat sneller.
Ach, ik vind het van vrienden en kennissen best wel leuk om te zien, van mensen waarvan ik dat niet hoef te zien staan ook niet in mijn lijst.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. En dan ben je 80 en zit je in je verzorgingstehuisje en zijn je kinderen je vergeten.
Ach, ieder zijn ding. Zo lang mijn Facebook maar schoon blijft van moeders die iedere scheet van hun kind willen vastleggen en wereldkundig maken.
Ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 12:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, ik vind het van vrienden en kennissen best wel leuk om te zien, van mensen waarvan ik dat niet hoef te zien staan ook niet in mijn lijst.
Bij echt goede vrienden hide ik de stories met babyfoto's. Als ik ze niet zo heel goed ken: unfriend.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb pas nog een mama verwijderd die een foto van haar plassende koter op Facebook plaatste. Nee, sorry, dat hoef ik echt niet te zien.
Ook poepluiers en baby's eerste spuugje zijn aan mij niet besteed.
Zij was een vriendin van de basisschool. Kon sowieso alleen maar over haar mini praten. Nou, dan is het bye bye, zwaai zwaai. Dat soort mensen kan ik missen als kiespijnquote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij echt goede vrienden hide ik de stories met babyfoto's. Als ik ze niet zo heel goed ken: unfriend.
Één keer voorgekomen dat ik een hele goede vriend er af heb gemikt. Half jaar niks van gehoord, alleen af en toe een foto van zijn koter. Toen een opmerking over een grapje dat ik echt niet kon maken (kind gerelateerd), zwaar over de zeik en zo. De druppel was een grappige tekening met verschillende luier inhouden. Dan maar niet. Als hij die vriendschap niet meer wil, dan hoeft het van mij ook niet meer.
Dezelfde mongolen die voor hun kind een Facebook/hyves aanmaken en daar uit het oogpunt van het kind dingen op zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef Armageddon het volgende:
Welke mongool zet er nou poep luiers op facebook?
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dezelfde mongolen die voor hun kind een Facebook/hyves aanmaken en daar uit het oogpunt van het kind dingen op zetten.
'Ik ga met papa naar de dierentuin!', 'Kijk, mama maakte net een foto van mij op het potje'. Dat soort mensen.
Vreselijk vind ik dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dezelfde mongolen die voor hun kind een Facebook/hyves aanmaken en daar uit het oogpunt van het kind dingen op zetten.
'Ik ga met papa naar de dierentuin!', 'Kijk, mama maakte net een foto van mij op het potje'. Dat soort mensen.
Ik ken iemand die dat doet met hun hond...quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo erg.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet met hun hond...
Ik wilde t ooit doen voor m'n chins, maar dan op een cynische manier.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Of met hun kat!!!![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik dat als protest ook moeten doen. En dan allemaal foto's, Simba op de kattenbak, Simba aan het eten, Simba aan het slapen, Simba aan het luisteren, Simba aan het jagen, Simba aan het lopen, Simba aan het rennen, Simba aan het spelen, Simba aan het melk likken, Simba aan het rollen.
Misschien dat ik dat ook maar doe voor m'n paard en vis. 'Rio eet gras'. 'Cupcake weigert zijn mosselvlees'.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
Of met hun kat!!!![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou ik dat als protest ook moeten doen. En dan allemaal foto's, Simba op de kattenbak, Simba aan het eten, Simba aan het slapen, Simba aan het luisteren, Simba aan het jagen, Simba aan het lopen, Simba aan het rennen, Simba aan het spelen, Simba aan het melk likken, Simba aan het rollen.
Ga je het nu weer over politiek hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Het is niet erg dat die mensen er zijn! Alleeeennnn. Ze mogen ook nog stemmen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je het nu weer over politiek hebben?
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Braaf meisjequote:
Zeg dat de ouders die zo'n facebook of hyves pagina aanmaken.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kinderen onder de 13 mogen geen facebook.
dankjequote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je niet willen nee. Maar dat is ook niet wat ik zei.
[..]
Wauw. Respect
Politiekquote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je het nu weer over politiek hebben?
Niet D66. PVDA!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PolitiekNog maar een week
D66
is dat wettelijk vastgesteld? zoja. goedzoquote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kinderen onder de 13 mogen geen facebook.
Het mag niet van facebook. Op den duur gaat zo'n kinder account er af.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is dat wettelijk vastgesteld? zoja. goedzo
mijn buurkindjes zijn ook 12 en hebben facebook. denk je dat ze die eraf flikkeren? dat kind heeft al een jaar een accountquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het mag niet van facebook. Op den duur gaat zo'n kinder account er af.
https://www.facebook.com/help/?faq=210644045634222quote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn buurkindjes zijn ook 12 en hebben facebook. denk je dat ze die eraf flikkeren? dat kind heeft al een jaar een account
Niks negatiefs over de PvdA he!quote:
thnxquote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/help/?faq=210644045634222
Ben ik voor ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als er dan een meerderheid is met PVDA, SP, D66, GL en PvdD
Gisteren nog over gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
PolitiekNog maar een week
D66
Van het VVD geloof gevallen? (of vergis ik me nu)quote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren nog over gehad.
Hier wordt het D66 of PVDD.
wat is dat voor serie?quote:
nee dat vind ik dan weer zieligquote:Op woensdag 5 september 2012 13:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je heel erg NSB bent dan kan je het account "rapporteren"
Ik stem al heel lang (quote:Op woensdag 5 september 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van het VVD geloof gevallen? (of vergis ik me nu)
Blijf het heel vreemd vinden dat ze nog steeds op 1 staan in de peilingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem al heel lang () geen VVD meer. Helemaal na deze bedroevende regeerperiode.
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf het heel vreemd vinden dat ze nog steeds op 1 staan in de peilingen.
Daarom ben ik voor het ontnemen van stemrecht.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf het heel vreemd vinden dat ze nog steeds op 1 staan in de peilingen.
even kijken hurquote:Op woensdag 5 september 2012 13:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De beste die ik ooit gezien heb.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Gilmore girls?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
ziet er wel tof uitmaar je moet daar zeker bij nadenken
![]()
![]()
en ik ben op het moment opzoek naar iets luchtigs en vermakelijksverstand op nul zeg maar.
ik moet namelijk leren ontspannen en ik dacht ... met iets simpels en leuks, dat dat afleid van mijn eigen gedachtes
die heb ik uiteraard al op dvdquote:
Valt mee hoor. Het kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
ziet er wel tof uitmaar je moet daar zeker bij nadenken
![]()
![]()
en ik ben op het moment opzoek naar iets luchtigs en vermakelijksverstand op nul zeg maar.
ik moet namelijk leren ontspannen en ik dacht ... met iets simpels en leuks, dat dat afleid van mijn eigen gedachtes
Had ik wel al verwacht inderdaad. Bijna elk meisje vind die serie tof.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die heb ik uiteraard al op dvd![]()
![]()
lauren graham![]()
zij is zo
![]()
en ik herken mezelf ENORM in haar rol![]()
ik heb die dvd's denk al wel 20 keer gezien
ff beide opslaanquote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Het kijkt lekker weg.
Eens kijken iets luchtigers
http://www.imdb.com/title/tt1826940/
omdat zij zo nohm is vooralquote:Op woensdag 5 september 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had ik wel al verwacht inderdaad. Bijna elk meisje vind die serie tof.
Ehhhhhh, ik vond Dexter super tof.
echt?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:39 schreef Armageddon het volgende:
En deze is ook leuk
http://www.imdb.com/title/tt1608180/
jaquote:
Ik heb het nooit gezien dus kan er niet over oordelen. Van God Los op ned 3 vind ik wel altijd leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaik vind dat leuk
sorry eh
en dan nog flikken gent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |