ik heb ook geen idee waar de mijne is.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef klumsy het volgende:
ik heb geen idee waar mijn boekje nu eigenlijk is...
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind zelf dat t maar een laffe zooi is inmiddels, ben blij dat ik jullie allemaal niet in een projectgroep op de opleiding heb gehad
quote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef mariyette het volgende:
Net Klumsys boekje gepost, hopelijk komt ie zonder kwijt raken thuis.... Laat je t even weten als ie er is Klums?
En 6 pagina's voor Troel af! Straks door en dan starten in die van Simmu!
Ik ben nog bezig. Ik laat het weten zsm.quote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Lenaatje het volgende:
snoopy? is het boekje van Mw. Mus al bijna onderweg?
Ik ben overal voor in hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef simmu het volgende:
er kwam vandaag een boekje aan![]()
troel, wil je in de stijl van je eerste stuk boekje, artsy, strak? wat vind je leuk? wil je een voorbeeld?
Nee hoor, doe rustig aanquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef simmu het volgende:
geeft het als het wel ietsje meer dan 2 weken wordt? ik ben te gaar om het nu te doen, en volgende week zijn we *tromgeroffel* op vakantie
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:30 schreef bellelena het volgende:
Sorry Kyara en Barreltje! Het duurde toch ietsje langer, maar vandaag gaat ie op de post!
Sneak voor Kyara:
[ afbeelding ]
goeiedag wat een dooie boel hierquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zó blij met mijn boekje!
Wat gaaaaaf!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zó blij met mijn boekje!
ja hoooi!quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat gaaaaaf!!
Die tekening ook van 1 van je zonen![]()
Als mijne terug is maak ik er ook een filmpje van!
Ik heb alleen geen idee of hij nog bij barretje is of al bij bellelena
Is goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja hoooi!
ik was dit topic even kwijt!
je boekje ligt nog bij mij op de bank.. ondertussen heb ik EINDELIJK de inspiratie waar ik naar op zoek wasdus als ik over anderhalve week thuis ben ga ik er het weekend GOED voor zitten en stuur ik em op naar bellelena..
ok, fijn dat het iig is gearriveerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:59 schreef Lenaatje het volgende:
Ja! Zaterdag, sorry niet gezegd.....
prima!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef simmu het volgende:
zal ik het ff twee dagen geven? indien vrijdag niemand gaattie naar huis dan
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef mariyette het volgende:
Simmu en Troel, k schaam me diep maar ik was even ingedoezeld... Simmu je boekje is af en gaat morgen onderweg naar jou! Troel mijn eigen boekje gaat morgen naar jou, sorry!!!
Sneak voor Simmu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb m'n boekje ook al! Tegelijk met Kleurdoos.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef oeke het volgende:
Idioot eigenlijk, Kleurdoos, jij was bang dat je haar boekje te laat zou krijgen vanwege mijn uitstelding door de bevalling en zulks, maar je bent gewoon de eerste die je boekje heeft van ons groepje toch?
Tis wel een beetje genant zo.
mja ik vind t een aanfluiting echtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef oeke het volgende:
Idioot eigenlijk, Kleurdoos, jij was bang dat je haar boekje te laat zou krijgen vanwege mijn uitstelding door de bevalling en zulks, maar je bent gewoon de eerste die je boekje heeft van ons groepje toch?
Tis wel een beetje genant zo.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef snoopy het volgende:
Kleurdoos, zo hebben we er wel extra lang plezier van
mariyette's boekje deed een extra rondje hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef trui het volgende:
tsjonge, wat doen sommige boekjes er lang over...!
Bij wie zou het moeten/kunnen zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Mijn boekje lijkt van de aardbodem verdwenen. Zou ik toch wel erg jammer vinden.
Bij liedjesbackstage, YPPY, DML of Susie geloof ik. Bij Twinkly en Wickie is het niet, heb ik al gehoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Bij wie zou het moeten/kunnen zijn?
Doe maar rustig aan. Hij is terecht, dat vind ik voldoende om te wetenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de mijne ook nog niet terug van Twinkly.
Ik heb even veel op mijn bordje maar het is niet iets wat ik maar voor eeuwig achter in de kast wilde laten liggen.
Ik zal het proberen z.s.m. af te ronden.
cool!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef mariyette het volgende:
Net na een mislukte verstuurpoging gister toch mijn eigen boekje in een envelop gekregen...
Met zn 691 gram luktte het toch nadat ik m 'gevaccumeerd' heb in een ziplockzakje. Past nu met gemakdoor de brievenbus! Dus Troel morgen op de post, Simmu jouwe is in de bus gegaan vandaag.
Jouw boekje is hier nog niet aangekomen. Ik weet niet of Barreltje hem al heeft verstuurd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef mrien het volgende:
* mrien is ook wel benieuwd of mijn boekje nog bij Barreltje of al bij bellelena is
Ik weet het ook niet helaas, ik heb haar een pm gestuurd maar nog geen reactiequote:Op donderdag 1 november 2012 15:49 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jouw boekje is hier nog niet aangekomen. Ik weet niet of Barreltje hem al heeft verstuurd?
Mijn boekje zwerft nog rond!
Nog steeds binnen 'ons' groepje?quote:
hier ligt iig nietsquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds binnen 'ons' groepje?
Oke..we zouden allemaal ongeveer een week doen over het boekje van bellelena.quote:
sinds ik die van mij heb ontvangen is er niets meer aangekomen hier. Maar heb ook niets gehoord over dat hij deze kant op kwam.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke..we zouden allemaal ongeveer een week doen over het boekje van bellelena.Hoop niet dat het boekje weer zoek is geraakt.
Als het goed is welquote:Op donderdag 1 november 2012 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds binnen 'ons' groepje?
quote:
Barreltje zit vlgs mij op dit moment off-shore.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet helaas, ik heb haar een pm gestuurd maar nog geen reactie![]()
Barreltje, als je dit leest, zou je mijn boekje graag willen doorsturen? Als je er geen tijd voor hebt prima, maar stuur hem dan maar gewoon door
Ik dacht dat ons groepje gewoon rond was... Of heb ik gewoon geluk gehad? Mijn boekje is echt al maanden thuis en gaat nu nog voor een na-reis. Nog meer vermiste boekjes in onze groep? Ik heb ze allemaal gehad, gevuld en verzonden.quote:
Fijn!quote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef Barreltje het volgende:
ja! hooi!![]()
![]()
*hier wat excuses, die gewoon nergens op slaan dus enzo.. jeweetz
*
het boekje is vandaag op de post gegaan!
naar bellelena, en die mag de laatste 3,5 blz volmaken!![]()
dan is je boekje helemaal vol hoor mrien!
ja vorige week zou ik het doen, en dat is niet gelukt. hij is van het weekend op de post gegaan.quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Lenaatje, je zou 2 weken terug dat boekje op de post doen?
Leuk! Ben benieuwd wat je er van vind!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef bellelena het volgende:
Boekje van Mrien is binnen! Zo eens de envelop openmaken
ik hoop dat alles nog " heel" isquote:Op woensdag 14 november 2012 18:23 schreef bellelena het volgende:
Boekje van Mrien is binnen! Zo eens de envelop openmaken
Jouw boekje ligt hier nog steeds he. Laat je me nog even weten waar ik hem naar toe kan sturen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef Barreltje het volgende:
ja! hooi!![]()
![]()
*hier wat excuses, die gewoon nergens op slaan dus enzo.. jeweetz
*
het boekje is vandaag op de post gegaan!
naar bellelena, en die mag de laatste 3,5 blz volmaken!![]()
dan is je boekje helemaal vol hoor mrien!
Ik hield het me inquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Bizar? Schandalig lijkt me een beter woord!
We zijn 9 maanden verder sinds de start...
hier idem nog niks gezien.quote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd waar mijn boekje is ......
Nou dat vind ik dus ook erg jammer!quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:49 schreef Lenaatje het volgende:
Jullie verwoorden het goed..... Vind het ook jammer dat de boekjes die inmiddels wel weer terug zijn niet geshowd worden oid.....
nog niet zo lang.....quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb alle boekjes bijna braaf binnen een week doorgezonden, t boekje van mevr mus heb ik nog niet zolang binnen maar is bijna af. Door de drukte van de feestdagen lukt die dus niet binnen een week, maar die gaat iig voor t nieuwe jaar de deur uit
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef oeke het volgende:
Het gekke is dat ik dacht dat ik de deadlines niet zou halen vanwege de bevalling, maar ik hoef geen enkel boekje meer te doen.
En ik heb inderdaad vanmorgen vroeg je pm bericht gelezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Lenaatje het volgende:
Ik vermoedde het al Snoopy dat het niet bij jou ligt. Ik heb Mignonnen al een pm gestuurd, want volgens mij ligt het bij haar. Nou we wachten het wel af!
Ik heb je net een pm gestuurd. Maar ik dacht echt ergens gelezen te hebben dat het allang bij jou was. Het is ook niet de bedoeling om iemand te beschuldigen, echt niet. Het is meer dat het er omheen ook zo stil is, dat het ook gissen is waar het wel is. heb van jou inmiddels begrepen waar het boekje van snoopy, jou en mij is. Als ze maar ergens zijn en een keer terug komen toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
En ik heb inderdaad vanmorgen vroeg je pm bericht gelezen.
Weet je, het was de bedoeling dat dit allemaal gewoon in de zomer af en klaar zou zijn, daar had ik zelf ook op gerekend, ik heb ontzettend lang gewacht op de boekjes die ik steeds moest krijgen en heb die vervolgens steeds geprobeerd zo snel mogelijk door te sturen, daardoor had ik wel ieder boekje pm/dm verkeer met snoopy over waar het boekje bleef terwijl ik daar ook weinig invloed op heb. Ik vind het best vervelend dat het nu net lijkt of het probleem bij mij ligt, ik wacht ook nog op twee boekjes om door te zenden en ik heb daar weinig invloed op.
Nog wel voor 2013?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
die van mij was een van de eersten thuis, en begreep gister dat ik er nog een moet gaan ontvangen
daar ga ik niet van uitquote:
Kost je een minuutje googelen voor optiesquote:Op zondag 23 december 2012 20:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb van de week wel foto's gemaakt maar geen idee hoe ik er een filmpje van maken moet
Wie heeft die 2 boekjes en welke heb jij nu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
En ik heb inderdaad vanmorgen vroeg je pm bericht gelezen.
Weet je, het was de bedoeling dat dit allemaal gewoon in de zomer af en klaar zou zijn, daar had ik zelf ook op gerekend, ik heb ontzettend lang gewacht op de boekjes die ik steeds moest krijgen en heb die vervolgens steeds geprobeerd zo snel mogelijk door te sturen, daardoor had ik wel ieder boekje pm/dm verkeer met snoopy over waar het boekje bleef terwijl ik daar ook weinig invloed op heb. Ik vind het best vervelend dat het nu net lijkt of het probleem bij mij ligt, ik wacht ook nog op twee boekjes om door te zenden en ik heb daar weinig invloed op.
Ik heb genoten van alle foto's en filmpjes, ammaaaal! <3quote:Op zondag 23 december 2012 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo tof om alle boekjes te zien die al wel binnen zijn
Ik heb die van Lenaatje, (ligt ingepakt klaar, gaat morgen op de bus met een pakketje) en sorbootje heeft die van jou en van mij, die moet ik nog krijgen maar geen idee wanneer dat gebeurt.quote:Op zondag 23 december 2012 21:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wie heeft die 2 boekjes en welke heb jij nu?
google is engquote:Op zondag 23 december 2012 20:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kost je een minuutje googelen voor opties
quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef snoopy het volgende:
Lenaatje, ik heb je boekje vandaag gekregen![]()
Ondanks de pakketpost van mignonne hebben ze hem door de brievenbus geperst omdat we niet thuis waren maar gelukkig niks stuk gegaan.
Sorbo, zou je mij mijn boekje en dat van Snoopy op kunnen sturen? Ik begrijp dat jij wat moeilijk zit nu, ik las je bericht in hoe gaat het nu met topic, en ik snap dat die boekjes het laatste zijn waar je momenteel zin in hebt. Stuur maar door, dan kan ik nog wat fröbelen voor snoops en dan kunnen we dit afsluiten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan ook eerst de boekjes van Lenaatje en Snoopy versturen en daarna pas die van jou. Dan focus ik me nu eerst op die andere twee.
Oh! Ik dacht dat mijn boekje nog ergens "vast" zat, maar durfde er niet om te vragen omdat ik zelf ook voor nogal wat betraging zorgdequote:Op zondag 17 februari 2013 07:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb die van mevr mus ook nog hierheb r al eens bericht ivm adres maar hoor er niet van verder
ik heb er natuurlijk helemaal niks me te maken maar als sorbo echt teveel aan haar hoofd heeft om zich met deze boekjes bezig te houden zal ze dit topic vast ook niet lezen, denk ik? misschien handiger om haar via andere route en berichtje te sturen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Sorbo, zou je mij mijn boekje en dat van Snoopy op kunnen sturen? Ik begrijp dat jij wat moeilijk zit nu, ik las je bericht in hoe gaat het nu met topic, en ik snap dat die boekjes het laatste zijn waar je momenteel zin in hebt. Stuur maar door, dan kan ik nog wat fröbelen voor snoops en dan kunnen we dit afsluiten.
Die andere routes worden uiteraard ook gewoon gebruikt.quote:Op zondag 17 februari 2013 08:16 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb er natuurlijk helemaal niks me te maken maar als sorbo echt teveel aan haar hoofd heeft om zich met deze boekjes bezig te houden zal ze dit topic vast ook niet lezen, denk ik? misschien handiger om haar via andere route en berichtje te sturen.
ja het is te achterhalen hoor,zo erg is het ook weer nietquote:Op zondag 17 februari 2013 22:28 schreef trui het volgende:
dat vind ik wel vreemd Bar, die groepjes waren toch ook weer niet zó groot, en iedereen gaf tussentijds updates en sneak previews wanneer er weer iets verstuurd was. dan moet toch te achterhalen zijn waar jouw boekje is blijven steken?
video not found zegt iequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef mrien het volgende:
Dat heeft Bellelena gemaakt <3
Een filmboekje
Filmpje van mijn boekje!!
http://i237.photobucket.c(...)66B9_zps79e91e6f.mp4
Geen idee hoe die muziek er onder komt, sorry daarvoor
De pasta zit op 38 secondenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef livelink het volgende:
Hij doet het bij mij wel. Zag er mooi uit, vooral die bloemen. Ik miste alleen de pasta van de foto
ik heb er picassa voor gebruiktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef trui het volgende:
Hoi RoundRobin-ers,
ik vond die 'filmpjes' die jullie gemaakt hadden van de RoundRobin boekjes zo leuk. Ik wil iets vergelijkbaars doen met een kookboek dat de klas van mijn dochter voor de juf heeft samengesteld, maar weet niet goed hoe jullie dit precies deden. Is het puur het achter elkaar plakken van foto's tot een gif-bestand? Tips zijn welkom!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Moet je boekje vanuit een Libanese boomhut verzonden worden of zo?
1000 keer aangegeven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Die van mevr mus ligt nog steeds bij mij hoor..al 1000 keer aangegeven, ze moet zelf even contact opnemen met adres als ze m terug wil.
T ligt iig niet aan mij..ik had m in 2 weken af
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop dat Snoopy heeeeeel veel moois in haar boekje geknutseld gekregen heeft.
niet veel posts hierboven reageer je zelfs nog op me, en nog geen adresquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
1000 keer aangegeven?M'n adres komt nu jouw kant op!
Ik dacht dat ik daarop gereageerd hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
niet veel posts hierboven reageer je zelfs nog op me, en nog geen adres
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Moet je boekje vanuit een Libanese boomhut verzonden worden of zo?
Heb je hem ondertussen wel al terug eigenlijk?quote:
RingbandRoundRobin!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Heel stomme suggestie wellicht maar waarom dan niet dat de maker alleen inlegvellen op formaat dat boekjeshouder geeft maakt ? Dan kan boekjes eigenaar ze zelf inplakken en blijven de kosten ook wat lager ?
Dat is een goed idee, of, daar tussenin: ieder stuurt zijn boekje naar 1 persoon. Alle anderen sturen dezelfde velletjes naar die persoon. Je krijgt dus het boekje wel helemaal gevuld terug, maar dat kost dan maar 2 keer pakketpost (en dan brievenbus post). Dus bijvoorbeeld dat evenstar mijn boekje heeft en iedereen die inhoud naar haar stuurt, dan plakt ze dat erin en ik krijg een heeeeeel vol boekje terug.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Heel stomme suggestie wellicht maar waarom dan niet dat de maker alleen inlegvellen op formaat dat boekjeshouder geeft maakt ? Dan kan boekjes eigenaar ze zelf inplakken en blijven de kosten ook wat lager ?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dan toch voor zelf inplakken. Dan is er ten eerste nooit pakketpost nodig, en ten tweede kun je als je mierenneukerig precies bent (jaja, ikzelf ben de ergste) alle velletjes zelf in je eigen boekje plakken.
maar dan kan je niet meer kekke dubbele pagina's makenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben dan toch voor zelf inplakken. Dan is er ten eerste nooit pakketpost nodig, en ten tweede kun je als je mierenneukerig precies bent (jaja, ikzelf ben de ergste) alle velletjes zelf in je eigen boekje plakken.
Dat moet toch geen probleem zijn als je de juiste afmetingen hebt?quote:Op maandag 1 juli 2013 08:40 schreef simmu het volgende:
[..]
maar dan kan je niet meer kekke dubbele pagina's maken
nja, met ringband kan je de pagina's niet mooi door laten lopenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn als je de juiste afmetingen hebt?
Wat ik wel heel handig vond is dat ik ideetjes op kon doen uit het boekje dat ik voor me had. Zeker door de eerste persoonlijke pagina's. Kunnen we daar een oplossing voor bedenken? Bij de vorige ronde heeft ook haast niemand meer de resultaten laten zien. Erg jammer vind ik dat.
Oh, ik dacht dat de ringband een grapje was. Je kunt toch ook een normaal boekje gebruiken en daar de pagina's inplakken?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, met ringband kan je de pagina's niet mooi door laten lopen
Ik ook!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:31 schreef simmu het volgende:
overigens heb ik allang een nieuw boekje klaarliggen hoor![]()
je hebt serieus je boekje nog niet?quote:
kolere zeg, da's nog zachtjes uitgedruktquote:
Het is al een jaar geleden nu ofzo?quote:
Ja, maar ik weet waar mijn boekje isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Moet jij zeggenhaha, binnenkort beschuit met muisjes dan maar?
en ik heb m ook helemaal volgemaaktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet waar mijn boekje isGeloof dat dit toch wat anders ligt
En zodra je klaar bent voor onbekend bezoek moet je een gil geven
Damn nog al een boekje dat niet thuis komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Mijn boekje is ook nog steeds foetsie, weet wel waar die is gebleven
ok vakantie is t lastig, maar hoe moeilijk is t om in een druk schema even tijd te maken om een boekje op de post te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Jup maar helaas pindakaas de huidige eigenaresse is druk en nu op vakantie. En dat geeft ook niet maar wil wel graag mijn boekje terug.
jazekers wel, maar we moeten (vind ik dan) toch echt wachten tot de vorige ronde afgesloten isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Goudvis87 het volgende:
Wat een gaaf idee, kende het nog helemaal niet! Zijn er geïnteresseerde om nog een nieuwe ronde te starten?
(lurk erg mee met OUD, kom me braaf voorstellen als ik eindelijk dat 2de streepje plas)
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef snoopy het volgende:
The eagle has landed!
Ik ga vanavond op mijn gemakkie bladeren maar het ziet er super uit![]()
Binnenkort ga ik hier showen.
Wat fijn!!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef snoopy het volgende:
The eagle has landed!
Ik ga vanavond op mijn gemakkie bladeren maar het ziet er super uit![]()
Binnenkort ga ik hier showen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |